Najnowszy projekt Reebok Classic to efekt konkursu przeprowadzonego w sierpniu na Instagramie. Nowe twarze jesiennej kampanii zostały wybrane spośród setek uczestników, którzy zamieścili swoje selfie z odpowiednimi tagami. W efekcie, sześciu finalistów - trzy charakterystyczne dziewczyny oraz trzech bardzo wyrazistych facetów - wzięło udział w sesji zdjęciowej prezentującej kultowy model Ventilator.
Ten niezwykły but, zaprojektowany specjalnie dla biegaczy, miał swoją premierę w 1990 roku. Błyskawicznie odniósł sukces w środowisku sportowców, zaraz potem przenikając do świata miejskiej mody. W rezultacie Reebok Ventilator stał się jednym z najsłynniejszych modeli w dotychczasowej historii sneakersów. Charakterystycznym, innowacyjnym elementem Ventilatorów jest zastosowana technologia Hexalite oraz wentylowane panele boczne, które umożliwiają skuteczną cyrkulację powietrza wewnątrz buta.
Autorem zdjęć jest Kuba Dąbrowski - fotograf młodego pokolenia, miłośnik butów, perkusji i deskorolki, wg którego najciekawsze sesje to te najzwyklejsze. Wykłada w warszawskiej Akademii Fotografii, prowadzi bloga, organizuje wystawy swoich prac. Fotografowanie codzienności to jego cecha charakterystyczna. W takim klimacie zachowane są też zdjęcia kampanii Reebok Ventilator.
Miejskie krajobrazy Warszawy - skryte zaułki, zapomniane dachy czy po prostu zwykłe ulice stanowią idealne tło dla kultowego modelu sneakerów. Stonowana kolorystyka zdjęć komponuje się z barwami sezonu, na które stawia marka Reebok Classic. Ponadczasowa czerń, biel i szarość przeplatają się w butach z modnym granatem czy śliwką. Jesienna aura oraz streetowe stylizacje świetnie współgrają z nowymi modelami Ventliatorów.
Produkty z sesji dostępne są w salonach Reebok, na www.reebok.pl oraz w sklepach sieci Worldbox i Run Colors.