W ramach kampanii powstał teledysk nagrany przez szwedzki duet elektro-popowy Icona Pop do piosenki „All My Girls”. Dodatkowo za pośrednictwem dedykowanej platformy online, Avon przedstawia inspirujące historie mieszkanek całego świata. Udowadniają one, że każda z nas niezależnie od sytuacji życiowej może zawalczyć o swoje szczęście i niezależność. Polskę reprezentują dwie silne i pełne energii dziewczyny: Kamila Sidor, która udowadnia, że technologia jest kobietą i wspiera kobiety w osiąganiu sukcesów w branży IT oraz Marzena Michalec, która pokonała raka piersi, a teraz poprzez sport przekonuje inne dziewczyny do profilaktyki organizując cykliczne biegi „Zawsze Pier(w)si”.
#Stand4Her – czyli międzynarodowa akcja od kobiet dla kobiet
Kobiety na całym świecie chcą spełniać swoje marzenia i być szczęśliwe. Jednak często bariery społeczne, ekonomiczne, religijne czy polityczne powodują, że droga do osiągnięcia swoich pragnień może być kręta i wyboista. Bycie kobietą we współczesnym świecie nie zawsze jest łatwe, a ograniczeniem często staje się sama płeć. Jednak pomimo tak wielu barier są osoby, które odważnie patrzą w przyszłość, łamią stereotypy i walczą o marzenia.
Avon, w hołdzie wszystkim odważnym młodym dziewczynom, które nie boją się podejmować ryzyka i odważnie sięgają po swoje szczęście, rozpoczyna kampanię #Stand4Her. To wyjątkowa inicjatywa, dzięki której kobiety z całego świata mogą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem, by stać się inspiracją i wzorem do naśladowania dla pokolenia młodych dziewczyn. Sylwetki dwunastu niezwykłych kobiet z całego świata, nazywanych Voices of Empowerment, zostały przedstawione na dedykowanej akcji stronie internetowej stand4her.com. Przykłady niezwykłych dziewczyn, które każdego dnia, niestrudzenie podejmują nowe wyzwania, by zmieniać swoją rzeczywistość widoczne są również w Polsce – należą do nich Kamila Sidor i Marzena Michalec, czyli polskie Voices of Empowerment.
Avon od wielu lat działa na rzecz kobiet i wspiera je w ich indywidualnych wyborach. Kobiety zawsze powinny mieć możliwość rozwoju w dziedzinie, którą same wybiorą. Nawet jeśli dany obszar do tej w ogólnej opinii był postrzegany, jako typowo męska specjalizacja. Przykładem kobiety, która wybrała niebanalną, a przy tym pełną wyzwań drogę jest Kamila Sidor – współzałożycielka organizacji Geek Girls Carrots. Wspiera ona kobiety realizujące swoje marzenia w dziedzinie nowych technologii. Choć początki nie były łatwe, a zbudowanie sieci kobiet w technologiach wymagało siły i wytrwałości, nie poddała się. Efektem zaangażowania i pasji Kamili jest intensywnie działająca organizacja, dzięki której wiele kobiet zdecydowało się zmienić swoje życie i podjąć wyzwanie, jakim jest kariera w dotychczas męskim świecie IT. Dziś Kamila radzi wszystkim kobietom, które chcą zrobić to samo co ona: Jak fala jest wysoka to wszystkie stateczki idą do góry. I dotyczy to wszystkich ludzi. Brak wspierania się i podstawianie sobie przysłowiowej nogi bierze się ze słabości, lęków i braku wiary w siebie. Kobiety, bądźmy odważne i silne!"
Dbanie o zdrowie to podstawa. Choć kobiety wiedzą o tym, to bardzo wiele z nich z powodu braku czasu odkłada wizytę u lekarza na inny, dogodniejszy termin. Problem nowotworów jest szczególnie bliski marce AVON, która aktywnie prowadzi Kampanię z Różową Wstążką, promującą profilaktykę raka piersi. Trzy lata temu Marzena Michalec wykryła u siebie guza w piersi. To doświadczenie udowodniło jej jak niewiele wiedziała o profilaktyce, dlatego postawiła na uświadamianie poprzez bieganie namawiając do tego tysiące pań w całej Polsce. Marzena - „Kobieta w biegu” dzieli się swoją energią poprzez inicjowanie cyklicznych biegów „Zawsze pier(w)si”, odbywających się w wielu polskich miastach. Dodatkowo prowadzi ona bloga oraz fundację i uwielbia życie w biegu – także dosłownie. Wzajemne wsparcie wśród kobiet sprawia, że cały trud, który podjęła Marzena ma ogromną wartość: Nikt z nas nie zna nas lepiej niż my same. Nasze ciało jest czymś indywidualnym, jednak łączy nas kobiecość. (...) Dzięki naszej wspólnej determinacji na przestrzeni wieków tak wiele się zmieniło na dobre. To dowód, że potrafimy zmieniać świat!
Kampania #Stand4her, której inicjatorem jest Avon rozpoczyna się 8 marca, czyli w dniu święta wszystkich kobiet. Głównymi elementami kampanii będzie strona internetowa, na której znajdą się historie sukcesu niesamowitych młodych dziewczyn z różnych zakątków świata, a także teledysk do piosenki „All My Girls”.
Klip został nagrany w Sztokholmie przez szwedzki elektro-popowy duet Icona Pop, który tworzą Caroline Hjelt i Aino Jawo. Utwór ten, to nie reklamowy jingle, ale manifestacja idei, która ma na celu zjednoczyć kobiety dzięki ich sile i przyjaźni. Tym samym Avon chce udowodnić młodym dziewczynom, że mogą osiągnąć niesamowite rzeczy, wówczas gdy wzajemnie się wspierają. Nie rywalizują z innymi kobietami, tylko czerpią od nich energię i przekazują ją dalej.
Aby dowiedzieć się więcej o kampanii #Stand4Her i poznać inspirujące historie niesamowitych kobiet, przejdź do stand4her.com