Jak trenują najpopularniejsze gwiazdy fitness na świecie? Ranking ćwiczeń najlepszych trenerek na Instagramie

Od jakiegoś czasu w naszej redakcji testujemy różne treningi popularnych trenerek. Opisujemy je w artykułach i oceniamy skuteczność ćwiczeń. Dziś postanowiłam zrobić ranking tych najbardziej popularnych gwiazd fitnessu. Każdą z nich śledzą miliony fanów na Instagramie. Każda z nich trenuje nieco inaczej i na tym postanowiłam się skupić. Jaki trening według mnie jest najskuteczniejszy?
Trening w stylu Karlie Kloss Trening w stylu Karlie Kloss Karolina Brzuszczyńska

6. Karlie Kloss

Karlie Kloss to jedna z najbardziej popularnych na świecie modelek, która od zawsze znana była z tego, że uwielbia ćwiczyć. Karlie od najmłodszych lat trenowała balet, grała w koszykówkę oraz piłkę nożną. Mimo, że Karlie jest bardzo szczupła, jej sylwetka od zawsze była wysportowana. Modelka trenuje bez obciążenia. Jej trening często opiera się na ruchcach połączonych z tańcem. 

Plusy: Trening Karlie jest ciekawym urozmaiceniem

Minusy: Taki trening nie przynosi zbyt wielu efektów. Na nim z pewnością nie zbudujemy jędrnej i umięśnionej pupy, czy mocnego six packa.

Zobacz cały trening: Trenowałam jak modelka Karlie Kloss. Zobacz mój plan treningowy

Trening Karlie Kloss
Karolina Brzuszczyńska

Trenowałam z Jen Selter przez 2 tygodnie Trenowałam z Jen Selter przez 2 tygodnie Karolina Brzuszczyńska

5. Jen Selter

Jen Selter zapewne zna każdy. Szczególnie znana jest ze swoich pośladków. To właśnie trening tej partii dominuje w jej planie treningowym. Jen trenuje głównie z gumą. Często też na siłowni wykorzystuje skrzynie lub schody. 

Plusy: Treningi Jen są urozmaicone, a gwiazda dzięki nim wypracowała kształtne pośladki i płaski brzuch.

Minus: Jen skupia się na treningu pośladków i brzucha, a reszta partii jest pomijana w jej planie. Co do Jen również mam obawy, jeśli chodzi o naturalność jej pośladków. 

Zobacz cały trening: Trenowałam jak Jen Selter przez 2 tygodnie. Czy ćwiczenia okazały się skuteczne? Sprawdź, jak wyglądał mój trening

tammy hembrow tammy hembrow Karolina Brzuszczyńska

4. Tammy Hembrow

Tammy Hembrow to popularna trenerka fitness, którą śledzi ponad 7 milionów fanów! Gwiazda pochodzi z Australii. Jej figura jest wysportowana, ale jednocześnie kobieca. Na swoim Instagramie często podkreśla, że trenuje siłowo. Po jej sylwetce widać, że skupia się głownie na brzuchu i pośladkach. ćwiczenia, które często pokazuje, to przysiady, wypady, wejścia na skrzynię, czy odwodzenia nóg na suwnicy. 

Plusy: Tammy nie boi się cięzarów, trenuje siłowo brzuch, nogi i pośladki

Minusy: Mam obawy, co do naturalności jej pośladków. Tammy jest wysportowana, jednak zbyt mocno stawia na rozbudowę dolnych części pomijając trening górnych partii. 

Zobacz cały trening: Trenowałam jak Tammy Hembrow przez 2 tygodnie. Sprawdź, jak wyglądał mój trening

Trenowałam jak Tammy Hembrow
Karolina Brzuszczyńska

Trenowałam jak Stephanie Davis Trenowałam jak Stephanie Davis Karolina Brzuszczyńska

3. Stephanie Davis

Chociaż Stephanie zazwyczaj trenuje siłowo, a na treningi uczęszcza na siłownię, to nie rezygnuje z ćwiczeń opierających się w głównej mierze na obciążeniu własnego ciała. Łączy te dwa rodzaje treningu, co można zauważyć patrząc na jej sylwetkę. Trenerka jest umięśniona, ale bardzo drobna. Jej mięśnie są mocno widoczne, ale nie przesadzone. 

Plusy: Stephanie stawia na różnorodność.

Minusy: Nie zauważyłam różnorodności w jej treningach. Stephanie stawia na wygląd sywetki, nie jestem przekonana czy dba o funkcjonalność jej ciała. 

Zobacz cały trening: Poznaj trening znanej fitness modelki - Stephanie Davis. Oto jej zestaw ćwiczeń, który możesz wykonać w domu

Linn Lowes x Way of Blonde Linn Lowes x Way of Blonde Linn Lowes x Way of Blonde

2. Linn Lowes

Linn Lowes pochodzi ze Szwecji. Do 25 roku życia prowadziła ustabilizowane życie, potem wykryto u niej śmiertelną chorobę. W procesie leczenia dla Linn bardzo ważna była aktywność fizyczna, która przyczyniła się do pokonania choroby. Dziś Linn zaraża innych pozytywną energią i miłością do ćwiczeń. Ogromną popularnością wśród kobiet cieszą się jej treningi na brzuch i pośladki. Linn trenuje zazwyczaj siłowo, ale czasem uzupełnia swój trening, treningiem funkcjonalnym. Jej najczęściej pokazywane ćwiczenia w social mediach, to: wykroki, glute bridge, odwodzenie nóg na maszynie, czy wchodzenie pod górę na bieżni. 

Plusy: Linn trenuje całe ciało. Urozmaica swoje ćwiczenia tworząc alternatywne ich formy wykonywania. 

Minusy: -

Zobacz cały trening: Jak wyrzeźbić brzuch? Przez dwa tygodnie ćwiczyłam z Linn Lowes

Trenowałam, jak Alexia Clark Trenowałam, jak Alexia Clark Karolina Brzuszczyńska

1. Alexia Clark

Alexia Clark to trenerka personalna, która znana jest nie tylko ze względu na perfekcyjną sylwetkę, ale przede wszystkim ze względu sposób trenowania. Jej ćwiczenia są dość nietypowe i niebanalne, a przy tym jednocześnie skuteczne. Alexia trenuje siłowo i funkcjonalnie. Często wykorzystuje w swoim treningu: taśmy TRX, sztangę, hantle, piłkę lekarską, gumy, mini bandy.

Plusy: Alexia według mnie to profesjonalistka. Zna się na tym, co robi, co widac po jej ćwiczeniach i przede wszystkim po formie. Jest treningi są różnorodne, pracuje na wytrzymałością, hipertrofią, siłą i funkcjonalnością swoich mieśnie.

Minusy: -

Alexia jest według mnie trenerką numer 1 pod każdym względem - sylwetka, merytoryka, technika wykonywanych ćwiczeń, wszechstronny rozwój i praca nad ciałem. 


Zobacz cały trening: Trenowałam w nietypowy sposób, jak Alexia Clark. Jak oceniam jej trening?

Więcej o:
Komentarze (1)
Jak trenują najpopularniejsze gwiazdy fitness na świecie? Ranking ćwiczeń najlepszych trenerek na Instagramie
Zaloguj się
  • Eugeniusz fil

    0

    Cześć, nazywam się Eugeniusz i chcę się podzielić przemianą która zaszła w moim życiu dzięki stosowaniu pakietu „Dzik”.
    (zdjęcie nie jest moje tylko innego klienta)

    Miałem 172 cm, 100 kg i 17 lat. Na urodziny dostałem 200zł i nie wiedziałem jak ich zainwestować. Trafiłem na opinię o pakiecie „Dzik” (właśnie jak ja teraz piszę), otworzyłem stronę igortreneronline*pl gdzie po niedługich zwątpieniach kupiłem „Dzika” za 100zł – miałem okazję zamiast 400zł, wówczas była promocja, teraz też.

    Strasznie obawiałem się opinii otoczenia, ale pierwszy wynik był widoczny już po tygodniu - dodało mi to pewności w siebie. Teraz rozumiem czemu te zmiany zachodziły tak szybko: stosowałem jednocześnie plan treningowy, dietyczny, suplementacyjny (to wszystko zawiera w sobie „Dzik”).

    Większość ludzi nie osiąga wyników, bo ma tylko 1 albo 2 z tych trzech. Jeśli stosować 3 razem to rezultat zajdzie znacznie szybciej. Już mam 65 (osiągnąłem to w 6 miesięcy), dalej będę wyrzeźbiał brzuch i zwiększał pierś. Jestem chłopakiem, ale pakiety dla kobiet na tej stronie też są. Mam nadzieje, że komuś to pomoże, jeszcze raz rzucę linka: igortreneronline*pl

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX