5 podstawowych zasad zdrowego żywienia, których warto się trzymać według Jen Widerstrom

Jen Winderstrom to amerykańska trenerka i ekspertka od zdrowego żywienia, która swoimi radami dzieli się w programach telewizyjnych, m.in. w show o metamorfozach użytkowników 'The Biggest Loser', gdzie jest jurorką. Jen przekazuje każdemu swojemu podopiecznemu na początku jego drogi 5 zasad, które znajdziesz w kolejnych zdjęciach.
Jen Winderstrom to amerykańska trenerka i ekspertka od zdrowego żywienia, która swoimi radami dzieli się w programach telewizyjnych, m.in. w show o metamorfozach użytkowników 'The Biggest Loser', gdzie jest jurorką.  Jen przekazuje każdemu swojemu podopiecznemu na początku jego drogi 5 zasad, które znajdziesz w kolejnych zdjęciach.  
Jen Winderstrom to amerykańska trenerka i ekspertka od zdrowego żywienia, która swoimi radami dzieli się w programach telewizyjnych, m.in. w show o metamorfozach użytkowników 'The Biggest Loser', gdzie jest jurorką. Jen przekazuje każdemu swojemu podopiecznemu na początku jego drogi 5 zasad, które znajdziesz w kolejnych zdjęciach. facebook.com jen winderstrom
Zasda numer 1: jedz świadomie
<br>
<br>
Nie w pośpiechu, nie przy okazji robienia innych czynności, jak np. oglądanie telewizji czy prowadzenie samochodu. Jedzenie w spokoju, dokładne gryzienie, świadome konsumowanie każdego kęsu pomaga nie tylko cieszyć się jedzeniem, lecz także pomaga usprawnić trawienie i zapanować nad nadmiernym apetytem. Zasda numer 1: jedz świadomie

Nie w pośpiechu, nie przy okazji robienia innych czynności, jak np. oglądanie telewizji czy prowadzenie samochodu. Jedzenie w spokoju, dokładne gryzienie, świadome konsumowanie każdego kęsu pomaga nie tylko cieszyć się jedzeniem, lecz także pomaga usprawnić trawienie i zapanować nad nadmiernym apetytem. facebook.com jen winderstrom
Zasada numer 2: jedz prosto i 'czysto'
<br>
<br>
Trzymaj się podstawowych, naturalnych produktów - chudego mięsa, kasz, zielonych warzyw, jabłek, bananów. Przestań kupować mrożone dania, potrawy w słoikach. Z naturalnych, prostych produktów przygotujesz zdrowe posiłki, które dostarczą wartości odżywczych i 'dobrych' kalorii. Zasada numer 2: jedz prosto i 'czysto'

Trzymaj się podstawowych, naturalnych produktów - chudego mięsa, kasz, zielonych warzyw, jabłek, bananów. Przestań kupować mrożone dania, potrawy w słoikach. Z naturalnych, prostych produktów przygotujesz zdrowe posiłki, które dostarczą wartości odżywczych i 'dobrych' kalorii. facebook.com jen winderstrom
Zasada nr 3: kontroluj porcje
<br>
<br>
Nie musisz obsesyjnie o nich myśleć, ważyć i mierzyć posiłków, ale mniej na uwadze proporcje, jakie znajdują się na talerzu. Według Jen 70 procent talerza powinny zajmować produkty, które ekspertka nazywa pochodzącymi z ziemi, jak warzywa i ziarna. Resztę może stanowić mięso. Zasada nr 3: kontroluj porcje

Nie musisz obsesyjnie o nich myśleć, ważyć i mierzyć posiłków, ale mniej na uwadze proporcje, jakie znajdują się na talerzu. Według Jen 70 procent talerza powinny zajmować produkty, które ekspertka nazywa pochodzącymi z ziemi, jak warzywa i ziarna. Resztę może stanowić mięso. facebook.com jen winderstrom
Zasada nr 4: spożywaj więcej kombinacji spalających tłuszcz
<br>
<br>
Taka kombinacja to np. białko+tłuszcz, taki posiłek bardziej przyspiesza metabolizm niż połączenie węglowodany+ tłuszcz i hamuje uczucie głodu, dłużej pozostając w żołądku. Typowy posiłek tego typu to jajecznica z pieczarkami albo omlet z warzywami skropiony oliwą, czy jajko zapiekane w awokado. Zasada nr 4: spożywaj więcej kombinacji spalających tłuszcz

Taka kombinacja to np. białko+tłuszcz, taki posiłek bardziej przyspiesza metabolizm niż połączenie węglowodany+ tłuszcz i hamuje uczucie głodu, dłużej pozostając w żołądku. Typowy posiłek tego typu to jajecznica z pieczarkami albo omlet z warzywami skropiony oliwą, czy jajko zapiekane w awokado. facebook.com jen winderstrom
Zasada numer 5: Zadbaj o odpowiednią ilość błonnika
<br>
<br>
Dzięki niemu czujemy się syci po posiłku, lepiej trawimy, a także chronimy się przed chorobami układu krążenia i układu pokarmowego. Powinniśmy zjadać codziennie ok. 20-40 gramów błonnika, który znajdziemy w warzywach, nasionach roślin strączkowych, ziarnach, jabłkach, produktach pełnoziarnistych. Zasada numer 5: Zadbaj o odpowiednią ilość błonnika

Dzięki niemu czujemy się syci po posiłku, lepiej trawimy, a także chronimy się przed chorobami układu krążenia i układu pokarmowego. Powinniśmy zjadać codziennie ok. 20-40 gramów błonnika, który znajdziemy w warzywach, nasionach roślin strączkowych, ziarnach, jabłkach, produktach pełnoziarnistych. facebook.com jen winderstrom
facebook.com jen winderstrom facebook.com jen winderstrom facebook.com jen winderstrom
Więcej o:
Komentarze (10)
5 podstawowych zasad zdrowego żywienia, których warto się trzymać według Jen Widerstrom
Zaloguj się
  • konradmarburg

    Oceniono 2 razy 2

    Nie jedz podczas jazdy? No tak... Kiedyś wlokłem się na drodze za gościem w cytrynie C15. Przez tylną szybę furgonetki widać było jak facet co chwile z pozycji kierowcy "nurkuje" na tył pojazdu celem spożycia czegoś, co przypominało ciastka. Kiedy tylko to robił, cytryna "pływała" od środka jezdni do jej krawędzi.
    Teraz już wiem, że kierowca popełnił błąd - nigdy nie da rady schudnąć (no i gluten w ciastkach). Widać, że nie czytał trenerek i ekspertek od fit-żywienia.

  • oloros11

    Oceniono 2 razy 0

    moje 5 zasad
    1 codziennie 2 godziny trening
    2, jedz tylko warzywa i ryby
    3, seks codziennie
    4. angażuj sie emocjonalnie - najlepiej nieszczęśliwie sie zakochaj
    5, nie wydawaj więcej niz masz
    30 kg gwarantowane - jak za szybko - mniej sie kochaj - co drugi dzień!!!!

  • japiota

    Oceniono 2 razy -2

    Ktoś jeszcze wierzy w te wszystkie bezsensowne rady ?
    Ogrodnicy radzą żeby w ogrodach sadzić rośliny adekwatne do danego terenu/strefy klimatycznej.
    To samo z jedzeniem - dieta śródziemnomorska w naszych szerokościach w zimie jest szkodliwa.
    Choroby nie biorą się ze schabowego z kapustą tylko z genów, wydłużenia czasu życia, tej całej chemii którą faszerowane jest wszystko od powietrza do papieru toaletowego i współczesnego trybu życia oderwanego np od pór roku (pobudka, samochód, praca, samochód, łóżko, pobudka, itd.).

  • qwerfvcxzasd

    Oceniono 5 razy -3

    co za paskudna kobieta.

  • literyicyfry123

    Oceniono 4 razy -4

    Te rady są chyba bardzo pożyteczne, niezależnie od tego że daje je nieludzko brzydka muskularna baba o krótkich nóżkach. Choć bicków nawer trochę zazdroszczę.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX