5 propozycji na przepyszne koktajle, które są źródłem błonnika i pomagają zapanować nad apetytem

Zdrowe i sycące smoothies, idealne na letnie dni. Podpowiadamy, jak przygotować koktajle, które podkręcą Twój metabolizm. Mamy dla Ciebie 5 przepisów. Wypróbuj i napisz, który smakował Ci najbardziej.
1 Chcesz mieć płaski brzuch? Sięgaj po te koktajle! Chcesz mieć płaski brzuch? Sięgaj po te koktajle! Pinterest

5 propozycji na przepyszne koktajle, które są źródłem błonnika i pomagają zapanować nad apetytem

Zdrowe i sycące smoothies, idealne na letnie dni. Podpowiadamy, jak przygotować koktajle, które podkręcą Twój metabolizm. Mamy dla Ciebie 5 przepisów. Wypróbuj i napisz, który smakował Ci najbardziej.

2 Koktajl truskawkowy z migdałami i siemieniem lnianym. Koktajl truskawkowy z migdałami i siemieniem lnianym. Pinterest

Koktajl truskawkowy z migdałami i siemieniem lnianym

Składniki: jogurt naturalny 2% tłuszczu 180 g, truskawki 50 g, migdały 10 g, siemię lniane 5 g

Sposób przygotowania: Siemię lniane i migdały zmiksuj na drobno w mikserze do kawy lub silnym blenderze. Dodaj umyte truskawki i jogurt, zmiksuj raz jeszcze. Jeśli lubisz siemię lniane w całości, dosyp je po zmiksowaniu.

Wartość energetyczna: ok. 207 kcal w jednej porcji (250 ml)

3 Piękne uda to przede wszystkim odpowiednia dieta, Piękne uda to przede wszystkim odpowiednia dieta, Pinterest

Koktajl ogórkowy z nutą mięty

Składniki: kefir naturalny 1,8% tłuszczu 150 g, ogórek zielony 50 g, mięta do smaku

Sposób przygotowania: Obierz ogórek i zmiksuj w blenderze z kefirem i posiekaną miętą. Przelej do szklanki i posyp z wierzchu listkami świeżej mięty. Zwolennicy bardziej wyrazistych smaków mogą doprawić koktajl solą, pieprzem i czosnkiem.

Wartość energetyczna: ok. 84 kcal w jednej porcji (200 ml)

4 Koktajl bananowo-jagodowy z zarodkami pszennymi Koktajl bananowo-jagodowy z zarodkami pszennymi Pinterest

Koktajl bananowo-jagodowy z zarodkami pszennymi

Składniki: owoce leśne 100 g, banany 100 g, zarodki pszenne 5 g, woda źródlana (do rozcieńczenia)

Sposób przygotowania: Owoce zmiksuj razem z zarodkami w blenderze. Dodaj wody według uznania.

Wartość energetyczna: ok. 156 kcal w jednej porcji (250 ml)

5 Koktajl melonowo-pomarańczowy z nutą cytryny Koktajl melonowo-pomarańczowy z nutą cytryny Pinterest

Koktajl melonowo-pomarańczowy z nutą cytryny

Składniki: melon 100 g, pomarańcze 60 g, banany 40 g, sok z cytryny do smaku, woda źródlana (do rozcieńczenia)

Sposób przygotowania: Owoce obierz i pokrój na mniejsze części, zmiksuj w blenderze. Dodaj wody i soku z cytryny według uznania.

Wartość energetyczna: ok. 100 kcal w jednej porcji (200 ml)

6 Koktajl arbuzowo-malinowy z melisą Koktajl arbuzowo-malinowy z melisą Pinterest

Koktajl arbuzowo-malinowy z melisą

Składniki: arbuz 100 g, maliny 100 g, miód 5 g, melisa do smaku, cytryna 10 g

Sposób przygotowania: Arbuza i cytrynę obierz, usuń pestki. Zmiksuj w blenderze razem z malinami, miodem i melisą.

Wartość energetyczna: ok. 85 kcal w jednej porcji (200 ml)

Skomentuj:
5 propozycji na przepyszne koktajle, które są źródłem błonnika i pomagają zapanować nad apetytem
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX