#30dnidoślubu - 4 tygodnie do przymiarki sukni [WYZWANIE MYFITNESS]

To właśnie dziś zaczyna się 30 dniowe wyzwanie! Za 4 tygodnie czeka mnie ostatnia przymiarka sukni ślubnej. Po tym czasie nie będzie już odwrotu. Choć ślub jest 30 czerwca i do niego mam jeszcze trochę czasu, suknia musi leżeć na mnie idealnie dużo wcześniej. Miesiąc to sporo czasu i mam nadzieję, że uda mi się jeszcze kilka rzeczy zmienić. Jeżeli chcecie na bieżąco śledzić jak mi idzie śledźcie nas na Instagramie i sprawdzajcie hasztag #30dnidoslubuzmyfitness. Dziś przedstawię wam swój plan na nadchodzący tydzień.
Tak wygląda moja sylwetka na ten moment Tak wygląda moja sylwetka na ten moment Aga Szymczak

Wymiary i waga

Ślub to najpiękniejszy dzień w życiu każdej kobiety (no może zaraz po urodzeniu dziecka, bo to jest najwspanialszy moment). W tym dniu ja również chcę wyglądać i czuć się jak prawdziwa gwiazda. Kilka miesięcy temu urodziłam córeczkę Zuzię i na szczęście moje ciało wróciło już do stanu sprzed ciąży. Nie mniej jednak nadal wydaje mi się, że mogłabym nad nim jeszcze bardziej popracować. Cel jest taki, że chciałabym bardziej wyszczuplić brzuch i talię, wysmuklić uda i mieć piękne ramiona, z którymi od zawsze mam największy problem. Ślub to dobra okazja do zrealizowania tego wszystkiego. Ponież przedstawiam wam aktualny stan wagi i wymiary.

Waga: 62 kg

Biust: 94 cm

Talia: 75 cm

Biodra: 95 cm

Udo: 54 cm

Do swojej diety wprowadzam koktajle, o których zawsze zapominałam Do swojej diety wprowadzam koktajle, o których zawsze zapominałam Aga Szymczak

Fit triki

Oczywiście zdrowe odżywianie to podstawa. Ja od zawsze jem zdrowo, ale nie ukrywam, że czasami pozwalam sobie na małe odstępstwa od diety. Przez najbliższe 30 dni niestety o tak zwanym "cheat mealu" mogę zapomnieć. W zamian za to wprowadzam do swojej diety zdrowe i pożywne koktajle, o których zawsze zapominałam. Ich przygotowanie zajmuje kilka chwil, a mają dużo witamin i świetnie likwidują uczucie głodu. Poniżej napisze wam przepis na jeden z moich ulubionych ze szpinakiem i kiwi.

Przepis:

  • 1 kiwi,
  • duża garść szpinaku,
  • 1/2 banana,
  • łyżka młodego jęczmieniu,
  • mleko kokosowe,
Wszystkie produkty wrzuć do blendera i zmiksuj.
Żeby mieć szczupłą sylwetkę oczywiście trzeba na to ciężko pracować. Jest jednak kilka trików, które stosowane przez dłuższy czas przynoszą naprawdę rewelacyjne efekty. Jednym z nich jest picie ciepłej wody z cytryną i miodem zaraz po przebudzeniu. Ja stosuję to już od kilku tygodni i jestem zachwycona efektami! Mam nadzieję, że utrzymają się one do dniu ślubu.
Codzienny trening jest nieodłącznym elementem 30 dniowego wyzwania Codzienny trening jest nieodłącznym elementem 30 dniowego wyzwania Aga Szymczak

Trening, trening i jeszcze raz trening

Każdy z nas wie, że żeby wyglądać trzeba trenować. Niestety nie da się zbudować pięknej sylwetki samą dieta ani samym treningiem. To wszystko musi iść razem w parze. Jak wiadomo najlepszym spalaczem tłuszczu jest trening interwałowy, funkcjonalny i trening cardio. To właśnie one maksymalnie podkręcają metabolizm i spalają tkankę tłuszczową. Osobiście uwielbiam treningi funkcjonalne i to właśnie z nich korzystam najczęściej. Poniżej rozpiszę wam plan treningowy na cały kolejny tydzień.

Poniedziałek

Trening zawsze zaczynamy od rozgrzewki (dynamiczne rozciąganie, wymachy rąk w przód i w bok, wypady itp itd)

Trening:

  • przysiad wyskok,
  • wspinaczka w wysokim podporze,
  • unoszenie barków w leżeniu,
  • rosyjski twist,
  • deska z unoszeniem nóg (raz prawa, raz lewa noga)
  • unoszenie bioder w leżeniu,
Ćwiczymy 45 sekund odpoczywamy 15 sekund x3
Po treningu rozciąganie lub rollowanie.
Wtorek
Rozgrzewka

Trening:
  • wspinaczka w podporze z wymachem nogi do góry (najpierw jedna potem druga noga)
  • burpess
  • damskie pompki,
  • przysiady z zakrokiem w bok,
  • bieg bokserski,
  • wypady prawa/lewa noga
Ćwiczymy 30 sekund odpoczywamy 10 sekund x4
Po treningu rozciąganie lub rollowanie.
Środa
Rozgrzewka
Trening:
  • deska bokiem (prawa/lewa strona),
  • deska ,
  • deska ze skrętem bioder,
  • wymachy wyprostowanej nogi w wysokim podporze (prawa/lewa noga),
  • unoszenie nóg w leżeniu na plecach do kąta 45 stopni,
  • w leżeniu na plecach skręty do kostek (na zmianę prawa/lewa noga),
Ćwiczymy 40 sekund odpoczywamy 20 sekund x3
Po treningu rozciąganie lub rollowanie.
Czwartek
Rozgrzewka
Trening:
  • unoszenie barków w leżeniu,
  • unoszenie nóg do kąta 45 stopni,
  • deska,
  • skręty tułowia (twist rosyjski),
  • kolano do łokcia w wysokim podporze,
  • kolano do łokcia w pozycji deski,
Ćwiczmy przez 1 minutę odpoczywamy przez 30 sekund x4
Po treningu rozciąganie lub rollowanie.
Piątek
Rozgrzewka

Trening:
45 minut treningu cardio (rowerek stacjonarny, bieżnia lub orbitrek)
Po treningu rozciąganie lub rollowanie.

Sobota i niedziela
Aktywny odpoczynek (spacer, basen, lekkie rozbieganie )
Nie tylko chcę popracować nad szczuplejszą sylwetką, ale również lepszą cerą Nie tylko chcę popracować nad szczuplejszą sylwetką, ale również lepszą cerą Aga Szymczak

Nie samym treningiem człowiek żyje

Przed ślubem chciałabym zadbać nie tylko o swoją sylwetkę, ale również stan skóry. Tutaj z pomocą przychodzą mi wszystkiego rodzaju maseczki. Na pierwszy ogień postanowiłam przetestować maseczki z glinką. Nałożenie takiej maseczki zajmuje chwilę. Glinka ma to do siebie, że zastyga i powstaje "skorupa". Po upływie 20 minut zmyłam ciepłą wodą i efekt widoczny był praktycznie od razu. Skóra stała się gładsza i lekko rozświetlona dodatkowo maseczka oczyściła moją skórę. Maseczkę nakładałam wieczorem po kąpieli, a na noc nałożyłam krem nawilżający.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.