Reebok rzuca wyzwanie nową kampanią "Be More Human"

Reebok stawia przed światem śmiałe wyzwanie przedstawiając swoją nową kampanię "Be More Human", mającą na celu zmianę postrzegania aktywności fizycznej przez ludzi.

Czym jest kampania "Be More Human"?

"Be More Human" to coś więcej niż tylko kampania czy slogan - to wezwanie, aby w pełni wykorzystywać swój potencjał. Ten unikalny punkt widzenia został zawarty także w nowym symbolu marki - Reebok Delta. Jego trzy boki oznaczają trzy rodzaje zmian, jakie niesie ze sobą aktywny styl życia - fizyczną, psychiczną i społeczną.

W świecie napędzanym technologią, Reebok oddaje cześć zwykłym ludziom, którzy zwracają się ku swojej cielesności, aby móc prowadzić lepsze, pełniejsze życie. Dla nich fitness nie jest wyłącznie aktywnością fizyczną - jest czymś, co usprawnia nie tylko ich ciało, ale i całe ich życie. Poprzez fitness stają się oni lepszymi rodzicami, lepszymi szefami, nauczycielami, parterami - lepszymi, silniejszymi wersjami samych siebie.

"Reebok wierzy, że ciągłe stawianie przed sobą nowych wyzwań i testowanie swoich ograniczeń sprawia, że zyskujemy moc, aby zmieniać samych siebie nie tylko w sferze fizycznej, ale również w sferze psychicznej i społecznej", mówi Matt O'Toole, Reebok Brand President. "Przyjmując taki styl życia, dołączasz do społeczności ludzi zjednoczonych we wspólnym celu, jakim jest chęć bycia lepszą wersją samego siebie. Jesteśmy pewni, że pokonując kolejne granice przekształcamy nie tylko swoje ciało - przekształcamy całe swoje życie."

Film "Freek Show"

 

Stworzony przez Reeboka  film "Freak Show " ukazuje, że fitness może być naprawdę wymagający. To niezwykle intensywny tryb życia, zmuszający do prawdziwego poświęcenia. "Freak Show" jest celebracją tych, którzy dzięki fitnessowi stają się jeszcze lepszymi osobami niż są to sobie w stanie wyobrazić. Jest też wyzwaniem dla tych, którzy dopiero zwrócą się ku hasłu "Be More Human".

Film "Freak Show" to opowieść dokumentująca codzienne zmagania osób, które wcielają w życie hasło "Be More Human". Wyreżyserowany przez AG Rojas przy współpracy z Venables Bell & Partners 60 sekundowy spot telewizyjny zestawia zalety regularnego uprawiania fitnessu z korzyściami, jakie przynoszą one ludziom w codziennym życiu.

"Be More Human" - siła zwykłych ludzi

Oto nowa generacja atletów. Są to zwykli ludzie, którzy powinni być wzorem do naśladowania. Osiągnięcia tych osób wynikają ze świadomości, że zmiany w ich życiu zachodzą dzięki fitnessowi i wpływają nie tylko na nich samych, ale również na ich otoczenie. Chcemy wyrazić im wdzięczność za to, że codziennie zmagają się ze sobą w poszukiwaniu coraz wspanialszych nagród.