4 przyczyny wystającego brzucha. Wyeliminuj je i pozbądź się uporczywej dolegliwości

Wzdęty oraz wystający brzuch nie zawsze jest oznaką nadprogramowych kilogramów. Często, nawet bardzo szczupłe i aktywne fizycznie dziewczyny narzekają na to, że ich brzuch nie należy do najbardziej płaskich. Sprawdź co należy wyeliminować, aby stale cieszyć się płaskim brzuchem.
Carbs Carbs fotolia.com

Zbyt duża ilość węglowodanów w diecie

Nadmiar węglowodanów w diecie nie tylko sprzyja tyciu i zmusza organizm do ciągłych wyrzutów insuliny, ale również powoduje zatrzymywanie wody w organizmie, którego skutkiem może być wystający brzuch. Zamień poranną owsiankę na jajecznicę z boczkiem lub awokado, a z pewnością zobaczysz różnicę.

Water Water fotolia.com

Picie małej ilości wody

Nawodnienie organizmu jest niezwykle istotne, gdyż dostarczanie znikomej ilości płynów sprawia, że nasze jelita nie pracują prawidłowo. Przez to zaczynają się w nich tworzyć złogi a nasz brzuch zamiast być płaski jest niczym balon.

High Fiber Foods High Fiber Foods fotolia.com

Unikanie warzyw w codziennym menu

Pomijanie warzyw lub jedzenie ich w bardzo małej ilości sprawia, że w diecie brakuje na cennego błonnika pokarmowego, który usprawnia pracę jelit oraz oczyszcza je z wcześniej powstałych złogów. Umieść w swojej diecie dużą ilość warzyw, a twój brzuch ci za to podziękuje.

Calm Calm fotolia.com

Zaniedbywanie odpoczynku oraz stres

Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że stres oraz zaniedbywanie odpoczynku wpływa negatywnie na układ trawienny. Otóż tak! Zestresowany organizm spowalnia trawienie, a brzuch zaczyna puchnąć. Pamiętaj, że odpoczynek to także część treningu, więc nie zaniedbuj go.