Ćwiczenia stabilizacyjne na płaski brzuch z Anią Skurą (Whatannawears)

22.08.2017 10:06
Hej, dziewczyny! Jeśli chcecie wzmocnić mięśnie brzucha mam dla Was proste, ale super skuteczne ćwiczenie: podpór bokiem. Do dzieła!
1 Anna Skura dla adidas Anna Skura dla adidas Marcin Zawadzki / www.marcin-zawadzki.com / 510315951

Zrób formę z WhatAnnaWears

Hej, dziewczyny! Jeśli chcecie wzmocnić mięśnie brzucha mam dla Was proste, ale super skuteczne ćwiczenie: podpór bokiem. Do dzieła!

Podpór bokiem wzmacnia nie tylko Wasze mięśnie brzucha, ale doskonale pozwala ćwiczyć też równowagę! Dobrze jest wykonywać je przed lustrem, żeby kontrolować ułożenie sylwetki. Mamy wtedy możliwość kontrolowania naszej pozycji ciała.

Ania wystąpiła w sesji adidas i pokazała, jak poprawnie wykonać podpór.

2 Anna Skura dla adidas Anna Skura dla adidas Marcin Zawadzki / www.marcin-zawadzki.com / 510315951

Pozycja nr 1

Połóż się na boku, podeprzyj się na wyprostowanym ramieniu (jeśli ćwiczenie sprawia Ci trudność, zegnij łokieć i opieraj się na przedramieniu). Unieś tułów i biodra. Pamiętaj, aby ciało tworzyło jedną, prostą linię. Nie opuszczaj bioder, pilnuj tego, żeby nie wychodziły do przodu ani nie opadały do tyłu.

Trzymaj napięty brzuch. Wytrzymaj w tej pozycji 10 sekund. Z czasem uda ci się wytrzymać 30 sekund.

3 Anna Skura dla adidas Anna Skura dla adidas Marcin Zawadzki / www.marcin-zaw

Pozycja nr 2

Utrzymaj równowagę i podnieś rękę do góry. Oddychając spokojnie, wytrzymaj 10 sekund.

4 Anna Skura dla adidas Anna Skura dla adidas Marcin Zawadzki / www.marcin-zaw

Pozycja nr 3

Do pozycji nr 2 dodaj nogę zgiętą w kolanie. Wykonaj taki ruch, jakbyś chciała przyciągnąć jądo ucha. Napnij mocno mięśnie brzucha. Wydech.

Powtórz ruch 10 razy.

5 Anna Skura dla adidas Anna Skura dla adidas Marcin Zawadzki / www.marcin-zaw

Rozciaganie po ćwiczeniach stabilizacyjnych

Powtórz ćwiczenie 5 razy i zmień stronę. Jeśli ćwiczenie sprawia Ci trudność i nie możesz utrzymać stabilizacji, wykonaj je, tak jak wspominałam na początku na ugiętym przedramieniu. To naprawdę działa!

Po treningu porządnie rozciągnij ciało.

6 Katarzyna Dziurska, 10 ćwiczeń na mięśnie brzucha Katarzyna Dziurska, 10 ćwiczeń na mięśnie brzucha Katarzyna Dziurska
Komentarze (4)
Ćwiczenia stabilizacyjne na płaski brzuch z Anią Skurą (Whatannawears)
Zaloguj się
  • kloceklego

    Oceniono 36 razy 32

    o jest i Anna. Anna ma za zadanie być i wyglądać w różnych strojach, więc Anna również wygląda. na tym praca Anny się kończy

  • klaragazeta

    Oceniono 25 razy 21

    Przeciez to lekko zmodyfikowane asany JOGI znane już od wieeeelu lat, to nie sanowe ćwoczenia.

  • zarani

    Oceniono 9 razy 9

    Kuźwa teraz ktoś znany zrobi jakieś ćwiczenie i od razu wielkie halo.
    Wiele lat temu trenowałem sporty walki i większość ćwiczeń opisywanych współczesnymi określeniami np. trening funkcjonalny robiłem podczas rozgrzewki lub rozszerzonej rozgrzewki.
    naprawdę do zwykłych ćwiczeń ogólnorozwojowych potrzeba trenera personalnego?

  • gls7

    0

    Ostatnio znalazłam ciekawe artykuły. Szczególnie spodobały mi się ćwiczenia na boczki: super-brzuch.pl

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX