Trening na smukłą talię z Sylwią Nowak [4 NAJLEPSZE ĆWICZENIA]

22.09.2017 17:34
Która z kobiet nie marzy o seksownej sylwetce ze smukłą talią? Efekt wyszczuplenia talii i wzmocnienia mięśni brzucha zapewni trening stabilizacyjny. Oto 4 propozycje ćwiczeń od Sylwii Nowak, dzięki którym zyskasz wymarzoną sylwetkę. Do ich wykonania potrzebujesz jedynie timera, który odmierzy ci czas. Do dzieła!
1 Ulubione ćwiczenia Sylwii Nowak na smukłą talię. Ulubione ćwiczenia Sylwii Nowak na smukłą talię. Daniel Koper

Trening stabilizacyjny pomoże wyszczuplić talię i wzmocnić mięśnie brzucha

Która z kobiet nie marzy o seksownej sylwetce ze smukłą talią? Efekt wyszczuplenia talii i wzmocnienia mięśni brzucha zapewni trening stabilizacyjny. Oto 4 propozycje ćwiczeń od Sylwii Nowak, dzięki którym zyskasz wymarzoną sylwetkę. Do ich wykonania potrzebujesz jedynie timera, który odmierzy ci czas. Do dzieła!

2 Bieg górski Bieg górski Daniel Koper

Ćwiczenie 1 - Bieg górski

Ustaw się w pozycji do podporu wysokiego: ręce na szerokość ramion, nogi na szerokość bioder, proste kolana, palce stóp oparte o ziemię. Napnij brzuch i pośladki, podwiń kość ogonową. Naprzemiennie przyciągaj kolano nogi ugiętej do przeciwnego łokcia. Pamiętaj, aby nie unosić pośladów. Ćwiczenie wykonuj przez minutę.

 

3 Wznosy bioder w podporze Wznosy bioder w podporze Daniel Koper

Ćwiczenie 2 - Wznosy bioder w podporze

Ustaw ciało w jednej linii. Oprzyj przedramię na ziemi, a łokieć trzymaj w jednej linii z ramieniem. Napnij brzuch i pośladki, podwiń kość ogonową. Nie zmieniając ustawienia ciała, unieś biodra nad ziemię, jednocześnie prostując rękę. Wytrzymaj w tej pozycji 30 sekund, a następnie zmień stronę.

4 Deska Deska Daniel Koper

Ćwiczenie 3 - Deska

Ustaw ciało w jednej linii: oprzyj przedramiona na ziemi i rozstaw je na szerokość ramion, wyprostuj kolana i oprzyj palce stóp na ziemi, napnij brzuch i pośladki, tak by usztywnić odcinek lędźwiowy. Pamiętaj, aby nie unosić pośladków. Wytrzymaj w tej pozycji 30 sekund.

5 Wznosy bioder i nóg w podporze Wznosy bioder i nóg w podporze Daniel Koper

Ćwiczenie 4 - Wznosy bioder i nóg w podporze

Ustaw ciało w jednej linii i oprzyj się bokiem na ziemi. Oprzyj przedramię na ziemi, a łokieć trzymaj w jednej linii z ramieniem. Dłoń drugiej ręki oprzyj o biodro. Napnij brzuch i pośladki, podwiń kość ogonową. Powoli unieś biodra, a następnie unieś jedną nogę. Pamiętaj, aby nie uginać kolan. Wytrzymaj w tej pozycji 20 sekund, po czym zmień stronę.

Komentarze (4)
Trening na smukłą talię z Sylwią Nowak [4 NAJLEPSZE ĆWICZENIA]
Zaloguj się
  • beamas1053

    0

    Nic nowego, to ćwiczenia z yogi.

  • 0zatkaokakao0

    0

    KTO TO JEST?????

  • hajaszek

    0

    Pokazała 4 ćwiczenia na 4 litery
    och och

  • 1234pablo

    0

    Zastanawiam się jak rozbudowa mięśni bocznych brzucha ma wysmuklić kobiecą sylwetkę?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX