5 ćwiczeń na płaski brzuch z Kasią Oleśkiewicz

Kasia Oleśkiewicz jest zawodniczką bikini fitness. Jej treningi zawierają wiele różnorodnych ćwiczeń na mięśnie brzucha. Przygotowała dla Was zestaw 5 najbardziej skutecznych ćwiczeń na płaski brzuch. Zacznij je wykonywać już dziś!

Ćwiczenie pierwsze

Połóż się na macie, unieś nogi i łopatki do góry, jedną nogę zegnij i załóż za kolano drugiej, ramiona zegnij w łokciach i przytrzymaj za uszami. Wykonuj spięcia brzucha, starając się dotknąć przeciwny łokieć ze zgiętym kolanem. Następnie powtórz to ćwiczenie na drugą stronę. 

Ćwiczenie drugie

Scyzoryki- połóż się na plecach, wyprostuj nogi i ręce, jednocześnie unieś nogi i ręce przybliżając je do siebie. 

Ćwiczenie trzecie

Ustaw się w podporze przodem, naprzemiennie unoś raz jedną raz druga rękę do góry.

Ćwiczenie czwarte

Brzuszki na piłce- oprzyj plecy na piłce, rozstaw nogi na szerokość bioder, zegnij ręce w łokciach i przytrzymuj za uszami. Wykonuj spięcia brzucha. 

Ćwiczenie piąte

Połóż się na boku, złącz obie nogi i unoś je do góry. Wykonuj ćwiczenie 30 sekund na jedną i 30 sekund na drugą stronę. 

Każde ćwiczenie wykonuj przez jedną minutę w 3 seriach, w miarę możliwości zwiększaj liczbę serii. Do dzieła!

Zobacz także
  • Tak kibicowały polskie WAGs w meczu Polska-Senegal. Na stadionie w Moskwie nowe twarze Tak kibicowały polskie WAGs w meczu Polska-Senegal. Na stadionie w Moskwie nowe twarze
  • Sylwetki kobiet. Jabłko, gruszka, kolumna, trójkąt,. Sprawdź jaką masz figurę Gruszka, jabłko, klepsydra? Jaką masz sylwetkę? Zobacz jak dopasować trening do twojej figury
  • Dzięki tym ćwiczeniom twoje nogi i pośladki będą w formie jak nigdy! (Daniel Koper) Chcesz mieć szczupłe nogi i jędrne pośladki? Oto 4 najlepsze ćwiczenia
Komentarze (2)
5 ćwiczeń na płaski brzuch z Kasią Oleśkiewicz
Zaloguj się
  • xynat

    0

    To nie jest trening na spalenie opony tylko na wyrzeźbienie kaloryfera. Po tych ćwiczeniach będziecie mieli kaloryfer ale
    nadal ukryty pod warstwą tłuszczu.

  • starykawaler35

    0

    drodzy milusinscy...niewazne co powie wam kasia albo ania albo ewa....BRZUCH ROBI SIE W KUCHNI A NIE W SIŁOWNI...

    dieta redykcyjna jest tu podstawa....sciac wegle dolozyc bialko i tluszcz...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX