Filmowy powiew klasyki. 25-lecie Reebok Ventilator

Obraz często pokazuje najwięcej i łatwiej jest nim przekazać wiadomość. Idąc tym tropem Reebok Classic przygotował specjalny krótkometrażowy film promujący model Ventilator. Projekt, w którym wzięli udział ambasadorowie marki, jest częścią większej kampanii #powiewklasyki.
 

25-lecie Ventilatorów sprzyja nowym działaniom. Tym razem, w ramach prowadzonej kampanii #powiewklasyki powstała seria wyjątkowych filmików z ambasadorami Reebok Classic, które następnie połączono w spójną całość. Oryginalny pomysł i prostota wykonania - to esencja nowego projektu.

Powiew - to z nim ma kojarzyć się wyjątkowy model butów Ventilator, który charakteryzuje się zastosowaną technologią Hexalite oraz wentylowanymi panelami bocznymi. Motywem przewodnim powstałej produkcji jest nagły podmuch, który pojawia się... po zasznurowaniu kultowego buta. Ta prosta sekwencja zdarzeń niesie jednak ze sobą głębszy przekaz. Kampania #powiewklasyki to metaforyczny (ale czasem też dosłowny powiew w postaci wentylacji) wpływ Ventialtorów na odbiorcę. To powiew, który pobudzi do robienia czegoś inaczej, do zmiany swojego postępowania. Reebok pokazuje, że rolą Ventilatorów jest wywołanie impulsu do zmian.

W produkcji wzięli udział ambasadorowie marki - uznani raperzy Ten Typ Mes, Stasiak, Onar, 2sty, producent/DJ Czarny HiFi i DJ Panda. By zachowana była damsko-męska równowaga w filmie pojawiły się również wokalistka Iza Lach, projektantka Areta Szpura i modelka Kamila Szczawińska, które z Reebokiem współpracują już od dłuższego czasu. W ramach projektu przedstawiono przy okazji dwie nowe twarze - młodą piosenkarkę Natalię Nykiel oraz producenta RAU. Przez trzy tygodnie na kanałach społecznościowych ambasadorów zajawiane był y 15-sekundowe spoty, które następnie zostały zebrane w jeden wyjątkow film, do którego muzykę przygotował jeden z bohaterów - Czarny HiFi.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.