Trening na wewnętrzną stronę ud z jednym przyrządem

Twoja wewnętrzna strona ud to jedno z najtrudniejszych miejsc do wytrenowania? Poznaj ćwiczenia znanej trenerki fitness, które zarysują twoje mięśnie nóg i nadadzą im kształt.

Simone De La Rue, trenerka celebrytów podzieliła się na Instagramie ćwiczeniami na wewnętrzną stronę ud. Jej trening składa się zaledwie z 3 ruchów, a do jego wykonania wykorzystuje gumę oporową - mini band. 

5 ćwiczeń, które pomogą Ci wyszczuplić i ujędrnić uda

Trenerka zaleca wykonanie każdego ruchu po trzy zestawy od 15 do 20 powtórzeń po obu stronach. Połóż się na jednej stronie z nogami ułożonymi jedna na drugiej. 

- Pierwszy ruch wykonywany jest z lekkim oporem. Załóż gumę na kostki. Następnie wykonuj pulsowanie jedną nogą w górę. 
- W drugim ruchu ugnij nogę ułożoną na sobie i podnieś dolną nogę z ziemi, pulsując w górę iw dół.
- W trzecim ruchu ułóż obie nogi jedna na drugą. Następnie unieś nogę około 45 stopni nad podłogą. Kolejno podnieś dolną nogę do góry i dociągnij ją do drugiej.

TA jedna rzecz wzmocni i wysmukli twoje górne partie ciała

Najlepszą częścią tych ćwiczeń jest to, że możesz je wykonywać w dowolnym miejscu, o ile masz wygodną, równą powierzchnię. Dodaj te ruchy do swojego treningu nóg lub pośladków lub wykonuj go jako osobne ćwiczenia około 3 razy w tygodniu. Nie zapomnij o rozgrzewce.