Andrea Orbeck - trenerka supermodelek

Andrea Orbeck to jedna z najbardziej cenionych trenerek w Hollywood. Fitness i zdrowe od篡wianie to jej prawdziwe pasje. Swoje pomys造 konfrontuje z wiedz naukow. Figury supermodelek - Heidi Klum, Karoliny Kurkovej czy Doutzen Kroes 鈍iadcz o tym, 瞠 Andrea wie co robi.

Dieta modelek

Modelki zarabiaj na tym, 瞠 s szczup貫, pi瘯ne i zadbane. Podziwiasz Heidi Klum albo Karolin Kurkov? Zobacz w takim razie, co na temat ich diety ma do powiedzenia ich trenerka i dietetyczka - Andrea. Ona jest zwolenniczk produktów organicznych. Taka 篡wno嗆 dostarcza, wed逝g niej, wi璚ej witamin, mikroelementów i antyoksydantów.

Podstawowy b陰d pope軟iany przez kobiety to wed逝g Andrei wybieranie niew豉軼iwych w璕lowodanów i jedzenie ich za du穎. Zdrowe w璕lowodany, syc na d逝go, utrzymuj sta造 poziom glukozy we krwi, zapobiegaj napadom g這du. Andrea lubi pumpernikiel, br您owy ry, chleb na zakwasie, pe軟oziarnist tortill (i tortill z siemienia lnianego). "Dobrych" w璕lowodanów dostarczaj tak瞠 warzywa. Trenerka poleca szczególnie buraki, s這dkie ziemniaki (bataty) i zielone warzywa. Do takich w璕lowodanów wystarczy dodawa chude mi瘰o i zdrowe t逝szcze (z orzechów i oliwy z oliwek) i dieta gotowa!

Trening z Heidi Klum

andrea orbeck heidi klumheidiklum.aol.com

"Heidi to jest skupiona, oddana treningowi i potrafi pogodzi 獞iczenia z innymi obowi您kami. To jej klucz do sukcesu" - chwali swoj s豉wn klientk Andrea i dodaje: "Po ka盥ych 獞iczeniach wychodzi豉m z u鄉iechem, ale te zainspirowana jej osob".

Andrea 獞iczy z Heidi 4 razy w tygodniu oko這 godzin. Ich trening to gównie 獞iczenia si這we z ta鄉ami fitness i hantlami. Andrea skupia si na trenowaniu dolnych partii cia豉. Robi przysiady, wykroki, wymachy nóg. Orbeck zaczyna trening od 5 minut rozgrzewki, a nast瘼nie przechodzi prosto do 獞icze wysi趾owych. Je郵i nie masz tyle czasu na 獞iczenia - Andrea zaleca 獞iczenie 20 minut dziennie, mo積a wtedy np. wchodzi po schodach. Taki wysi貫k nie tylko spala kalorie (ponad 200 kcal), ale równie 鈍ietnie kszta速uje uda i po郵adki.

Wi璚ej o treningu Heidi Klum znajdziesz tutaj.

Ulubione 獞iczenia Andrei i Heidi:

- przysiady,

- wykroki,

- wymachy nóg,

- unoszenie bioder w pozycji le膨cej,

- jumping over the fire, czyli przeskakiwanie z nogi na nog w pozycji lekko zgarbionej.

Andrea to jeden z nielicznych trenerów, który interesuje si nowinkami medycznymi i czyta medyczne czasopisma. "Niektóre z informacji to nic nowego, ale inne s bardzo cenne. Trzeba tylko sprawdzi 廝ód這 informacji i przetestowa now metod podczas w豉snych 獞icze" - mówi trenerka.

Trening interwa這wy

doutzen kroes treningvsallaccess.victoriassecret.com

 

Trening interwa這wy to ka盥y wysi貫k o przeplatanej niskiej i wysokiej intensywno軼i, o 軼is造ch proporcjach (np. 15 sekund przyspieszenia do sprintu, 15 sekund odpoczynku, biegn帷; powtarzane 10-20 razy). Andrea zawsze robi trening interwa這wy ze swoimi klientkami. 疾by trening nie by nudny, Andrea wymy郵i豉 "minute moves" - ka盥e z 獞icze powtarza tylko przez minut, a potem przechodzi do kolejnego 獞iczenia. Jej plan treningowy znajdziesz na dvd "Supermodel Series".

Oto plan:

Rozgrzewka: spacer albo jazda na rowerku stacjonarnym

Intensywne kardio: bieg, szybki marsz, bieg na bie積i

"Odpoczynek": trucht, wolne peda這wanie na rowerku

Po rozgrzewce, przez 2 minuty rób intensywne kardio, potem przez minut "odpoczynek". Staraj si wytrzyma 30 minut.

Sprawd, co jeszcze, oprócz trening interwa這wego, mo瞠sz zrobi, 瞠by spali wi璚ej kalorii.

鑿iczenia w ci捫y

Andrea stworzy豉 specjalny program dla kobiet w ci捫y - Pregnancy Sculpt, który przygotowuje cia這 na 豉godniejsze przej軼ie tego procesu. Andrea uwa瘸, 瞠 獞iczenia w czasie ci捫y mog zmniejszy typowe dolegliwo軼i oraz utrzyma napi璚ie mi窷ni, a co najwa積iejsze przygotowa do porodu. Jednocze郾ie stwierdza, 瞠 fitness podczas ci捫y sprawia, 瞠 nasze cia這 zostaje ca造 czas w dobrej kondycji. Andrea skupia si w 獞iczeniach z kobietami w ci捫y na wzmacnianiu mi窷ni g喚bokich (tzw. core) i na pytania o to, czy w czasie ci捫y mo積a 獞iczy mi窷nie brzucha odpowiada: "Tak! One s bardzo istotne podczas porodu! Przecie to ich u篡wasz do parcia". W drugim trymetrze ci捫y te 獞iczenia s modyfikowane. Wtedy - zamiast klasycznych brzuszków - mo積a robi desk albo wzmacnia mi窷nie g喚bokie przez podnoszenie kolan i zbli瘸nie do nich 這kci na stoj帷o.

Wi璚ej o:
Skomentuj:
Andrea Orbeck - trenerka supermodelek
Zaloguj si

Aby oceni zaloguj si lub zarejestrujX