Jeanette Jenkins - trenerka Kelly Rowland i Pink

Jeanette Jenkins to jedna z najbardziej znanych trenerek w Hollywood! Pracuje z takimi gwiazdami, jak Kelly Rowland, Alicia Keys i Pink. Jeanette specjalizuje si w pilatesie, jodze, kickboxingu i jeszcze kilku rodzajach trening闚, a do swoich klient闚 podchodzi kompleksowo - opracowuje now diet i dobiera specjalne 獞iczenia. Sprawd, jakie s jej sekrety.

Trenerzy gwiazd - sprawd, jakie maj metody!

鑿iczenia na dvd

Trenerka stworzy豉 popularn seri 7 filmów dvd z 獞iczeniami - Hollywood Trainer DVD Collection, w której sk豉d wchodzi m.in. pilates, joga, kario, 獞iczenia mi窷ni brzucha (Jeanette znana jest z intensywnego treningu mi窷ni brzucha, to dzi瘯i niej Kelly Rowland ma idealny "kaloryfer") i 獞iczenia specjalnie przeznaczone do mi窷ni pupy i ud, a tak瞠 bikini bootcamp i ksi捫ka z instrukcjami, jak stworzy z 獞icze na p造tach swój trening i jak dostosowa go do w豉snych mo磧iwo軼i. Trening zaczyna si od poziomu pocz徠kuj帷ego, potem jest 鈔edniozaawansowany i zaawansowany. Je郵i przejdziesz przez te 3 etapy - Jaenette zapewnia, 瞠 zobaczysz rezultaty.

Trening tylko z diet

Jeanette przyznaje, 瞠 nigdy nie ogranicza si tylko do treningu. Kiedy zaczyna z kim 獞iczy pyta o to, co je i jak cz瘰to, jak si czuje, czy ma energi rano. "Sprawdzam, czy nie je za du穎 cukru i nie przyjmuje za du穎 kofeiny. Prosz kobiety zbada造 sobie poziom hormonów" - przyznaje trenerka.

Zmodyfikowany trening obwodowy

Jeanette ze wszystkimi klientami robi trening obwodowy. On pozwala na unikni璚ie nudy, bo Jeanette cz瘰to go modyfikuje i dodaje nowe elementy. "Nigdy nie proponuj tych samych 獞icze w tej samej sekwencji. Lubi stawia wyzwania" - mówi trenerka. Je郵i biegamy, to zawsze urozmaicam bieg krótkim sprintem. Je郵i 獞iczymy na si這wni, to po 45 minutach robi sesj jogi. Je郵i jednak czasem widz, 瞠 moi klienci s zm璚zeni lub przygn瑿ieni, to robimy lekkie, nieobci捫aj帷e 獞iczenia. Jak cz瘰to Jeanette 獞iczy z klientami? Je郵i chc utrzyma szczup陰 figur - 2 razy w tygodniu. Je郵i przygotowuj si do filmu lub trasy koncertowej - nawet codziennie. "Staram si ich nie przetrenowa - grozi to nie tylko kontuzjami, ale te spadkiem motywacji i ochoty na 獞iczenia" - dodaje.

Zobacz, jak zrobi trening obwodowy [PLAN TRENINGOWY]

Chc nauczy moich klientów aktywnego trybu 篡cia. Nie chc, 瞠by ca造 czas polegali na mnie. Chcia豉bym, 瞠by przyszli do mnie na trening, a potem poszli na na jog do Central Parku. Nie chc, 瞠by my郵eli, 瞠 mog 獞iczy tylko ze mn.

Trener personalny - jak go znale潭?

Je郵i szukasz personalnego trenera, wed逝g Jeanette powinna popyta znajomych, czy znaj kogo profesjonalnego. Je郵i ju znajdziesz kogo, zapytaj go o jego prac - od razu wyczujesz, czy ma pasj i czy lubi to, co robi. Je郵i mo瞠sz sobie na to pozwoli - pracuj z kilkoma osobami. Nie musisz si trzyma jednej osoby, bo wi瘯szo嗆 trenerów nie ma szerokich kwalifikacji. Jeanette nieskromnie przyznaje, 瞠 ma certyfikaty z jogi, pilatesu, kickboxingu i kilku innych metod. Kiedy wyje盥瘸, poleca klientom kilku innych trenerów, którzy zajm si ich treningiem kompleksowo.

Zobacz, jak wygl康a pierwsze spotkanie z trenerem. Jak si przygotowa?

Dieta 80/20

Jeanette od篡wia si zdrowo (nikogo to nie powinno dziwi), ale ma zasad 80/20. 80 procent to jedzenie zdrowe, organiczne i ekologiczne, 鈍ie瞠 owoce, warzywa, chude mi瘰o i pe軟oziarniste w璕lowodany. 20 procent to fast food albo s這dycze. "Doskonale zdaj sobie spraw z tego, ile 鈍i雟tw w tym siedzi, ale czasem umawiam si za znajomymi i idziemy na Big Maca i frytki." - 鄉ieje si Jeanette.

Co je嗆 po treningu?

Je郵i chcesz schudn望, po treningu unikaj cukru i w璕lowodanów prostych przez przynajmniej 2 godziny. Je郵i je zjesz, twoje cia這 zamiast spala t逝szcz, b璠zie spala這 energi z cukru, który dostarczy豉. Po 獞iczeniach najwa積iejsze jest utrzyma niski poziom cukru we krwi, je郵i tak nie b璠zie, twoje cia這 zacznie spala cukier zamiast t逝szczu. Ta zasada odnosi si nie do ka盥ego - inaczej sprawa wygl康a w przypadku zawodowych sportowców lub ludzi, którzy pracuj nad mas.

Mleko czekoladowe zregeneruje i z豉godzi zakwasy po treningu.

Wieczorem unikaj w璕lowodanów

Co je嗆 wieczorem? Wed逝g Jaenette nie powinny to by w璕lowodany - "potrzebujesz ich rano i w ci庵u dnia, dzi瘯i nim masz energi. Je郵i zjesz je wieczorem, twój organizm nie zd捫y ich spali przed snem i przekszta販i je w t逝szcz w okolicy brzucha. Wieczorem powinna zje嗆 bia趾o w postaci chudego mi瘰a i zielone warzywa, szczególnie szpinak, broku造 czy sa豉t. "

7 pomysów na kolacj, która nie tuczy. Sprawd!

Wi璚ej o:
Komentarze (4)
Jeanette Jenkins - trenerka Kelly Rowland i Pink
Zaloguj si
  • cezar85

    Oceniono 6 razy 6

    najbardziej z zapo篡cze lubi fakof

  • sselrats

    Oceniono 9 razy 3

    "specjalizuje si w pilatesie" - g*wno j瞛ykowe.

  • angielski_kochanek

    Oceniono 2 razy 2

    Czyli Ameryki nie odkry豉. :)

  • greenreds

    0

    Co je嗆 po treningu? co za bzdury po treningu cia這 t逝szczu niespala jak nic niezjesz to bedzie spalac poprostu w豉sne miesnie!same bia趾o niewystarczy weglowodany s niezbedne

Aby oceni zaloguj si lub zarejestrujX