Nowi ambasadorzy marki Reebok. Do teamu dołączyli Andrzej Wrona i Karol Kłos

20.02.2017 15:54
Andrzej Wrona, Karol Kłos

Andrzej Wrona, Karol Kłos (reebok)

Reebok oficjalnie ogłosił dwóch nowych ambasadorów dla kategorii trening. W piątek 17 lutego podczas premiery najnowszej kolekcji Reebok ACTIVCHILL oraz butów treningowych Reebok Crossfit NANO 7 przedstawiono nowe twarze marki. Informacja do końca utrzymywana była w tajemnicy, a w jej ogłoszeniu brała udział sama Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, również ambasadorka marki.

Myfiness.pl zawsze jest tam, gdzie odbywają się największe eventy fitness. Nie mogło nas zatem zabraknąć na wydarzeniu marki Reebok tym bardziej, że nie był to zwykły trening. 17 lutego w podziemiach Ufficio Primo do końca trzymani w niepewności poznaliśmy nowych ambasadorów marki. Reebok zdecydował się na współpracę z duetem Wrona i Kłos chcąc podkreślić, jak istotną rolę w drodze do mistrzostwa, niezależnie od dyscypliny sportu, odgrywa trening. I nie chodzi tylko o trening na boisku siatkarskim, ale przede wszystkim o trening funkcjonalny, w którym sportowcy pracują nad wydolnością, budują siłę oraz rozwijają prędkość. Przygotowanie do rozgrywek obejmuje wiele zróżnicowanych form treningowych, kondycyjnych i siłowych, ale żeby im sprostać, trzeba naprawdę dać z siebie wszystko. Pomogą w tym ubrania z najnowszej kolekcji Reebok ACTIVCHILL z efektem chłodzącym oraz nowe buty treningowe NANO 7 – zapewniające stabilizację i kontrolę nawet w najtrudniejszych warunkach treningowych.

Podczas wydarzenia Reebok 5/2/7 Andrzej Wrona i Karol Kłos, w roli kapitanów swoich drużyn, poprowadzili specjalny trening, w którym wraz z uczestnikami walczyli o mistrzowskie rezultaty uzyskane w 527 sekund. A dlaczego właśnie w 527 sekund?

• 5 - to pentagonalny kształt włókien w odzieży Reebok ACTIVCHILL, które dają uczucie przyjemnego chłodu nawet podczas najbardziej intensywnego treningu.

• 2 - to dwóch nowych ambasadorów w #teamReebok - Andrzej Wrona i Karol Kłos.

• 7 - to siódma odsłona najlepszego obuwia treningowego – Reebok Crossfit ® NANO 7 dedykowanego najbardziej intensywnym treningom.

Trening przygotowany przez siatkarzy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. W powietrzu unosił się zapach potu i endorfin, a pokładom energii nie było końca. Marka Reebok zadbała, aby każdy z uczestników mógł od razu przetestować kolekcję sportową na własnej skórze. Nowy strój i obuwie z pewnością będą mi teraz towarzyszyć podczas moich codziennych treningów. 

Karol Kłos i Andrzej Wrona to zawodnicy piłki siatkowej, którzy w swojej dyscyplinie osiągnęli mistrzostwo. I właśnie na takich ludzi - czempionów w danej kategorii - stawia Reebok. Sportowcy zaś doceniają podejście Reebok do aktywności fizycznej oraz podkreślają, że bliska jest im filozofia marki, która - jak zauważają - wpisuje się również w sport drużynowy.

Oprócz udziału w spotkaniu 5/2/7 Andrzej Wrona i Karol Kłos będą zaangażowani także w inne działania aktywacyjne marki Reebok w nadchodzących miesiącach. Ich rolą będzie inspirowanie i zachęcanie ludzi do stawania się lepszą wersją siebie poprzez różnicowanie form treningów i próbowanie nowych aktywności. Już nie możemy się doczekać kolejnych eventów! 

Skomentuj:
Nowi ambasadorzy marki Reebok. Do teamu dołączyli Andrzej Wrona i Karol Kłos
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX