Reebok Be More Human - nowa kampania Reebok nawołuje do wyjścia ze strefy komfortu

Reebok w ramach nowej kampanii Be More Human mówi o przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym. Jej twarzą jest Joanna Jędrzejczyk, Mistrzyni Świata UFC, która wielokrotnie opuszczała swoją strefę komfortu, dzięki czemu osiągnęła mistrzostwo w sztukach walki oraz stała się źródłem inspiracji dla innych.

Inauguracją nowej odsłony kampanii Be More Human był trening dla 120 osób w czterech dyscyplinach
sportowych, który odbył się 17 stycznia w Warszawie, w kultowym miejscu PIN UP Studio, pod czujnym okiem trenerów: Bartka Lipki - CrossFit, Andrzeja Bogdała - Running, Karoliny Erdmann - Jogi oraz Natalii Gołębiewskiej-Litwiniuk - Dance i przy gorącym dopingu ambasadorki marki - Joanny Jędrzejczyk. Uczestnicy zostali podzieleni na 4 grupy i przypisani do swoich dyscyplin sportowych. Na miejscu okazało się jednak, że trening, który faktycznie odbędą, będzie spoza ich specjalizacji. W ten sposób sami doświadczyli, jak to jest przekraczać własne granice, mierząc się z dyscyplinami, które znajdują się poza ich strefą komfortu.

Dodatkowym działaniem będzie zaangażowanie zwykłych ludzi do tego, aby przekraczali swoje granice, poprzez zachęcenie ich do wzięcia udziału w akcji #escapezone - pokaż nam, jak wychodzisz ze swojej strefy komfortu. Akcję tę Reebok zrealizuje na kanałach własnych w mediach społecznościowych.

www.reebok.plwww.reebok.pl www.reebok.pl

„Be More Human” to wezwanie do działania. Wezwanie do życia, ale życia z całych sił. To przekonanie, że sport wydobywa z ludzi to, co najlepsze - ambicję, zaciętość i zdolność do poświęceń, a wychodzenie ze strefy komfortu sprawia, że stają się jeszcze lepszą wersją siebie. Odciski, otarcia, blizny i pościerane podeszwy to jedynie powód do dumy. I o tym właśnie opowiada nowy spot Be More Human „Hands”. O zwykłych ludziach, którzy na swoich dłoniach mają wypisane historie życia. Dłoniach, które opowiadają, co przeżyli, z czym się mierzyli i jaką walkę stoczyli. To opowieść o tym, że każdego człowieka, od pierwszych chwil życia aż po ostatnie, kształtuje to, co robi, z czym się zmierza i jakie granice przekracza. 

W tegorocznej kampanii Be More Human chcemy dalej inspirować ludzi, aby stawali się lepszą wersją samego siebie. Chcemy pokazać, że liczą się zarówno sukcesy jak i porażki. Bo te porażki nas kształtują najbardziej i powodują, że stajemy się lepszymi ludźmi w sferze fizycznej, mentalnej i społecznej. Nie jest istotne, co wrzucamy na social media, liczy się to, co przeżywamy i jak mocno się staramy.” - mówi Eliza Godzimirska, Brand Activation Manager Reebok Poland.


Start nowej odsłony kampanii Reebok Be More Human oraz premiera spotu „Hands” już 19 stycznia.