CrossFit w domu - 10 minutowy trening Jessicy Alby

24.10.2016 19:57
Jessica Alba

Jessica Alba

Trudno uwierzyć, że Jessica Alba jest mamą dwóch córeczek! Smukła sylwetka i superpłaski brzuch to zasługa zdrowej diety i treningu CrossFit. Yumi Lee - trenerka Jessicy pokazuje, jak zrobić 10 minutowy trening w domu.

CrossFit według Yumi Lee

Yumi Lee to trenerka z 15 letnim doświadczeniem.Trenowała z takimi gwiazdami, jak Nicole Richie, Brad Pitt, Miranda Kerr czy Jessica Alba. Ostatnio jej pasją stał się CrossFit, dlatego stworzyła box w Los Angeles - CrossFit LAB.

CrossFit - WOTD

Rozgrzewka:

Pompki. Dobierz wersję odpowiednią do swojego poziomu. Możesz zrobić "damskie" pomki (na kolanach), pompki klasyczne albo pompki klasyczne z prostowaniem naprzemiennie nóg. Zrób 5 pompek.

Siady: Usiądź po turecku tak, żeby buty stykały się podeszwami. Kładź się i wyprostowanymi rękami dotykaj podłogi za sobą i wracaj do pozycji siedzącej, dotykając stóp. Jeśli jesteś osobą początkującą ręce skrzyżuj na piersiach i unoś tylko łopatki (czyli rób brzuszki). Jeśli lubisz wyzwania, zamiast dotykania stóp dotykaj podłogi przed sobą. Zrób 10 powtórzeń.

Przysiady: Stań w rozkroku, stopy na szerokość bioder, skierowane lekko na zewnątrz. Pośladki kieruj w dół i w kierunku ściany za tobą. Zejdź jak najniżej możesz. Jeśli jesteś początkująca - delikatnie obniżaj biodra. Najbardziej angażujące mięśnie jest wersja, kiedy schodzisz biodrami poniżej kolan. Zawsze przy podnoszeniu się wypchnij biodra do przodu całkowicie prostując ciało. Zrób 15 powtórzeń.

Powtórz obwód.

WOTD

Burpee: To stały element treningu CrossFit. Mianem Burpee określa się ćwiczenie, w którym z pozycji stojącej wykonuje się przysiad, opiera dłonie na podłodze, podskokiem wyrzuca nogi w tył, podskokiem wraca do przysiadu podpartego i z tej pozycji wyskakuje pionowo w górę. Wersja dla początkujących - zamiast podskoków, spokojnie wracaj. Wersja dla zaawansowanych - ustaw się z boku maty, a po wyrzucie nóg przeskocz na drugą stronę. Zrób 10 burpees.

Wyrzuty nóg: Ustaw się jak w pozycji do pompek. Rozstaw nieco nogi. Na przemian wyrzucaj nogi do przodu, tak jakbyś chciała dotknąć stopą łokcia (jak podczas break dance). Zrób 20 powtórzeń, po 10 na każdą nogę.

Wykroki: Zrób 30 powtórzeń - raz na prawą, raz na lewą nogę. Jeśli czujesz się na siłach - zmieniając nogę, spróbuj robić przeskok.

Powtórz obwód.

Zobacz także
Komentarze (7)
CrossFit w domu - 10 minutowy trening Jessicy Alby
Zaloguj się
  • andrzejto1

    Oceniono 55 razy 45

    Jakie piękne nazwy i jakie cuda w ogóle....
    Tyle, że ten crossfit to zwykły trening obwodowy a ten burpee to zwykły krokodylek z wyskokiem.
    No, ale jak się używa obcojęzycznego słownictwa, to zaraz się wydaje, że ktoś tam naodkrywał cudów, a ten, który o tym pisze to już w ogóle skonsumował rozumy wszelakie...
    nihil novi sub sole.

  • chester_zs

    Oceniono 11 razy 7

    Jessicy? Polska język trudna język. Jessiki jak już

  • Beata J

    Oceniono 1 raz 1

    Tragedia, czy osoba, która to pisała kiedykolwiek była na takich zajęciach? To jest jakiś zbiór 3 ćwiczeń lekko przypominających te z crossa, przy czym w podanej kombinacji (nawet nie podano tempa) nie ma szans przynieść najmniejszych efektów.

  • nikifor666

    Oceniono 2 razy 0

    KROSFIT!!! wszystko jest crosfit. co z tego, ze niedlugo ty mianem bedzie sie okreslac mieszanie herbaty lyzeczka. byle ktokowiek raczyl palcem kiwnac...

  • nikifor666

    Oceniono 3 razy -1

    łooo KROSFIT!!!! jeszcze troche, a mianem crossfit bedzie sie okreslalo dwuminutowe kiwanie reka w nadgarstku. oj sorry. tu minyt orbit rist flex.

    wszystko jest krosfit, wszystko jest HIIT, tylko jakos slabo sie to ma do podstaw i zalozen.

  • unapalomablanca

    Oceniono 19 razy -7

    Małe piersi Jessicy. I tyle w temacie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane