Jeżeli chcesz mieć większe pośladki, włącz do swojego codziennego treningu te 3 ćwicznia

Aga Matracka
12.10.2017 12:48
A A A
Jeżeli chcesz mieć większe pośladki, włącz do swojego codziennego treningu te 3 ćwicznia

Jeżeli chcesz mieć większe pośladki, włącz do swojego codziennego treningu te 3 ćwicznia (Myfitness.pl)

  • Jeżeli chcesz mieć większe pośladki, włącz do swojego codziennego treningu te 3 ćwicznia
  • Martwy ciąg z ketlebell
  • HIP THRUST - ćwiczenie, które angażuje nasze pośladki w ponad 70 procentach
  • Zakroki z ketlebell
Trend na duże i jędrne pośladki widzimy już od dłuższego czasu na portalach społecznościowych. Trenerki z całego świata chwalą się swoimi metodami, które według nich działają cuda. Również w świecie mody coraz częściej możemy zaobserwować, że wysportowane ciało dużo bardziej się ceni niż tak zwane "wieszaki". Każdy z nas doskonale wie o tym, że kiedy chcemy zbudować mięsień nie ma mowy o głodówkach czy diecie 800 kalorii. Nasz organizm potrzebuje pokarmu, które musi być naszym paliwem podczas treningu. Rzeźbienie pośladków dla jednych to czysta przyjemność, dla nich mordercza praca. Bardzo wiele zależy od naszej diety, ale również ćwiczeń które wykonujemy. Dzisiaj pokażę wam 3 moje ulubione, które doskonale rzeźbią i ujędrniają pośladki. Jeżeli ich jeszcze nie znacie, to koniecznie wypróbujcie.
Zobacz zdjęcia (4)
Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX