Nie masz w domu sprzętu do ćwiczeń? Mam na to sposób. Dzięki tej jednej rzeczy zrobisz trening całego ciała i wyrzeźbisz mięśnie

Ile razy miałaś tak, że nie chciało ci się wychodzić z domu żeby zrobić trening, a z kolei w swoim domowym zaciszu nie miałaś do tego odpowiedniego sprzętu? Pewnie nie raz. Spokojnie, ja też tak kilka razy miałam. Postanowiłam przygotować dla was trening, który możecie wykonać przy pomocy jednej rzeczy, którą każda z nas ma w swoim domu. Ja trening wykonuję z dziecięcą pufą, ale możecie ją zamienić na zwykłą poduszkę lub po prostu ściereczki kuchenne. To wystarczy by maksymalnie pobudzić mięśnie do pracy i dać im niezły wycisk. Dla jeszcze lepszego efektu wykonuj ten trening nawet kilka razy w tygodniu. Po pewnym czasie sama zobaczysz, że taki rodzaj ćwiczeń rzeczywiście działa. Każde ćwiczenie wykonuj przez 45 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund. Kiedy skończysz, odpocznij kilka minut i wykonuj obwód jeszcze dwa razy. Gotowa na trening? To zaczynamy.
1 Trening przy wykorzystaniu dziecięcej pufy Trening przy wykorzystaniu dziecięcej pufy Myfitness.pl

Nie masz w domu sprzętu do ćwiczeń? Mam na to sposób. Dzięki tej jednej rzeczy zrobisz trening całego ciała i wyrzeźbisz mięśnie

Ile razy miałaś tak, że nie chciało ci się wychodzić z domu żeby zrobić trening, a z kolei w swoim domowym zaciszu nie miałaś do tego odpowiedniego sprzętu? Pewnie nie raz. Spokojnie, ja też tak kilka razy miałam. Postanowiłam przygotować dla was trening, który możecie wykonać przy pomocy jednej rzeczy, którą każda z nas ma w swoim domu. Ja trening wykonuję z dziecięcą pufą, ale możecie ją zamienić na zwykłą poduszkę lub po prostu ściereczki kuchenne. To wystarczy by maksymalnie pobudzić mięśnie do pracy i dać im niezły wycisk.

Dla jeszcze lepszego efektu wykonuj ten trening nawet kilka razy w tygodniu. Po pewnym czasie sama zobaczysz, że taki rodzaj ćwiczeń rzeczywiście działa. Każde ćwiczenie wykonuj przez 45 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund. Kiedy skończysz, odpocznij kilka minut i wykonuj obwód jeszcze dwa razy.

Gotowa na trening? To zaczynamy.

2 Podciąganie kolan do klatki piersiowej Podciąganie kolan do klatki piersiowej Myfitness.pl

Przyciąganie nóg do klatki piersiowej

Oprzyj ręce na podłodze, a nogi oprzyj na pufie. Twoje ciało powinno być w linii prostej. Podciągaj kolana do klatki piersiowej i wracaj do pozycji wyjściowej. 

Ćwicz tak przez 45 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund

3 Odwodzenie nogi do boku Odwodzenie nogi do boku Myfitness.pl

Odwodzenie nogi do boku w podporze

Oprzyj ręce na podłodze. Jedną nogę połóż na pufie, a drugą na ziemi. Wykonuj ruch odwodzenia nogi do boku, a następnie wracaj do pozycji wyjściowej. Ćwicz najpierw jedną, a następnie drugą nogę. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 45 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund.

4 Ćwiczenia na mięśnie brzucha z pufą Ćwiczenia na mięśnie brzucha z pufą Myfitness.pl

Ćwiczenie na mięśnie brzucha z pufą

To ćwiczenie możesz również wykonać za pomocą specjalnego kółka (ab wheel), ale ja dziś zaproponuję ci to samo z pufą. 

Oprzyj kolana na podłodze, a ręce połóż na pufie. Napnij mięśnie brzucha, wyprostuj plecy i odjedź pufą do przodu jak najdalej potrafisz. Zatrzymuj się, gdy poczujesz maksymalne napięcie mięśni brzucha. Następnie powoli, napinając ciało, wróć do pozycji wyjściowej.

Ćwicz przez 45 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund

5 Wypady do tyłu z pufą Wypady do tyłu z pufą Myfitness.pl

Wypady do tyłu na pufie

Stań na baczność, na szerokość bioder. Oprzyj jedną stopę na pufie, a drugą na podłodze. Odsuwaj maksymalnie daleko nogę, którą masz na pufie robiąc wypad w tył. Wróć do pozycji wyjściowej. Ćwicz najpierw jedną, a następnie drugą nogę. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 45 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund.

6 Przeskoki na pufie Przeskoki na pufie Myfitness.pl

Przeskoki na pufie

Połóż pufę przed sobą. Na zmianę dotykaj pufy raz jedną, raz drugą nogą, wykonując przeskoki. Pamiętaj by to ćwiczenie wykonywać maksymalnie szybko. Dzięki temu spalisz jeszcze więcej kalorii. 

Ćwicz przez 45 sekund, odpoczywaj przez 15 sekund.

Skomentuj:
Nie masz w domu sprzętu do ćwiczeń? Mam na to sposób. Dzięki tej jednej rzeczy zrobisz trening całego ciała i wyrzeźbisz mięśnie
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX