STABILIZACJA - trening mięśni głębokich

Cały trening wykonany w podporze przodem to nie lada wyczyn dla rąk i brzucha, które w tym czasie są mocno zaangażowane do pracy. Poprawi stabilność, spali kalorie, wzmocni core. Do dzieła!

TRENING STABILIZACJI

Po co wykonywać trening stabilizacyjny? 

Trening stabilizacyjny, to niezwykle ważna część treningu. Mocne mięśnie głębokie, to o wiele lepsze efekty codziennych treningów, a także lepsza koordynacja i równowaga. Trening stabilizacyjny pomaga utrzymać prawidłową postawę, odciąża kręgosłup,a mocne mięśnie core pozwalają na zachowanie ładnej postawy wpływającej na nasz wygląda - proste plecy, wypięta klaka piersiowa i zaokrąglone pośladki. 

Zobacz: 6 najlepszych ćwiczeń na dolną część brzucha

Nasza redaktorka postanowiła połączyć trening stabilizacyjny z treningiem wzmacniającym oraz spalającym. W ciągu 10 minut spalisz trochę kalorii, popracujesz mięśniami całego ciała i wzmocnisz swoją sylwetkę. 

Ćwiczenia, które znajdziesz w tym treningu, wszystkie wykonaj są w podporze przodem:

1. Wspinaczka górska

2. Dotykanie dłońmi barków

3. Odstaw-dostaw rękami z mini bandem

4. Przód-tył rękami z mini bandem 

5. Pompki damskie

6. Przyciąganie kolana do łokcia

7. Przeskoki a'la pajacyki z minibandem

8. Przyciąganie kolana do klatki piersiowej z minibandem

9. Deska

10. Przyciąganie kolan do klatki piersiowej z pompką

11. Skręty tułowia w desce

12. Deska bokiem na obie strony

13. Pulsowanie tułowie w pozycji deski bokiem na obie strony

14. Przyciągaie kolana do łokcia w pozycji deski bokiem na obie strony

15. Unoszenie nóg do góry w pozycji deski

16. Unoszenie bioder w pozycji deski

 
Więcej o: