Podnieś pośladki w 10 minut

Marzysz o jędrnych i seksownych pośladkach? Planujesz wyjście w obcisłej sukience? Te proste ruchy pomogą ci podnieść pośladki w 10 minut.

PODNIEŚ POŚLADKI W 10 MINUT

Jeśli planujesz wyjście i zakładasz ubranie, które podkreśla twoje pośladki, to warto tuż przed wyjściem wykonać krótki trening, który podniesie i zaokrągli twoje kobiecie kształty. 

Wykonując ten trening wideo regularnie wyrzeźbisz mięśnie pośladków. Z czasem, kiedy trening bez obciążenia stanie się dla Ciebie zbyt prosty możesz dołożyć obciążenie w postaci obciążników zakładanych na kostki. A teraz łap w ręce matę i do dzieła! 

1. Lifty nogi w górę

2. Lifty po skosie z wyprostowaną nogą

3. Pulsowanie wyprostowaną nogą góra-dół

4. Unoszenie nogi góra-bok zgiętej pod kątem 90 stopni

5. Kopnięcia ugięta w kolanie nogą pod kątem 90 stopni

6. Glute bridge

7. Pulsowanie biodrami w leżeniu na plecach

8. Wypychanie bioder jednonóż

9. Odwodzenie kolan w leżeniu na plecach