6 etapów spalania tłuszczu. Stosujesz je wszystkie?

Próbujesz schudnąć, ale cały czas coś idzie nie tak? Nie wiesz już co robisz źle i frustruje cię to, że nadal nie widzisz efektów? Zobacz czy stosujesz się do wszystkich podpunktów z naszego artykułu.
Dieting healthy salad and crackers Dieting healthy salad and crackers autorfotolia.pl

Deficyt kalorii

Ustalenie odpowiedniego deficytu kalorii zajmie trochę prób i błędów, więc monitoruj spożycie kalorii przez dwa do trzech tygodni, a jeśli nie widzisz zmiany, zmniejsz kalorie. Śledzenie kalorii przez mierzenie jedzenia i używanie aplikacji takiej jak np. MyFitnessPal pozwoli ci być dokładną.

Jak obliczyć kalorie TUTAJ

jaja jaja 123rf.com

Białko i warzywa

Skoncentruj się na chudym białku i warzywach przy każdym posiłku. Białko buduje mięśnie i zaspokaja głód, a warzywa dodają objętości do posiłków bez dodawania dużych ilości kalorii, w dodatku dostarczają błonnik, który pozwala dłużej odczuwać sytość.

W przypadku białka potrzeba około 0,8 do 1,8 grama na kilogram masy ciała, w zależności od tego, jak bardzo jesteś aktywna. Dobrą zasadą jest dążenie do 20-30 gramów białka na posiłek, ze źródeł takich jak łosoś, kurczak, tofu, białko w proszku lub jajka.

W przypadku warzyw, warto wzbogacić dietę w warzywa takie jak jarmuż, szpinak, brokuły, kalafior, papryka i cukinia. Ograniczenie cukru i przetworzonych węglowodanów oraz ustalenie priorytetów żywieniowych z naciskiem na białko i warzywa jest niezbędne.

5 ćwiczeń na mocny brzuch. Nie są to brzuszki

Brzuch ćwiczenia Brzuch ćwiczenia Fotolia

Trening siłowy

Kobiety powinny podnosić ciężary cztery razy w tygodniu, jeśli to możliwe. Trenuj każdy mięsień dwa razy w tygodniu z dwoma dniami odpoczynku między dniami treningowymi. Tego typu treningi zbudują mięśnie i spalą tłuszcz i pomogą Ci uzyskać szczupłą, ale wyrzeźbioną sylwetkę. 

7 produktów, które pomogą zlikwidować tłuszcz z brzucha

płaski brzuch płaski brzuch Fotolia

Trening cardio

Cardio nie powinno być twoim głównym cele, ale to świetny dodatek do treningów siłowych. Dodaj trochę treningów cardio lub idź na trening interwałowy o wysokiej intensywności. Oto świetny trening HIIT, aby stracić tłuszcz z brzucha:

produkty spożywcze, które natychmiast powinniście wyrzucić ze swojej diety produkty spożywcze, które natychmiast powinniście wyrzucić ze swojej diety fotolia.com

Regularność, nie doskonałość

Nie dąż do doskonałości. Wyznacz sobie realne cele i stopniowo podnoś poprzeczkę. Niech twpim głównym celem będzie regularność. Nie możesz oczekiwać rezultatów, jeśli twoje działania nie będą regularne.

Zbuduj brzuch tymi 3 ruchami

Karolina Brzuszczyńska Karolina Brzuszczyńska Way of Blonde

Cierpliwość

Nie przytyłaś przez noc, więc nie oczekuj, że twój brzuch zniknie w ciągu jednej nocy. To najważniejszy i najtrudniejszy punkt. Utrata tkanki tłuszczowej wymaga czasu. Postępuj zgodnie z pozostałymi pięcioma wskazówkami, bądź cierpliwa, nie poddawaj się, a zobaczysz wyniki.

Więcej o: