Trenerzy mówią, że wystarczy jeden ruch, by wrzeźbić dolną część brzucha

Jeśli dolna część mięśnie brzucha jest twoją słabą partią, albo po prostu szukasz wyzwania, mam dla ciebie jeden ruch, który pomoże ci ją wyrzeźbić. 

Uwielbiam robić to ćwiczenie, ponieważ czuję, że każdy pojedynczy mięsień w moim ciele zaczyna działać natychmiastowo. W trakcie tego ćwiczenia w szczególności będą pracować mięśnie brzucha, ale poczujesz również mięśnie nóg i rąk. Jeśli jesteś gotowa na wyzwanie, czytaj dalej, aby nauczyć się, jak wykonać to ćwiczenie.

Unoszenie nóg w zwisieUnoszenie nóg w zwisie Karolina Brzuszczyńska

Unoszenie kolan w zwisie:

1.Zacznij od zawiśnięcia na drążku z dłońmi skierowanymi na zewnątrz. Jeśli nie dosięgasz do drążka podstaw krzesło lub skrzynię.
2. Ściągnij łopatki do tyłu, opuść ramiona w dół.
3. Zaangażuj swoje mięśnie brzucha, jednocześnie podnosząc oba kolana do klatki piersiowej z kontrolą.
4. Opuść powoli nogi i wróć do pozycji wyjściowej. 

Unikaj kołysania podczas tego ruchu, aby upewnić się, że naprawdę pracujesz z mięśniami brzucha. Jeśli ten ruch jest zbyt trudny, możesz wykonywać posadzki kolanowe lub wsteczne brzuszki na ziemi.

Wykonaj ten ruch 3 razy po 10 powtórzeń.

Skomentuj:
Trenerzy mówią, że wystarczy jeden ruch, by wrzeźbić dolną część brzucha
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX