Burpee Bazaar pojawi się w strefie Reebok Pop Up Store w najbliższą środę, 20 lipca, i będzie działał od godz. 11.00 do 18.00 lub do wyczerpania zapasów. Na ten wyjątkowy warzywny market produkty dostarczy jeden z najbardziej znanych warszawskich rolników – „Pan Ziółko”.
W jaki sposób działa Burpee Bazaar? W strefie Reebok Pop Up Store przez całe wakacje można podejmować challenge, czyli wykonywać ćwiczenia takie jak pompki, jazda na airbike czy burpees, od których też wzięła się nazwa marketu. Za wykonane challenge otrzymuje się punkty, które zbierane są w aplikacji dedykowanej aktywnościom w Reebok Pop Up Store. W najbliższą środę wykonane ćwiczenia staną się walutą, którą zapłacimy za ekologiczne warzywa od „Pana Ziółko”. Będzie to tym samym jedyne miejsce w Warszawie, w którym na zakupach nie potrzebujesz portfela!
By dołączyć do akcji i móc zapłacić za warzywa wykonanymi ćwiczeniami konieczne jest zarejstrowanie się w aplikacji Reebok Pop Up Store. Aplikację można pobrać z App Store oraz Google Play. Udział w akcji to także dodatkowe punkty w rywalizacji ogólnej.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie: https://www.facebook.com/events/1340151259335292/
Na co dzień Reebok Pop Up Store to unikatowy, wielkomiejski koncept marki, który wystartował w ostatnim tygodniu czerwca w centrum stolicy. Organizatorzy zadbali o różnorodność miejsca, tym samym Reebok Pop Up Store, to aż 3 dedykowane strefy:
- Strefa zakupowa, gdzie premierowo będzie można nabyć najnowszą kolekcję Reebok jesień – zima 2016, w tym absolutnie unikatowe produkty, nie pojawiające się dotąd w regularnej sprzedaż, jak kolekcja dedykowana dyscyplinie sportowej inspirowanej sztukami walki – combat
- Strefa treningowa, gdzie 7 dni w tygodniu każdy chętny będzie mógł wziąć udział
w profesjonalnych treningach przygotowanych we współpracy z globalnymi partnerami marki – jak CrossFit, czy Les Mills oraz lokalnymi ambasadorami – Strala Yoga, FireWorkout, boks
- Strefa chill out z przestrzenią do odpoczynku po treningu, naturalnymi sokami marki Cleanse Me, a także z częścią rozrywkową, gdzie będzie można spróbować swoich sił w grze na konsoli EA Sports UFC 2 jako Joanna Jędrzejczyk, a także sprawdzić swój refleks na urządzeniu Blink – wykorzystywanym na co dzień przez topowych zawodników UFC
Na potrzeby projektu stworzona została aplikacja mobilna Reebok Pop Up Store. Każda aktywność w strefie: zakupy czy udział w treningu będzie nagradzana punktami. Na koniec każdego miesiąca osoby z najwyższą ilością punktów otrzymają atrakcyjne nagrody od marki.
W harmonogramie Reebok Pop Up Store zaplanowane zostały także 3 duże wydarzenie sportowe, które sprawią, że w tych dniach Warszawa stanie się centrum fitnessowego świata. Pierwsze z nich - 99 problems powered by Reebok – odbyło się 9 i 10 lipca odbijając szerokim echem w CrossFitowym świecie.
Reebok Pop Up Store będzie funkcjonował do końca września. Harmonogram treningów publikowany będzie regularnie na wydarzeniu Facebook Reebok Pop Up Store.