Ten trening, opracowany przez amerykańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało

Shaun T to trener gwiazd, który cieszy się ogromną popularnością w Stanach Zjednoczonych. Jego programy treningowe pokochały miliony. Zostały one opracowane tak, aby w jak najkrótszym czasie wykonać, jak najskuteczniejszy trening.
1 Trening Shaun T Trening Shaun T Karolina Brzuszczyńska

Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało

Shaun T to trener gwiazd, który cieszy się ogromną popularnością w Stanach Zjednoczonych. Jego programy treningowe pokochały miliony. Zostały one opracowane tak, aby w jak najkrótszym czasie wykonać, jak najskuteczniejszy trening.

Do tego treningu nie potrzebujesz żadnych przyrządów. Choć opiera się on na wykorzystaniu masy własnego ciała, to daje nieźle popalić! Cały trening opiera się na maksymalnie 3 rundach. to Ty decydujesz ile rund wykonasz. Możesz wykonać jedną rundę, która trwa 7 minut. Jeśli jednak będziesz odczuwała niedosyt, możesz powtórzyć trening ponownie. W razie potrzeby wykonaj krótką przerwę między obwodami. 

2 Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Karolina Brzuszczyńska

Prostowanie nogi do przeciwstawnej ręki

Stań z nogami rozstawionymi na szerokości bioder. Unieś zgięto w kolanie jedną nogę praz wyciągnij przed siebie przeciwstawną rękę. Wykonuj przeskoki z jednej na drugą nogę prostując jednocześnie nogę w kolanie, dociągając ją do przeciwstawnej ręki.  

Wykonuj to ćwiczenie przez 1 minutę, jak najszybciej potrafisz. Pamiętaj jednak o prawidłowym, technicznym wykonaniu. 

3 Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Karolina Brzuszczyńska

Przeskoki z zakrokiem

Stań z nogami rozstawionymi na szerokości bioder. Następnie wykonaj przeskok na jedną nogę, drugą noga wykonaj zakrok po przekątnej. Wykonuj to ćwiczenie naprzemiennie, przeskakując cały czas z jednej nogi na drugą. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 1 minutę. Staraj się wykonywać je jak najbardziej dynamicznie.

4 Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Karolina Brzuszczyńska

Przysiad z przeskokiem do podporu przodem

W pozycji przysiadu z nogami rozstawionymi nieco szerzej niż szerokość bioder wykonaj dynamiczne przejście do podporu przodem. Następnie wybijając się z rąk wróć do pozycji przysiadu. 

Wykonuj to ćwiczenie przez 1 minutę. Pamiętaj o poprawnej techniczne. Staraj się, aby kolana nie wychodziły poza linię palców. Natomiast w podporze przodem pamiętaj o tym, żeby dłonie pozostały równo z linią barków. 

5 Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Karolina Brzuszczyńska

Wyskok z pozycji półprzysiadu

W pozycji półprzysiadu, z nogami rozstawionymi nieco szerzej niż szerokość bioder, wykonaj wyskok. Staraj się wyskoczyć jak najwyżej, następnie wróć do pozycji półprzysiadu. Pamiętaj, aby podczas lądowania ugiąć nogi w kolanach.

Wykonuj to ćwiczenie przez 1 minutę. Staraj się je wykonywać, jak najszybciej!

6 Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Karolina Brzuszczyńska

Nożyce jednorącz

Połóż się na macie wyciągając ręce nad głowę. Następnie wykonaj skłon do wyprostowanych nóg, chwytając jedną ręką do przeciwstawnych palców u stopy. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ruch na drugą stronę. 

Wykonuj to ćwiczenie naprzemiennie przez 1 minutę

7 Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Karolina Brzuszczyńska

Skręty tułowia w wykroku

Stań z nogami rozstawionymi na szerokości ramion. Następnie wykonaj wykrok jednocześnie skręcając tułów w stronę nogi wykrocznej. Powtórz to ćwiczenie na drugą stronę.

Wykonuj ćwiczenie naprzemiennie przez 1 minutę

8 Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Ten trening opracowany przez ameryańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało Karolina Brzuszczyńska

Przysiad z wyskokiem

W pozycji półprzysiadu z nogami rozstawionymi na szerokości ramion wykonaj zamach rękami i wyskocz jak najwyżej. Ugnij jak najszybciej nogi przyciągając pięty do siebie, ręce wyrzuć nad głowę łącząc palce obydwu rąk. 

Wykonuj to ćwiczenie jak najszybciej przez 1 minutę. 

Komentarze (1)
Ten trening, opracowany przez amerykańskiego trenera, w krótkim czasie przekształci Twoje ciało
Zaloguj się
  • ania-mroz94

    0

    Ja jestem zdania po co szukać daleko jak mam pod nosem kogoś o wiele lepszego :D
    Koleżanka poleciła mi kiedyś Igora Mieńkowskiego i naprawde trzymam się go cały czas. Nie dosyć że niesamowite efekty to bardzo dobrze zbilansowana dieta :D

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX