Ta trenerka zdradziła swój sekret na umięśniony brzuch

Chcesz być wyrzeźbiona niczym posąg? To nie pozostaje ci nic innego, jak ćwiczyć! Trening brzucha może być nudny i monotonny, ale nie tym razem. Znana, profesjonalna trenerka Nike zdradza swój sekret na umięśniony brzuch.
1 Ta trenerka zdradziła swój sekret na umięśniony brzuch Ta trenerka zdradziła swój sekret na umięśniony brzuch https://www.instagram.com/betinagozo/

Betina Gozo

Betina Gozo profesjonalna trenerka Nike związana jest ze sportem od małego. Może pochwalić się świetną sylwetką i przede wszystkim niesamowicie wyrzeźbionym brzuchem. Znamy tego sekret! Oto ćwiczenia na brzuch, które regularnie wykonuje trenerka. 

2 Scyzoryki V-ups Scyzoryki V-ups https://www.womenshealthmag.com/fitness/no-equipment-abs-exercise

Scyzoryki (V-Ups)

Odmiana klasycznych brzuszków. To ćwiczenie, w którym angażujesz wszystkie mięśnie brzucha do pracy (górne, dolne, skośne i poprzeczne). W szczególności mocno pracuje dolna część. Do jego wykonania nie potrzebujesz żadnego sprzętu

3 Scyzoryki V-ups Scyzoryki V-ups https://www.instagram.com/betinagozo/?hl=pl

Wykonanie

Zacznij od leżenia na plecach, ręce wyciągnij nad głowę, a nogi połóż na ziemi. Następnie unieś prawą rękę i lewą nogę, aby utworzyć V. Dotykaj ręką przeciwstawnej nogi. Opuść się do pozycji wyjściowej, powtórz na drugą stronę. 

4 ta trenerka zdradzila swój sekret na umięśniony brzuch ta trenerka zdradzila swój sekret na umięśniony brzuch https://www.instagram.com/betinagozo/?hl=pl

Skoncentruj się

Skoncentruj się na podniesieniu ciała jedynie za pomocą mięśni brzucha. Twoje ramiona i plecy powinny lekko unieść się nad ziemie. Natomiast plecy powinny pozostać wyprostowane. W końcu masz utworzyć literkę V, a nie C. 

5 Ta trenerka zdradziła swój sekret na umięśniony brzuch Ta trenerka zdradziła swój sekret na umięśniony brzuch https://www.instagram.com/betinagozo/?hl=pl

Zsynchronizuj oddech

Spróbuj zsynchronizować swój oddech z ruchem, tak abyś wydychała powietrze, podnosząc swoje ciało. Pomoże ci to w napięciu trudnych do zaktywizowania mięśni poprzecznych brzucha, a także ułatwi ci wykonanie ruchu. 

6 Betina Gozo Betina Gozo https://www.instagram.com/betinagozo/?hl=pl

Ćwiczenie dla zaawansowanych

To ćwiczenie dla zaawansowanych. Jeśli czujesz, że nie jesteś w stanie wykonać go w pełni prawidłowo pomóż sobie wspomagając uniesienie tułowia ręką leżącą na ziemi. Wykona minimum 3 serie po 20 powtórzeń. Trening mięśni brzucha wykonuj minimum ok 3 razy w tygodniu, a z pewnością zauważysz efekty. 

Skomentuj:
Ta trenerka zdradziła swój sekret na umięśniony brzuch
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX