4 przyczyny wystającego brzucha. Wyeliminuj je i pozbądź się uporczywej dolegliwości

Wzdęty oraz wystający brzuch nie zawsze jest oznaką nadprogramowych kilogramów. Często, nawet bardzo szczupłe i aktywne fizycznie dziewczyny narzekają na to, że ich brzuch nie należy do najbardziej płaskich. Sprawdź co należy wyeliminować, aby stale cieszyć się płaskim brzuchem.
1 Carbs Carbs fotolia.com

Zbyt duża ilość węglowodanów w diecie

Nadmiar węglowodanów w diecie nie tylko sprzyja tyciu i zmusza organizm do ciągłych wyrzutów insuliny, ale również powoduje zatrzymywanie wody w organizmie, którego skutkiem może być wystający brzuch. Zamień poranną owsiankę na jajecznicę z boczkiem lub awokado, a z pewnością zobaczysz różnicę.

2 Water Water fotolia.com

Picie małej ilości wody

Nawodnienie organizmu jest niezwykle istotne, gdyż dostarczanie znikomej ilości płynów sprawia, że nasze jelita nie pracują prawidłowo. Przez to zaczynają się w nich tworzyć złogi a nasz brzuch zamiast być płaski jest niczym balon.

3 High Fiber Foods High Fiber Foods fotolia.com

Unikanie warzyw w codziennym menu

Pomijanie warzyw lub jedzenie ich w bardzo małej ilości sprawia, że w diecie brakuje na cennego błonnika pokarmowego, który usprawnia pracę jelit oraz oczyszcza je z wcześniej powstałych złogów. Umieść w swojej diecie dużą ilość warzyw, a twój brzuch ci za to podziękuje.

4 Calm Calm fotolia.com

Zaniedbywanie odpoczynku oraz stres

Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że stres oraz zaniedbywanie odpoczynku wpływa negatywnie na układ trawienny. Otóż tak! Zestresowany organizm spowalnia trawienie, a brzuch zaczyna puchnąć. Pamiętaj, że odpoczynek to także część treningu, więc nie zaniedbuj go.

Skomentuj:
4 przyczyny wystającego brzucha. Wyeliminuj je i pozbądź się uporczywej dolegliwości
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX