Tę nową metodę pokochały kobiety na całym świecie. Zobacz, na czym polega trening 3x3x30

26.10.2017 10:39
Trening 3x3x30 to coraz bardziej popularna metoda ćwiczeń. Jej zwolenniczką jest także Ada Palka, ekspertka myfitness.pl, która stosuje ją w treningach ze swoimi podopiecznymi. Trening polega na wykonaniu 3 ćwiczeń po 30 sekund w 3 seriach. Trening jest bardzo krótki, ale niezwykle intensywny i nie wymaga użycia dodatkowego sprzętu. Oto cztery zestawy dynamicznych ćwiczeń na różne partie mięśniowe.
1

Tę nową metodę pokochały kobiety na całym świecie. Zobacz, na czym polega trening 3x3x30

Trening 3x3x30 to coraz bardziej popularna metoda ćwiczeń. Jej zwolenniczką jest także Ada Palka, ekspertka myfitness.pl, która stosuje ją w treningach ze swoimi podopiecznymi. Trening polega na wykonaniu 3 ćwiczeń po 30 sekund w 3 seriach. Trening jest bardzo krótki, ale niezwykle intensywny i nie wymaga użycia dodatkowego sprzętu. Oto cztery zestawy dynamicznych ćwiczeń na różne partie mięśniowe.
Trening na nogi

Ada Palka doskonale wie, jak wykonać prawidłowy trening, aby mieć piękne nogi. Choć metoda 3x3x30 trwa zaledwie kilka minut, to przygotowany zestaw ćwiczeń zdecydowanie przyniesie efekty. Koniec z niechcianymi wałeczkami! Co więcej, trening wspomoże cię również w walce z cellulitem.

i-Sporti-Sport

>> Trening na talię

>> Trening na pośladki

>> Trening na brzuch

2

Trening na talię

Mieć talię jak osa! Która z nas o tym nie marzy? Trening Ady Palki nie tylko pozwoli nam się pozbyć nadmiaru tkanki tłuszczowej, ale i wzmocni mięśnie skośne brzucha. Nie zapominajmy, że smukła talia to również silny brzuch.

>> Trening na nogi

>> Trening na pośladki

>> Trening na brzuch

3

Trening na pośladki

Kiedyś kobiety marzyły o szczupłych i niedużych pośladkach, ale dziś zdecydowanie na topie jest kształtna i jędrna pupa. Ada przygotowała zestaw ćwiczeń, który jak twierdzi daje nieźle w kość. Jeżeli wykonasz cały trening możesz być pewna, że następnego dnia poczujesz mocne zakwasy.

>> Trening na nogi

>> Trening na talię

>> Trening na brzuch

4

Trening na brzuch

Chcesz mieć płaski brzuch? Koniecznie wypróbuj ten trening. Zestaw specjalnych ćwiczeń Ady Palki ostatecznie pozwoli ci się pozbyć tego problemu. Nadszedł czas, abyś bez wstydu mogła odsłonić swój brzuch. Choć początkowo ćwiczenia mogą ci się wydać bardzo trudne do wykonania, nie poddawaj się! Spróbuj ćwiczyć minimum trzy razy w tygodniu, a będziesz zadowolona z efektów.

>> Trening na nogi

>> Trening na talię

>> Trening na pośladki