Trening na kształtną i jędrną pupę. To będą najefektywniejsze 3 minuty w Twoim życiu.

Dziś zdecydowanie na topie jest kształtna i jędrna pupa. Dziewczyny z Twerkout Crew coś o tym wiedzą! Przygotowały dla Ciebie mocny trening. Jeśli wykonasz go do końca, możesz być pewna, że następnego dnia poczujesz zakwasy.

ĆWICZENIE I

Przysiady - stań w lekkim rozkroku wykonuj przysiady, w jak najkrótszym czasie przez 30 sekund. Pamiętaj o prawidłowym oddechu. Staraj się, aby Twój brzuch był cały czas napięty.

ĆWICZENIE II

Przysiady z wykopem - robiąc przysiad wykonaj jedną nogą wykop w przód. Następnie wstań i powtórz ruch na drugą stronę. Wykonuj to ćwiczenie naprzemiennie przez 30 sekund.

ĆWICZENIE III

Pulsowanie w przysiadzie - w pozycji przysiadu wykonaj trzy razy pogłębienie ruchu. Następnie wstań. Powtarzaj ruch przez 30 sekund. 

ĆWICZENIE IV

Wykroki - Stań w lekkim rozkroku. Następnie wykonaj krok do przodu, uginając nogę w kolanie, tak aby kolano było prostopadłe do stopy. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ruch na drugą nogę. Wykonuj to ćwiczenie naprzemiennie przez 30 sekund.

ĆWICZENIE V

Przysiady sumo - stań w szerokim rozkroku, stopy skieruj na zewnątrz. Wykonuj przysiady, pamiętaj o napięciu pośladków w fazie końcowej. Wykonuj to ćwiczenie przez 30 sekund.

Ten trening na pośladki to prawdziwy wycisk! Chociaż trwa zaledwie ok 4 minut, to Twoje pośladki z pewnością go odczują. Jeśli jesteś osobą zaawansowaną możesz powtórzyć ten zestaw 3 razy. Wykonuj taki trening regularnie, a z pewnością pojawią się efekty Twoich ćwiczeń. 

Komentarze (3)
Trening na kształtną i jędrną pupę. To będą najefektywniejsze 3 minuty w Twoim życiu.
Zaloguj się
  • 1234pablo

    0

    Przysiady w jak najkrótszym czasie w 30 sekund to znaczy przez możliwie najkrótsze 30 sekund?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX