Śniadania białkowo-tłuszczowe. Wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej [PRZEPISY]

KR
13.09.2017 10:53
A A A
Śniadanie białkowo-tłuszczowe syci i dodaje energii!

Śniadanie białkowo-tłuszczowe syci i dodaje energii! (www.flickr.com)

  • Śniadania białkowo-tłuszczowe. Wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej [PRZEPISY]
  • Zapiekanka z jajek
  • Krem z awokado
  • Pasta z makreli i awokado
  • Boczek ze świeżymi warzywami
Śniadania białko-tłuszczowe mają coraz więcej zwolenników, zwłaszcza wśród trenerek fitness. Takie połączenie syci na długi czas i nie powoduje gwałtownego wzrostu cukru we krwi. Dodaje także energii i jest źródłem cennych kwasów omega. Przedstawiamy 5 zdrowych propozycji!
Sprawdź przepisy! (5)
Komentarze (8)
Zaloguj się
  • kamilakania

    Oceniono 1 raz 1

    Zapiekanka z jajek i krem z awokado, chociaż trochę inaczej robiony, często jem na śniadanie, chociaż znajomi się dziwią, że to bardziej wygląda na obiad i czy chce mi się rano wstawać i to robić, ale wiem, co dobre. W dodatku wszystko przygotowuję w multicookerze, nastawiam program, żeby się odgrzało na 7 rano, więc to żaden problem. Polecam śniadania w takim stylu, potwierdzam, że to działa.

  • enforte

    0

    Nie wiem, nie znam się, nie jem śniadań, lunchu, obiadu ani podwieczorka. Jem raz a dobrze po 17, prosty duży posiłek na ciepło z masą warzyw. Żołądek przestał boleć, stres w pracy zniknął, waga leci w dół. Ale to pewnie wszystko niezdrowo i mi zaszkodzi :(

  • bangbang_69

    Oceniono 1 raz -1

    A Wellman poleca czy nie :D

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX