Oto cały plan treningowy, który wykonasz w domu. Wcale nie musisz biegać, czy pocić się na siłowni!

Nie lubisz chodzić na siłownię? Szczególnie w taką pogodę, kiedy za oknem jest ciemno i zimno? Przygotowałam dla Ciebie plan treningowy na cały tydzień, dzięki któremu spalisz zbędne kalorie oraz wzmocnisz ciało.
1 Ten trening zrobisz w domu Ten trening zrobisz w domu Karolina Brzuszczyńska

TEN trening cardio zrobisz w domu. Wcale nie musisz biegać, czy pocić się na siłowni!

Nie lubisz chodzić na siłownię? Szczególnie w taką pogodę, kiedy za oknem jest ciemno i zimno? Przygotowałam dla Ciebie plan treningowy na cały tydzień, dzięki któremu spalisz zbędne kalorie oraz wzmocnisz ciało. Do wykonania ćwiczeń nie potrzebujesz żadnych przyrządów prócz maty treningowej. Trenuj z moim planem minimum przez 1 miesiąc, a z pewnością zauważysz efekty.

Trenuj według planu 4 razy w tygodniu. Jeden trening trwa ok 20 minut. Pamiętaj, aby po każdym treningu wykonać stretching. Rozciągnij i rozluźnij swoje ciało, a następnego dnia pozwól mu odpocząć i przygotować się na następny dzień do ponownej pracy. 

2 Plan treningowy Plan treningowy Karolina Brzuszczyńska

Plan treningowy

Wydrukuj i powieś go sobie na ścianie. Będziemy wykonywać dwa treningi naprzemiennie. Natomiast co drugi dzień będzie dniem wolnym przeznaczonym na regenerację. Każdy trening rozpocznij wykonując rozgrzewkę.

1. Marsz w miejscu przez 2 minuty

2. Podskoki w miejscu 2 minuty

3. Rozciąganie dynamiczne - wymachy, wykopy, przeskoki, krótkie skłony i skręty

3 Trening A Trening A Karolina Brzuszczyńska

Spalanie i wzmacnianie - TRENING A

Po wykonaniu rozgrzewki przechodzimy do treningu właściwego. 

TRENING A 

Ten trening wykonujemy w poniedziałki i piątki. Wykonuj kolejno 5 ćwiczeń:

- pulsowanie w przysiadzie

- wyskoki z przysiadu w górę

- odwodzenie nogi i ręki w górę w podporze przodem

- pompki

- brzuszki z ciosem prostym 

Każde ćwiczenie wykonuj przez 2 minuty. Po każdym ćwiczeniu zrób 30 sekund przerwy. Następnie rozpocznij kolejne. Po zakończony obwodzie zrób 1 minutę przerwy i powtórz wszystkie ćwiczenia od początku.

4 Trening B Trening B Karolina Brzuszczyńska

Spalanie i wzmacnianie - TRENING B

Jeśli wykonałaś już rozgrzewkę przejdź do treningu B wykonując te ćwiczenia:

- wyskoki do przysiadu

- pozycja psa głową w dól z przejściem do podporu przodem

- uderzenia z wymachem w podporze

- przeskoki w wykroku

- deska

Trening B wykonujemy środy i niedziele. Wykonuj każde ćwiczenie przez 2 minuty. Po każdym ćwiczeniu zrób 30 sekund przerwy. Następnie zrób 1 minutę przerwy i powtórz wszystkie ćwiczenia ponownie. 

Cały trening trwa łącznie ok 25 minut. Wykonuj naprzemiennie oba treningi, żeby zauważyć efekty. 

Skomentuj:
Oto cały plan treningowy, który wykonasz w domu. Wcale nie musisz biegać, czy pocić się na siłowni!
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX