Reebok Women's Fitness Camp - opis zajęć i lista trenerów

8 czerwca na Błoniach Stadionu Narodowego odbędzie się pierwsza edycja Reebok Women's Fitness Camp. Ta wyjątkowa impreza zgromadzi 3 tysiące ćwiczących osób! Sprawdź listę treningów i zobacz, kto je poprowadzi.

Reebok Women's Fitness Camp to prawdziwe święto fitnessu. Sprawdź!

Uczestnicy Reebok Women's Fitness Camp będą ćwiczyć w trzech strefach. Plan imprezy przewiduje różnorodne treningi od siłowych przez taneczne po wyciszające i rozciągające. Do tego wiele konkursów i atrakcji oraz strefa chilloutowa ze zdrową żywnością. Zapowiada się prawdziwe święto fitnessu po raz pierwszy w Polsce na taką skalę. Bilet wstępu kosztuje 59 zł. Zgłoś się już dziś! Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz na stronie: womensfitnesscamp.pl

Bodycombat to jeden z treningów, które odbędą się podczas Reebok Women's Fitness Camp. Spalisz podczas zajęć nawet 750 kalorii!

Znamy już kadrę trenerską!

To oni dadzą Wam wycisk, który długo będziecie wspominać. Będzie na Was czekać kilkunastu świetnych trenerów, w tym międzynarodowe sławy trenerskie Les Mills i Reebok University. Poznajcie ich.

Bodypump, czyli ćwiczenia grupowe ze sztangą to także element wydarzenia.

Trenerzy LES MILLS

Petter Ehrnvall - zaczął swoją karierę w branży fitness jako instruktor siłowni i trener personalny, jednak szybko przekierował swoje zainteresowania na zajęcia grupowe. Trenowanie instruktorów Les Mills stało się jego głównym zajęciem. Petter jest szwedzkim Master Trenerem programów RPM?, BODYPUMP?, CXWORX?, BODYCOMBAT?, GRIT? SERIES oraz Dyrektorem Działu Treningu w Les Mills Nordic.

Elin Hellström - była tancerka, która obecnie jest związana z trenowaniem na pełny etat. Jest trenerem personalnym, instruktorem zajęć grupowych oraz trenerem Les Mills programów: GRIT?, SH'BAM? and CXWORX?. Elin mieszka w Sztockholmie, ale pochodzi z ukochanej przez nią wyspy Gotland.

Kristin Andersson - jest Master Trenerem BODYBALANCE?, BODYPUMP?, BODYVIVE?, BODYATTACK? i CXWORX?. Występowała w video do programów: BODYBALANCE? 60 & 64, BODYVIVE? 26 & 30 and BODYATTACK? 84. Pracuje również jako konsultant zajęć grupowych na rynek duński w Les Mills Nordic.

Joe DiStefano - Joe DiStefano posiada bogatą wiedzę i wykształcenie sportowe z dziedzin psychologii sportu, zwiększania siły, kondycji oraz wydajności ćwiczeń, a także coachingu z dziedziny Stylu Życia (Institute for Holistic Nutrition and Lifestyle Coaching). W ostatnim dziesięcioleciu Joe pracował jako osobisty trener i doradca sportowców, celebrytów, a także jako trener rzeszy zwykłych ludzi równolegle podążając za swoją pasją z dziedziny zdrowia poprzez realizowanie różnych form działań przedsiębiorczych. Podczas imprezy 8 czerwca, Joe poprowadzi dla Was trening jakiego w Polsce jeszcze nie było

TRENERZY REEBOK UNIVERISTY

Robert Czech - niezwykle wszechstronny instruktor. Trener personalny. Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Szkoleniowiec i trener Reebok University Poland. Jedyny w Polsce trener i szkoleniowiec Reebok Easy Tone Step oraz Reebok Fitness App. Uczestnik i prezenter wielu międzynarodowych konwencji. Stara się, aby każde zajęcia były dla uczestników wyzwaniem.

Agnieszka Ronge - szkoleniowiec Reebok University Polska specjalizująca się m.in. w Reebok Martial Arts, Reebok Core Training, Reebok Final Cuts, Reebok Cycling, Rep Reebok i Step Reebok. Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Dyplomowany trener lekkiej atletyki i menedżer sportu. Od 1993 roku instruktor rekreacji ruchowej ze specjalizacją nowoczesne formy gimnastyki - fitness.

Kamil Zasada - trener Reebok University Poland, uczestnik i prezenter wielu konwencji międzynarodowych zarówno w Polsce, jak i za granicą. Zwycięzca Wanted Instructor 2012, zdobywca III miejsca w międzynarodowym finale konkursu New Face of Fitness, gdzie reprezentował Polskę w 2013 roku. Jego zajęcia charakteryzują się dużą dawką pozytywnej energii, bezpieczeństwem klientów oraz świetnie dobraną muzyką. Ulubione formy zajęć to step oraz dance aerobic, jednakże dobrze odnajduje się też w formach wzmacniających. Doświadczenie instruktorskie zdobywał na szkoleniach i kursach w wielu najlepszych międzynarodowych szkołach Fitness.

Monika Bukowska - absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego, instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness. Do grupy Trenerów Reebok University Poland należy od samego początku. Specjalizuje się w formach ruchowych typu Body&Mind. Prowadzi szkolenia i warsztaty dotyczące Reebok Pilates, Reebok Pilates Balance (na sprzęcie niestabilnym takim jak: duże i małe piłki, core boardy, rollersy, dyski stabilizujące), Reebok Flexible Strenght (Joga Fitness), Rreebok Gym Ball. Na co dzień prowadzi zajęcia grupowe w sieci Klubów Fitness Pure w Warszawie.

Krystian Gronek - tancerz, choreograf, prezenter i szkoleniowiec fitness. Od najmłodszych lat związany z tańcem i od wielu lat zafascynowany fitnessem. Każdy jego występ to perfekcyjnie dopracowana choreografia, ciekawe rozwiązania metodyczne a przede wszystkim świetna zabawa. Jest prezenterem i instruktorem wszechstronnym, prowadzi lekcje o charakterze tanecznym, atletycznym i mentalnym ale nie ukrywa że jego największą pasją jest hip hop, New style i Funk.

Magdalena Krzyżanowska - absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Instruktor rekreacji ruchowej z specjalnością fitness od 1994 roku. Menedżer Sportu, Trener Akrobatyki Sportowej. Przez wiele lat członkini kadry narodowej, wielokrotna Mistrzyni Polski oraz Mistrzyni Świata w Akrobatyce Sportowej. Od 2001 wszechstronny trener i szkoleniowiec Reebok University Poland. Uczestniczka wielu międzynarodowych konwencji i szkoleń. Instruktor: Reebok Flexible Strenght, Reebok Final Cuts, Reebok Core Training, Step Reebok Greatest Hits, Pilates, Body Ball, PortDeBras, Jukari Fit to Fly, Jukari fit to Flex.

Aneta Ostrówka - absolwentka ZWSHiFM. Prezenter i szkoleniowiec Reebok University Poland. Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness. Zwyciężczyni dwóch maratonów fitness w 2005 i 2006 roku. Uczestniczka licznych szkoleń, warsztatów i konwencji fitness w kraju i zagranicą oraz warsztatów tańca z zakresu jazzu, salsy, musical dance, hause, reggaeton, bachata. Swój warsztat taneczny szkoliła i szkoli u największych choreografów i nauczycieli tańca min. Piotra Jagielskiego, Luciano di Natale, Andrei Hail, Raynel Fernando Ballester, Gabriel Francisco, Tamambo i wielu innych. Specjalizuje się w lekcjach STEP i DANCE.

Martyna Rapp - magister Wychowania Fizycznego, absolwentka warszawskiej AWF, trenerka akrobatyki. Od 1996 roku zajmuje się fitnessem, obecnie jest trenerem, prezenterem i wykladowca w szkole Reebok University Poland. Specjalizuje się w formach tanecznych., łączy taniec nowoczesny z fitnessem. Na swoim koncie ma także wiele tytułów: dwukrotna mistrzyni Polski i II Vice Miss Fitness Europy oraz dwukrotna wicemistrzyni na świecie - II Vice Miss Fitness World 2002 (w Las Vegas) i Vice Miss Fitness Woman Europe & World 2003 (w Warszawie).

Ania Wojcieszek - prezenter i szkoleniowiec fitness (w Polsce i zagranicą), w Reebok University od 2013 roku. Choreografka pokazów tańca i fitness, instruktor fitness od 2002 roku. Na co dzień pracuje jako Manager zajęć grupowych dla sieci Pure Jatomi Fitness. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje poprzez regularne uczestnictwo w szkoleniach, konwencjach czy warsztatach fitness, a także na warsztatach tanecznych w wielu technikach tańca nowoczesnego. Z fitnessowych form najbliższe jej sercu są: Aerodance, Step, Pump, Stretching, Functional Training, Gym Ball oraz Jukari."Pozytywny dyktator" - jak mawia żartobliwie o sobie - tak, wymagająca przede wszystkim wobec siebie, ale także wobec innych; przy czym każda jej lekcja jest dużą dawką super energii, której nie sposób się oprzeć.

Jak przygotować się do ćwiczeń podczas Reebok Women's Fitness Camp?

Aby dobrze przygotować się do imprezy, należy przede wszystkim przygotować wygodny strój i obuwie sportowe, które pozwoli na efektywne i bezpieczne ćwiczenie oraz zminimalizuje ryzyko kontuzji. Nie zapominajmy również o ręczniku, wodzie czy napojach izotonicznych, które pozwolą ugasić pragnienie i uzupełnić utracone w trakcie ćwiczeń minerały. Jeśli zajdzie potrzeba zregenerowania sił po treningu, miejcie ze sobą batony i żele energetyczne.

Zawsze dostosuj rodzaj zajęć do Twoich możliwości, stopnia wytrenowania i stanu zdrowia. Nigdy nie zapominaj o rozgrzewce przed treningiem i stretchingu po.

Treningi, które będzie można przetestować

BODYBALANCE? jest harmonijnym połączeniem jogi, tai chi oraz pilatesu. Pełne skupienie, odpowiednie oddychanie oraz seria skrupulatnie dobranych ruchów ciała ćwiczy Twoją siłę, balans oraz motorykę. A wszystko to w rytm łagodnej muzyki. Kombinacja techniki oraz ruchów daje Ci fizyczny trening, a zarazem odczuwasz wewnętrzny spokój i harmonię.

BODYCOMBAT? to pełen energii i siły trening cardio. Ten dynamiczny program jest zainspirowany sztukami walki i w szerokim zakresie czerpie inspiracje z dyscyplin takich jak: karate, boks, taekwando, tai chi oraz muay thai. Wspierany dynamiczną muzyką oraz energetycznym instruktarzem trenera - BODYCOMBAT? - przeistoczy Twoje marzenia o sportach walki w pełną ekspresji, świetną zabawę.

BODYPUMP? jest treningiem siłowym przy muzyce. Uczestnicy zajęć stają przed kolejnymi wyzwaniami, zwiększając jednocześnie siłę mięśni. W ciągu godzinnego treningu ze sztangą, pracujemy nad rozwijaniem wszystkich dużych partii mięśniowych. Sami dobieramy obciążenie sztangi tak, aby odpowiednio stymulować ciało do osiągania coraz lepszych wyników.

SH'BAM? to znakomity sposób na poprawę sylwetki oraz wyzwolenie Twojej wewnętrznej przebojowości - doskonały dla początkujących, jak i zaawansowanych choreograficznie fanów tańca. Tańcz do ostatnich hitów z list przebojów, muzyki granej w klubach na całym świecie, znanych Ci remiksów oraz nowoczesnych latynoskich bitów. SH'BAM? jest znakomitym treningiem, a zarazem niesamowitą zabawą.

GRIT? STRENGTH jest stworzony, aby rozwijać siłę mięśni. W ciągu 30-minutowego treningu korzystasz ze sztangi, obciążników oraz stepu, aby zwiększyć jego efektywność oraz intensywność. Muzyka oraz odpowiednio dobrane ćwiczenia pozwolą Ci na poprawę wytrzymałości i siły. GRIT? Strength jest skierowany dla osób zaawansowanych.

GRIT?Plyo jest intensywnym treningiem plyometrycznym, który pozwala uzyskać bardzo szybkie efekty. Tego rodzaju trening jest więc doskonałym sposobem na rozwijanie szybkości, siły i zwinności. Ten 30-minutowy trening grupowy z użyciem platformy - stepu - pozwoli Ci zbudować potężne, zwinne i atletyczne ciało.

REEBOK FINAL CUTS - ćwiczenia siły funkcjonalnej, mającej odniesienie do czynności dnia codziennego. Zintegrowany i kompleksowy proces treningowy, kształtujący mięśnie odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy.

REEBOK STEP - zajęcia choreograficzne o charakterze aerobowym wykonywane przy użyciu stepu, poprawiają kondycję fizyczną, pamięć ruchową, koordynację i orientację w przestrzeni. Wzmacniają głównie dolne partie mięśni.

REEBOK STRETCHING - trening, który zwraca uwagę na rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych biorących udział w każdym rodzaju globalnego wysiłku fizycznego i codziennej aktywności. Poprawia elastyczność kręgosłupa, zwiększa zakres ruchu w stawach. Jest stosowany w profilaktyce bólów wynikających z przetrenowania i przeciążenia. Psychofizyczna regeneracja ciała i umysłu.

REEBOK DANCE - zajęcia choreograficzne typu cardio łączące elementy tańca i fitness. Ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej, poprawę wydolności krążeniowo-oddechowej oraz pamięci ruchowej. Radość z prostych układów choreograficznych nawiązujących do różnych stylów tańca, takich jak Jazz, House, Latino, Salsa, Funk, itp.

REEBOK YOGA - sekwencje podstawowych pozycji jogi, o charakterze funkcjonalnym. Likwidują tkwiące w ciele napięcia, działając kojąco na układ nerwowy. Poprawiają ogólną elastyczność ciała i wzmacniają siłę mięśni.

REEBOK CIRCUIT TRAINING - trening obwodowy z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała. Ma on na celu wszechstronny rozwój sylwetki, wytrzymałości, siły, a także poprawę koordynacji ruchu i zwiększenie wydolności układu sercowo - naczyniowego.

REEBOK HIP HOP - zajęcia taneczne i choreografie, które pobudzają nie tylko ciało, ale i umysł. Sekwencje kroków, które tworzą wspólną całość, angażują wszystkie partie mięśniowe. Idealna forma ćwiczeń dla wszystkich, niezależnie od wieku czy kondycji fizycznej.

REEBOK LATINO - zajęcia choreograficzne w rytmach latynoamerykańskich. To przede wszystkim świetna zabawa, możliwość wydobycia z siebie niesamowitej energii oraz spalenie dużej dawki kalorii. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich, którzy kochają taniec.

REEFUNCTIONAL STEP - trening ogólnorozwojowy z użyciem stepu. To trening funkcjonalny, podczas którego kształtujemy cechy motoryczne takie jak: siła, wytrzymałość, moc, równowaga. Wymagające zajęcia, podczas których uczestnicy wchodzą na wyższy poziom tętna, żeby po chwili obniżyć jego poziom. Reefunctional step to bardzo wszechstronny, intensywny trening idealnie wpasowujący się we współczesną formułę treningu funkcjonalnego.

Wszystkie niezbędne informacje, w tym harmonogram, listę trenerów i opis treningów znajdziesz tu: womensfitnesscamp.pl

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.