Ariana Grande jest ceniona na całym świecie nie tylko za swój talent i osiągnięcia muzyczne, ale również za wyjątkowy styl. Dzięki temu stała się głosem setek tysięcy osób, które każdego wieczoru zapełniają sale i stadiony na jej koncertach oraz śledzą jej życie w mediach społecznościowych. Piosenkarka została nową, globalną ambasadorką marki Reebok, która tak jak ona nie boi się wyzwań, łącząc w swoich kolekcjach świat sportu ze światem mody.
Marka Reebok jako pierwsza w swojej branży postawiła kobiety i ich potrzeby na pierwszym miejscu, stając się pionierem ruchu fitness w latach 80. Do dziś Reebok inspiruje oraz zachęca kolejne pokolenia do stawania się najlepszą wersją siebie – począwszy od tego w co się ubierają, kończąc na ostatniej kropli potu wylanej na siłowni.
Ariana Grande to przede wszystkim wyjątkowa osobowość, pewna siebie i nieustraszona kobieta, która nie zmienia się, gdy gasną światła kamer. To właśnie jej szczera i autentyczna postawa skłoniły Reebok do wyboru artystki na ambasadorkę i współtwórczynię tego co, marka zaprezentuje w nadchodzącym roku.
„Tak jak Reebok, stanowczo popieram tych, którzy nie boją się wyrażać siebie, podkreślają swoją indywidualność i przekraczają granice swoich możliwości. Przesłanie marki zachęcające do bycia pewnym siebie oraz ciągłego samodoskonalenia jest zgodne z tym, jak sama staram się żyć. Jestem zaszczycona, że mogę być ambasadorką firmy, której misją jest inspirowanie ludzi do stawania się najlepszą wersją siebie” - powiedziała Ariana Grande.
Jesienno-zimowa kolekcja kobieca marki Reebok prezentowana przez Ariane Grande jest dostępna na stronie www.reebok.com.
Reebok International Ltd., z siedzibą w Canton w stanie Massachusetts, to
czołowy światowy projektant, producent i dystrybutor obuwia, odzieży i sprzętu
sportowego fitness. Ta globalna marka jest pionierem na rynku sportowym i
posiada bogatą historię w bieganiu, treningach i fitnessie. Reebok, poprzez
rozwijanie produktów, technologii oraz programów treningowych, pomaga
konsumentom wykorzystać ich sportowy potencjał oraz prowadzić zdrowy tryb
życia. Marka jest ze swoimi konsumentami gdziekolwiek są i w jakikolwiek sposób
dbają o formę – bez względu na to, czy trenują bieganie, taniec, jogę czy aerobik.
Reebok Classic wykorzystuje natomiast dziedzictwo biznesowe marki i
reprezentuje ją na rynku łączącym tematykę sportowo-lifestyle’ową.
Jako przedsiębiorstwo zależne od Grupy Adidas, firma działa w ramach różnych
oddziałów pod markami Reebok, Reebok-CCM Hockey oraz Sports
LicensedDivision. Reebok posiada również ekskluzywną kolekcję dedykowaną
CrossFit i Reebok CrossFit Games oraz jest sponsorem tytularnym Reebok
Spartan Race. Zapewnia również sportowe ubrania na potrzeby treningów
LesMills.
Więcej o marce Reebok na stronach:
www.facebook.com/ReebokClassicPoland
www.instagram.com/reebokclassicpolska