Julia Wieniawa wraca na siłownię. Mamy jej rozpisany trening

Julia Wieniawa miała chwilę przerwy od siłowni, a to wszystko dlatego, że jej kariera muzyczna nabrała naprawdę tempa. Teraz wraca jeszcze z wiekszą motywacją i planem na siebie, a w tym wszystkim pomogę jej ja.
Jak Julia Wieniawa ćwiczy? Jak Julia Wieniawa ćwiczy? www.instagram.com/juliawieniawa www.instagram.com/myfitness.pl

Julia Wieniawa wraca na siłownię. Mamy jej rozpisany trening

Julia Wieniawa miała chwilę przerwy od siłowni, a to wszystko dlatego, że jej kariera muzyczna nabrała naprawdę tempa. Teraz wraca jeszcze z wiekszą motywacją i planem na siebie, a w tym wszystkim pomogę jej ja. 

Julia Wieniawa trenuje z trenerką Myfitness.pl, Agą Julia Wieniawa trenuje z trenerką Myfitness.pl, Agą www.instagram.com/loveinsport

Miesiąc przerwy

Po prawie miesięcznej przerwie Julia znowu jest na siłowni. Przerwa ta spowodowana była trochę tym, że ja wychodziłam za mąż, a trochę też tym, że w Julki muzycznej karierze dużo się działo. Podpisała kontrakt z największą muzyczną wytwórnią w Polsce, Kayax, a to dopiero początek. Już wkrótce będziemy mogli kupić pierwszą płytę młodej artystki, a w międzyczasie popracujemy trochę nad formą Julki. Tym razem nie tylko wysmuklamy, ale też wzmacniamy całe ciało. 

Julia wraca do regularnych treningów Julia wraca do regularnych treningów www.instagram.com/juliawieniawa

Trening

Każdy trening rozpoczynamy od intensywnej rozgrzewki, dzięki której będziemy mogły zapobiec kontuzji. Z reguły rozpoczynamy od 5 minut na orbitreku, ale czasami zamieniamy go na bieżnię. Następnie przychodzi czas na dynamiczne rozciąganie, wymachy rąk i przysiady. Po tym czasie następuje trening właściwy. Poniżej możecie zobaczyć jak Julia trenuje i jakie ćwiczeni wykonuje:

- Przysiady z zakrokami (prawa, lewa noga) i ketllebell, 
- Krzesełko w oparciu o ścianę z unoszeniem rąk do linii barków z ciężarkiem,
- Wspinaczka w podporze
- Unoszenie nóg do kata 45 stopni, 
- Deska z unoszeniem rak na zmianę,
- Dotykanie kostek w leżeniu na plecach,
- Przysiad - wyskok,
- Unoszenie wyprostowanej prawej nogi w podporze,
- Unoszenie wyprostowanej lewej nogi w podporze ,

Na koniec treningu żeby maksymalnie popracować nad pośladkami wykonujemy spacer z ketlebell. Spacer wygląda następująco: idziemy cały czas w pół przysiadzie, robiąc małe kroczki. Julia wykonywała podczas treningu 4 takie serie. 

Po treningu obowiązkowo rozciąganie, które Julia uwielbia. To moment, kiedy możemy się wyciszyć i maksymalnie rozluźnić. Dzięki rozciąganiu unikniemy kontuzji i zminimalizujemy zakwasy. Jest to obowiązkowy element każdego treningu. 

Julia Wieniawa trenuje z trenerką Myfitness.pl, Agą Julia Wieniawa trenuje z trenerką Myfitness.pl, Agą www.instagram.com/myfitness.pl

Co chcemy uzyskać?

Julia jest szczupła, ale chciałyby żeby jej ciało stało się jeszcze bardziej jędrne i przede wszystkim trochę umięśnione. Choć nie chce być żadną zawodniczką sportów sylwetkowych chciałaby mieć zarysowane mięśnie na brzuchu, nogach i rękach. To głównie nad tym będziemy pracować przez najbliższy czas. Jako trenerka mogę śmiało powiedzieć, że trening z Julią to przyjemność, bo nie tylko się przykłada, ale z treningu na trening jest coraz bardziej sprawna, zwinna no i silna. Jedziemy dalej!