TA jedna rzecz wzmocni i wysmukli twoje górne partie ciała

Marzysz o szczupłych i zarysowanych ramionach? Wyrzeźbionych plecach i lekko zarysowanym bicepsie? Chwyć w dłonie hantle! Ten jeden przyrząd potrafi zdziałać cuda. Za ich pomocą możesz wykonać trening całego ciała nie wychodząc z domu.
1 Wzmacnianie górnych partii Wzmacnianie górnych partii Karolina Brzuszczyńska

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia

Stań w lekkim rozkroku, złap hantle nachwytem. Następnie ciągnij ręce w górę, wzdłuż tułowia, kierując łokcie na zewnątrz ku górze. Zatrzymaj ruch blokują łokcie przy uchu. 

Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 12 powtórzeń. 

2 Wzmacnianie górnych partii Wzmacnianie górnych partii Karolina Brzuszczyńska

Wznosy hantli bokiem

Wznosy hantli bokiem to podstawowe ćwiczenie na barki. Aktywizuje ono głównie nasz boczny akton, czyli bok naszych ramion.

Stań w lekkim rozkroku. Używając hantli z lekko zgiętymi w łokciach rękami unoś hantle po łuku w górę. Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 12 powtórzeń.

3 Wzmacnianie górnych partii Wzmacnianie górnych partii Karolina Brzuszczyńska

Wznosy hantli przodem

W tym przypadku do pracy angażuje przedni akton mięśni naramiennych.  

Stań w lekkim rozkroku. Używając hantli z wyprostowanymi rękami unoś hantle w górę i opuszczaj powoli zatrzymując rękę przy udzie. Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 12 powtórzeń na jedną i drugą stronę. 

4 Wzmacnianie górnych partii Wzmacnianie górnych partii Karolina Brzuszczyńska

Prostowanie rąk zza głowy

To idealne ćwiczenie wzmacniające triceps. Usiądź na ziemi opierając pośladki na piętach, chwyć ciężar w obie ręce i przenieś za głowę. Uginaj i prostuj ręce przenosząc ciężar zza głowy. Pamiętaj! W tym ćwiczeniu ruch uginania oraz prostowania wykonują jedynie stawy łokciowe, obręcz barkowa jak i cały tułów powinien pozostać nieruchomy.

Ćwiczenie wykonaj w 3 seriach po 12 powtórzeń

5 Wzmacnianie górnych partii Wzmacnianie górnych partii Karolina Brzuszczyńska

Uginanie przedramion

Stań w lekkim rozkroku na szerokości bioder,chwyć hantle podchwytem. Następnie uginaj i prostuj przedramiona, lekko rotując nadgarstki na zewnątrz. 

Wykonaj to ćwiczenie w 3 seriach po 12 powtórzeń. 

6 Wzmacnianie górnych partii Wzmacnianie górnych partii Karolina Brzuszczyńska

Wiosłowanie hantlem w podporze przodem

W pozycji podporu przodem, trzymając hantle w ręku, wykonuj wiosłowanie - przyciągaj ugiętą w łokciu rękę, mocno ściągając łopatki i napinając mięśnie pleców.

Wykona 3 serie po 12 powtórzeń na jedną i drugą stronę. 

Skomentuj:
TA jedna rzecz wzmocni i wysmukli twoje górne partie ciała
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX