Jillian Michaels - najbardziej znienawidzona trenerka Ameryki

10.01.2017 11:18
jillian michaels trening

jillian michaels trening

"Dopóki nie zemdlejesz, zwymiotujesz albo umrzesz, kontynuuj" - tak Jillian Michales motywuje uczestników programu The Biggest Loser. Jillian to jedna z najbardziej znanych trenerek w Ameryce. Jej programy wywołały rewolucję w fitnessie.

Jillian Michaels w swojej nowej książce Idealna Sylwetka (Wydawnictwo Laurum) rozszyfrowuje tajemnicę skutecznego pozbywania się kilogramów, dzieli się swoimi sekretami, tajnymi metodami i wskazówkami, jak szybko i łatwo można zmienić swoje ciało raz na zawsze.

Mamy do wygrania książki Jillian Michaels "Idealna sylwetka"!

Ciężkie początki

Jillian MichaelsKolaż kobieta.gazeta.pl

Rodzice Jillian rozwiedli się, gdy ona miała 12 lat. Rozpad rodziny sprawił, że trenerka przybrała bardzo szybko na wadze, co było powodem wielu nieprzyjemności ze strony rówieśników. Michaels przejęła kontrolę nad swoją wagą i życiem, kiedy w wieku 14 lat jej matka zapisała ją na zajęcia ze sztuk walki (m.in. Muay Thai). "To nauczyło mnie, że jeśli ja nie szanuję siebie, nikt inny nie będzie mnie szanował" - mówi Jillian i dodaje: "To pomogło mi na nowo zdefiniować siebie". Trenerka dzięki zdeterminowaniu i ciężkiej pracy osiągnęła sukces. Do tej pory w swojej ćwiczenia wplata elementy sztuk walki.

The Biggest Loser - odchudzanie na ekranie

Jillian od 20 lat pracuje jako trener personalny oraz jako trener w programach reality show. Najbardziej znana jest z programu "The Biggest Loser", który zdobył wielką popularność w USA. Uczestnicy są podzieleni na 3 zespoły. Ich zadanie polega na tym, że mieli w określonym przedziale czasowym stracić jak najwięcej kilogramów poprzez intensywne ćwiczenia i racjonalne odżywianie.

Dieta "The Biggest Loser" opiera się na piramidzie 4-3-2-1 (4 porcje warzyw i owoców, 3 porcje białka, 2 porcje pełnoziarnistych produktów, 1 porcja "extra"). Ta dieta zakłada jedzenie małych porcji posiłków, ale często. Jillian jest bardzo wymagająca, jeśli chodzi o uczestników programu, w programie zdobyła reputację twardego trenera, który nie waha się wykorzystywać strachu użytkowników jako taktyki i motywacji do chudnięcia.

Przeczytaj więcej o "The Biggest Loser" i zobacz najbardziej spektakularne metamorfozy uczestników.

W 2010 roku Michales rozpoczęła pracę nad drugim programem reality show - "Losing It With Jillian". W każdym odcinku Jillian mieszka przez tydzień z rodziną uczestników, ucząc ich, jak zmienić negatywne nawyki żywieniowe.

 

Jillian Michaelscelebrity-gossip.net

Trening Jillian Michaels

Trenerka wydała ponad 15 płyt treningowych. Jej program "Body Revolution" to trening dla początkujących, trwa 90 dni i składa się z trzech faz, w których głównie wykorzystujemy ciężar naszego ciała. "30 Day Shared" składa się z 3 poziomów. Każdy z poziomów ma zająć 10 dni. W tym programie ćwiczymy codziennie przez około 30 minut (w tym jest już rozgrzewka i rozciąganie po treningu). Jest to trening obwodowy, czyli 3 minuty treningu siłowego (np. pompki, ćwiczenia ramion), 2 minuty cardio (np. bieg w miejscu, pajacyki, boksowanie powietrza), 1 minuta brzuszków, podczas jednego treningu wykonujemy 3 obwody. Po skończeniu 30 dni można kontynuować poziom 3. Trening wykonujemy z pomocą hantli.

Ulubione ćwiczenia Jillian to przysiady, plank oraz ćwiczenia wykonywane z hantlami. Michaels zaleca ćwiczenia wielostawowe, czyli takie, podczas których ćwiczymy wiele partii mięśni jednocześnie. Jillian twierdzi, że wtedy, podczas treningu siłowego, jednocześnie robimy trening kardio. A to oszczędza nasz czas i pozwala szybciej osiągnąć efekty.

Biznes na odchudzaniu - książki o diecie i aplikacja do ćwiczeń

Oprócz płyt Jillian wydała również dwie książki. "Opanuj swój metabolizm", w której tłumaczy jak głodówki, restrykcyjne diety, eliminowanie tłuszczy czy węglowodanów wpływają na metabolizm i na wygląd sylwetki. "Bez ograniczeń" gdzie skupia się w nich głównie na wyjaśnianiu i motywowaniu do pracy nad swoim ciałem.

Jillian ma też popularna aplikację na iPhone "Slim - Down Solution", która pomaga uzyskać i utrzymać formę. W aplikacji tej znajdziemy nie tylko porady, jak schudnąć, ale także ćwiczenia, przepisy kulinarne czy licznik kalorii.

Dieta 80/20

Trenerka proponuje spożywanie 4 posiłków dziennie, w tym ostatniego najpóźniej o godzinie 21, który powinien być pozbawiony węglowodanów. Dieta powinna opierać się na jedzeniu pokarmów nieprzetworzonych i organicznych. Jillian zaleca dietę 80/20. 80 procent to jedzenie zdrowe i niskokaloryczne, a 20 procent to to, do czego masz słabość.

I jeszcze jedno - zadbaj o odpowiednią ilość snu. Niedosypianie zaburza funkcjonowanie hormonów, kontrolujących nasz apetyt.

 

Jillian Michaelscelebrity-gossip.com

Dzienne menu wg Jillian Michaels:

Śniadanie : Jillian zaczyna swój dzień od spożycia sporej ilości węglowodanów, aby dostarczyć organizmowi dużo energii. Jej ulubione śniadanie to Ezekiel English Muffins, czyli muffiny zrobione według przepisu na chleb Ezekiela. Taki chleb dostarcza dużo białka i łatwo go przygotować w domu (sprawdź przepis na chleb Ezekiela). Jillian je muffiny z masłem migdałowym. Takie śniadanie to prawie 500 kalorii.

Lunch: składa się z warzyw i ryb. Najczęściej jest to carpaccio z łososia, warzywa lub sałatka (ale bez sera).

Przekąska : pałeczki marchwiowe, pomarańczowe, migdały lub orzechy brazylijskie.

Kolacja : Jillian unika węglowodanów na noc. Zazwyczaj jest to kawałek ryby.

Deser: ciemna czekolada

Rady Jillian:

- W restauracji zamawiaj bez patrzenia w menu. Każda restauracja powinna mieć podstawowe składniki, jak warzywa, chude mięso i zdrowe węglowodany. Jeśli zaczniesz patrzeć w menu, zaczniesz mieć na wszystko ochotę, a wtedy zamówisz (i zjesz) więcej niż powinnać.

- Jeśli nie masz czasu na robienie posiłków w domu, zlokalizuj w okolicy twojej pracy miejsca, które serwują zdrowe posiłki. Wybierz kilka z nich i zobacz, co z menu możesz zamówić, np. z włoskiej restauracji sałatę z chudym serem, a nie pizzę. Dzięki takim bezpiecznym opcjom, jest mniejsze prawdopodobieństwo, że będziesz jeść kaloryczne lunche.

- Jedz codziennie cytrusy. Zawarta w nich witamina C blokuje wydzielanie kortyzolu, hormonu, który mówi twojemu organizmowi "magazynuj tłuszcz!". Grapefruity to świetna przekąska.

- Kiedy tylko możesz stój. To brzmi dość dziwnie, ale osoby, które częściej stoją niż siedzą spalają więcej kalorii. Możesz stać np. pracując na komputerze. "Ja postawiłam swój na wysokim blacie w kuchni" - mówi trenerka.

Zobacz także
Komentarze (5)
Jillian Michaels - najbardziej znienawidzona trenerka Ameryki
Zaloguj się
  • Milena Jarosz

    Oceniono 37 razy 33

    Uwielbiam ją, uwielbiam z nią ćwiczyć, mam jej książki. Stosuję jej "pomoc" juz prawie 1,5 roku i wiecie co? Jestem szczęśliwa, moje ciało zmieniło się, odnalazłam się w świecie eko, pokochałam gotować, a teraz biegam:) Prawie 2 lata temu do głowy bymi nie przyszło, że można odzyskać swoje życie na nowo, sprawić że będzie ono lepsze:)

  • malvina-pe.pl

    Oceniono 34 razy 30

    A jak się ma tytuł do treści?

  • Magdalena Polak

    Oceniono 12 razy 4

    świetna jest! trenuję z nią od jakiegoś czasu i jestem mile zaskoczona :)

    moje osiągnięcia, motywacje znajdziecie tutaj madelaine-life.blogspot.com/

  • qchruscik

    Oceniono 18 razy -4

    ryby dwa razy dziennie? :-o
    2-3 razy w tygodniu ok, ale 14 to gruba przesada.

  • Magdalena Polak

    Oceniono 8 razy -6

    uwielbiam ją! trenuję z nią od kilku tygodni i jestem mile zaskoczona :)

    madelaine-life.blogspot.com/ -> moje osiągnięcia :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX