Jak schudn望 po ci捫y?

Kobiety zazwyczaj bardzo szybko chcia造by wygl康a jak przed porodem.

Kobiety zazwyczaj bardzo szybko chcia造by wygl康a jak przed porodem. (www.loveinsport.com/loveinsport)

Jak zacz望 獞iczy po ci捫y? Jak powinna wygl康a dieta? Te pytania zadaje sobie ka盥a mama, kt鏎a niedawno urodzi豉 dziecko. My podpowiadamy co zrobi by osi庵n望 wymarzony efekt.

Kobiety zazwyczaj bardzo szybko chcia造by wygl康a jak przed porodem. Na to kiedy mo瞠my wr鏂i do regularnych trening闚 wp造w ma wiele czynnik闚. Najwa積iejszy z nich to ten czy por鏚 by si豉mi natury czy wykonywany zosta przez cesarskie ci璚ie. W zale積o軼i od tego na si這wni mo瞠my wr鏂i ju 4-6 tygodni po (por鏚 naturalny) i 6-8 tygodni po (por鏚 przez cesarskie ci璚ie). Niestety nie od razu mo瞠my sobie pozwoli na intensywne treningi. Na samym pocz徠ku powinni鄉y zacz望 od 獞icze wzmacniaj帷ych i lekkim treningu cardio. 

Jaki trening cardio wybra?

Je瞠li chcesz szybko zrzuci zb璠ne kilogramy na samym pocz徠ku powinna zacz望 od trening闚 na bie積i, rowerku stacjonarnym czy orbitreku. Twoje mi窷nie z pewno軼i po okresie ci捫y b璠 odzwyczajone od intensywnych 獞icze, dlatego daj im czas. Jak taki trening powinien wygl康a? Zacznij od 30/40 minut chodu lub jazdy na rowerze. Czas na orbitreku zmniejsz na pocz徠ek do 20 minut. Je瞠li po kilku takich treningach czujesz si na si豉ch mo瞠sz zwi瘯sza tempo chodu i jazdy, a ostatecznie zamiast chodzi, biega.

Od jakich 獞icze zacz望?

Zacznij od 獞icze wzmacniaj帷ych i stabilizuj帷ych. 安ietnym 獞iczeniem jest plank czyli tzw. deska. Przy wykonywaniu go nie tylko wzmacniasz brzuch, ale r闚nie uda i po郵adki. Zacznij od 20 sekund, a nast瘼nie wraz z twoimi mo磧iwo軼iami zwi瘯szaj czas 獞iczenia. Inne 獞iczenia, kt鏎e 鈍ietnie si sprawdz na pierwszym treningu po ci捫y to: przysiady, przysiady z wspi璚iem na palce czy w podporze przyci庵anie kolana do 這kcia. 

Ile razy w tygodniu 獞iczy?

Zdecydowanie najlepszym rozwi您aniem jest codzienny trening nawet ten 15 minutowy. On z pewno軼i b璠zie najbardziej efektywny, ale je瞠li nie mo瞠sz sobie pozwoli na codzienny trening 獞icz trzy razy w tygodniu. 

Czy 獞iczy z obci捫eniem?

Na samym pocz徠ku lepiej jest 獞iczy z ci篹arem w豉snego cia豉. Takie treningi pozwol ci przyzwyczai mi窷nie i organizm do wysi趾u fizycznego, od kt鏎ego si odzwyczai造. Po kilku treningach warto jest wprowadza nowe 獞iczenia, tak瞠 te z hantlami czy sztangami. 

Czy by na diecie?

Zdrowe od篡wianie powinno by nieod陰cznym elementem 篡cia ka盥ej mamy. To co jemy ma ogromny wp造w na to jaki pokarm dajemy naszemu dziecku. Je瞠li chcesz by mam karmi帷 pod 瘸dnym pozorem nie powinna stosowa diety redukcyjnej, kt鏎a mo瞠 spowodowa zanikanie pokarmu. Najlepszym rozwi您aniem jest jedzenie pi璚iu posi趾闚 dziennie bogatych w bia趾o, w璕lowodany i t逝szcze. Nie zapominaj te o tym 瞠by pi co najmniej 2 litry wody dziennie. 

Z czego zrezygnowa na diecie?

Wyeliminuj ze swojej diety produkty bogate w cukry, a tak瞠 fast foody, s這ne przek御ki i alkohol. One nie s sprzymierze鎍em pi瘯nej i zdrowej sylwetki. Je瞠li nie mo瞠sz si powstrzyma, wybierz jeden dzie kiedy mo瞠sz zje嗆 sobie oszukany posi貫k czyli tzw. cheat meal. 

Zobacz tak瞠: Gluten. Wyeliminowa go z diety, czy nie? [MAURICZTIP]

Zobacz tak瞠
  • Micha 砰ro zosta ojcem By造 pi趾arz Legii Warszawa Micha 砰ro zosta ojcem. Radosn nowin pochwali si na Instagramie
  • Karolina Emus na mundialu w Rosji Miss mundialu Karolina Emus podbija serca kibic闚 w Rosji
  • Trening wakacyjny. Schudnij do wakacji Popraw wygl康 swojej sylwetki, dzi瘯i kilku prostym trikom
Skomentuj:
Jak schudn望 po ci捫y?
Zaloguj si

Aby oceni zaloguj si lub zarejestrujX