Dominika Grosicka pokazała, jak dba o sylwetkę. Oto jej 5 ulubionych ćwiczeń

Ambasadorka myfitness.pl - Dominika Grosicka przygotowała trening, w którym zaprezentowała nam 5 swoich ulubionych ćwiczeń. Wszystkie świetnie wzmacniają i modelują sylwetkę. Do dzieła!
Przysiad ze sztangą Przysiad ze sztangą Myfitness.pl

Przysiad ze sztangą

Przysiad ze sztangą pomoże Ci wyrzeźbić całe ciało. Za pomocą tego jednego ćwiczenia, wzmacniasz jednocześnie: pośladki, brzuch, uda i łydki. Rozstaw nogi na szerokość bioder. Uginając kolana, wykonaj przysiad. Uwaga! Pamiętaj o tym, by kolana nie przekraczały linii palców, plecy były proste, a brzuch napięty. 

Wykonaj 25 powtórzeń tego ćwiczenia w 3 seriach

Bieg z wysokim unoszeniem kolan Bieg z wysokim unoszeniem kolan Myfitness.pl

Bieg z wysokim unoszeniem kolan

To ćwiczenie doskonale spala tkankę tłuszczową. Jego właściwa nazwa to skip A, a to nic innego, jak bieg w miejscu z wysokim unoszeniem kolan. Zawsze staram się wykonać to ćwiczenie jak najszybciej, bo jest wtedy najbardziej efektywne.

Ćwicz przez 1 minutę, odpocznij 15 sekund i powtórz jeszcze 3 razy

Przeskakiwane wypady z piłką Przeskakiwane wypady z piłką Myfitness.pl

Przeskakiwane wypady z piłką

Trzymając piłkę oburącz (możesz ją trzymać z boku lub przed sobą), wykonaj wypad na jedną nogę. Następnie szybkim przeskokiem zrób wypad na druga nogę. Pamiętaj o prawidłowej pozycji ciała: prostych plecach i o tym, by kolana nie przekraczały linii palców. Jeżeli ta wersja ćwiczenia jest dla ciebie zbyt trudna, możesz wykonać same wypady z piłką. 

Wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia w 3 seriach

Wypady Wypady Myfitness.pl

Wypady

Kolejne ćwiczenie to klasyczne wypady ze skrętem ciała. Stań na baczność, a następnie wykonaj wypad na jedną nogę. Skręć mocno ciało w przeciwnym kierunku do nogi. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz to samo na drugą stronę. 

Wykonaj 40 powtórzeń na zmianę - raz jedna, raz druga noga, w 3 seriach

Przysiad z zatrzymaniem Przysiad z zatrzymaniem Myfitness.pl

Przysiad z zatrzymaniem

Przysiad z zatrzymaniem to ćwiczenie, które świetnie wzmacnia całe ciało. Dla utrudnienia i lepszego efektu, możecie (tak jak ja) wykonać je ze sztangą. Ćwiczenie wygląda następująco: wykonujemy przysiad, a następnie zostajemy w tej pozycji przez 5 sekund. Wracamy do pozycji wyjściowej, mocno spinając pośladki. Powtarzamy ćwiczenie. 
Wykonaj 20 powtórzeń tego ćwiczenia w 3 seriach
Miłego treningu!
Komentarze (5)
Dominika Grosicka pokazała, jak dba o sylwetkę. Oto jej 5 ulubionych ćwiczeń
Zaloguj się
  • plastikpiokio

    Oceniono 1 raz 1

    ludzie grosicki w żabce to jeszcz mało ???? ---teraz utrzymanka i waginsa tego żabkowego bagażowego???? na cokole cwiczen ????

  • pull_up

    Oceniono 1 raz 1

    Każdy orze jak może....Nie są to jakieś hity, powiem szczerze ale nie zaszkodzą.

  • Black Swan

    Oceniono 2 razy 0

    nie rozumiem tego ale nie potrafię patrzeć na takie "kobiety" bo są dla mnie aseksualne... To z tymi plastikowymi laskami jest coś nie tak czy ze mną?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX