Trenowałam jak Jennifer Lopez metodą homefitting. Oto mój trening i efekty

06.12.2017 10:56
.

. (myfitness.pl)

Jennifer Lopez nie boi się treningu z obciążeniem. Jej ćwiczenia zawsze są intensywne i wyczerpujące. Jednak, jak widać po jej figurze, z pewnością są skuteczne. Zainspirowałam się jej treningiem i przygotowałam trening metodą homefitting, który bez obaw możecie wykonać w domu

Dzięki metodzie homefitting możemy wykonać skuteczny trening nie wychodząc z domu. Aby wykonać mój zestaw ćwiczeń potrzebujesz hantli, gum, talerzy do sztangi oraz maty. Posiadając te przedmioty możesz wykonać nie tylko mój trening, ale tak naprawdę większość treningów wzmacniających całe Twoje ciało. 

1. Trening metodą homefitting - chodzenie w przysiadzie z gumą

.. myfitness.pl

Chodzenie w przysiadzie samo w sobie jest ciężkim ćwiczeniem, a dołożenie do niego gumy oporowej to strzał w dziesiątkę! Przy tym ćwiczeniu czułam ogromne palenie mięśni, nawet przy najmniejszych ruchach.

Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń na jedną i drugą stronę.

2. Trening metodą homefitting - przysiady sumo z obciążeniem żeliwnym

.. myfitness.pl

Stań z nogami na szerokość barków i stopami skierowanymi na zewnątrz. Jeśli jesteś osobą zaawansowaną możesz wykorzystać przy tym ćwiczeniu obciążenie np. hantle. Wykonaj 3 serie tego ćwiczenia po 15 powtórzeń.

Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń na jedną i drugą stronę.

3. Trening metodą homefitting - wykrok + zakrok z obciążeniem żeliwnym

.. myfitness.pl

Stań prosto i chwyć talerze w dłonie. Zrób wykrok stawiając nogę wykroczną daleko przed sobą. Schodź nisko, trzymając napięte pośladki. Następnie wróć do pozycji wyjściowej i wykonaj zakrok. Zwróć uwagę, żeby kolano nie wychodziło poza linię palców. Drugą nogę wyrzuć w tył. 

Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń na jedną i drugą stronę.

4. Trening metodą homefitting - odwodzenie nogi w bok z obciążeniem żeliwnym

.. myfitness.pl

Stań w rozkroku na szerokości bioder. Następnie unieś jedną nogę w bok, a nogę podporową lekko ugnij. 

Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń na jedną i drugą stronę.

5. Trening metodą homefitting - wypychanie nogi w górę z gumą 

.. myfitness.pl

Oprzyj się dłońmi i kolanami na macie, ugnij nogi pod kątem 90 stopni. Załóż gumę na kostki. Następnie unoś nogę do góry napinając jednocześnie pośladek. 

Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 15 powtórzeń na jedną i drugą stronę.

Więcej o metodzie homefitting, której twórcą jest marka Spokey przeczytasz na stronie www.homefitting.eu.

Kliknij TUTAJ i pobierz bezpłatną aplikację Homefitting.

Komentarze (4)
Trenowałam jak Jennifer Lopez metodą homefitting. Oto mój trening i efekty
Zaloguj się
  • popijajac_piwo

    Oceniono 1 raz 1

    "Oto mój trening i efekty "

    Trening widzę, ale efektów już nie. Ale za samo "chodzenie w przysiadzie z gumą" powinien być Nobel. Nie wiem gdzie ta guma, ale brzmi nieźle...

  • natassja

    0

    Ktoś wie z tego jednego zdjęcia jak wykonać chodzenie z gumą w przysiadzie? Ułożenie tułowia, rąk, nachylenie jakie? Jakie kroki? Do dupy taki artykuł.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

STRÓJ NA FITNESS