5 nietypowych ćwiczeń na płaski brzuch

Koniec z tradycyjnymi brzuszkami! Kilka niezawodnych i nietypowych ćwiczeń, które przygotowała Marlena Ciborowska zaskoczą cię swoją skutecznością. Wykonaj każde ćwiczenie w 3 seriach po 20 powtórzeń. 

ĆWICZENIE I

Wznosy nóg i rąk w leżeniu na brzuchu

Mięśnie brzucha to również mocny grzbiet. Połóż się na brzuchu i unoś jednocześnie ręce i nogi, napinając pośladki oraz mięśnie grzbietu.

ĆWICZENIE II

Wznosy nóg

Połóż się na plecach. Unieś ręce i nogi zgięte w kolanach. Następnie uginaj kolana unosząc nogi do góry i opuszczając w dół do kąta 90 stopni między łydką, a udem. 

ĆWICZENIE III

Unoszenie tułowie z jedną nogą

Połóż się na macie, wyciągnij ręce nad głowę. Następnie wykonuj unoszenie tułowia dotykając rekami jednej nogi.

ĆWICZENIE IV

Podpór bokiem z odwodzeniem ręki

W podporze bokiem, opierając się na przedramieniu, wykonaj unoszenie ugięte w stawie łokciowym reki. 

Marlena Ciborowska fitness.sport.plMarlena Ciborowska fitness.sport.pl Marlena Ciborowska fitness.sport.pl

ĆWICZENIE V

Naprzemienne unoszenie ręki w podporze tyłem 

Oprzyj się tyłem na rękach i nogach ugiętych pod kątem 90 stopni. Następnie unoś raz jedną, raz drugą rękę nad głowę po przekątnej. 

Zobacz także
  • Jak jeść węglowodany i chudnąć? Jak jeść węglowodany i nadal tracić tłuszcz?
  • Najczęstsze błędy żywieniowe 6 największych błędów twojej diety. Sprawdź, dlaczego nie chudniesz!
  • Sylwetki kobiet. Jabłko, gruszka, kolumna, trójkąt,. Sprawdź jaką masz figurę Gruszka, jabłko, klepsydra? Jaką masz sylwetkę? Zobacz, jak dopasować trening do twojej figury
Skomentuj:
5 nietypowych ćwiczeń na płaski brzuch
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX