Siłownia jest dla ciebie nudna? Poznaj 5 nietypowych ćwiczeń na umięśniony brzuch

Jillian Michaels amerykańska trenerka oraz autorka wielu płyt DVD z programami treningowymi, dzięki którym zyskała sławę. Jillian zawsze wygląda świetnie, nawet po urodzeniu dzieci. Jest w niezwykłej formie, a to dzięki jej nietypowym treningom, które pokazuje na swoim instagramie. Jej ćwiczenia to prawdziwe wyzwanie. Sprawdź, czy mu podołasz.


Rowerek
Wykonuj każdy ruch przez 30 sekund w formie obwodu przez cztery rundy.


Obwód wzmacniający core
Pracując nad swoim core nie chodzi tylko wyrzeźbienie seksownego brzucha. Wzmocnienie korpusu pomoże ci w ogólnej równowadze, sile i stabilności. Ten obwód jest wymagający, przetestuje Twoją równowagę i cierpliwość. Wykonuj każdy ruch przez 30 sekund, zrób łącznie trzy rundy.


Obwód na nogi
Poczuj jak palą cię uda przy pomocy tego obwodu. Wykonaj każdy ruch przez 30 sekund, zrób 3 rundy.

Obwód na pośladki
Wzmocnij i zbuduj swoje pośladki tym jednym obwodem. Do jego wykonania będziesz potrzebowała siłowni. Wykonuj każdy ruch przez 30 sekund i przechodź do następnego ruchu z jak najmniejszymi przerwami między rundami. 

Obwód na plecy
Wykonuj każdy ruch przez 30 sekund i ukończ dwie rundy.

Zobacz także
  • Jak jeść węglowodany i chudnąć? Jak jeść węglowodany i nadal tracić tłuszcz?
  • Najczęstsze błędy żywieniowe 6 największych błędów twojej diety. Sprawdź, dlaczego nie chudniesz!
  • Sylwetki kobiet. Jabłko, gruszka, kolumna, trójkąt,. Sprawdź jaką masz figurę Gruszka, jabłko, klepsydra? Jaką masz sylwetkę? Zobacz, jak dopasować trening do twojej figury
Skomentuj:
5 nietypowych ćwiczeń na umięśniony brzuch
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX