Jessica Arevalo. Gwiazda fitnessu i największa motywacja Moniki Bodalskiej [GALERIA]

Jessica Arevalo to trenerka, modelka i zawodniczka bikini fitness. Jej niezwykła historia wzrusza miliony fanów na całym świcie. Jak udaje jej się zmotywować innych do zmiany swojego życia na lepsze?
Jessica Arevalo to trenerka, modelka i zawodniczka bikini fitness. Prowadzi portal internetowy poświęcony zdrowemu stylowi życia oraz kanał na You Tube. Na swoim profilu na Instagramie ma już ponad dwa miliony obserwujących. Okazuje się, że to nie tylko zasługa jej pięknej figury, ale i niezwykłej rodzinnej historii. Jessica Arevalo to trenerka, modelka i zawodniczka bikini fitness. Prowadzi portal internetowy poświęcony zdrowemu stylowi życia oraz kanał na You Tube. Na swoim profilu na Instagramie ma już ponad dwa miliony obserwujących. Okazuje się, że to nie tylko zasługa jej pięknej figury, ale i niezwykłej rodzinnej historii. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Jessica swoje pierwsze kroki na siłowni stawiała w wieku 17 lat. To tata zabrał ją na pierwszy trening. Pokazał Jessice, że jeżeli chce osiągnąć piękną sylwetkę, powinna trenować 5 dni w tygodniu angażując do pracy każdą cześć swojego ciała. Co więcej, nauczył ją, że musi być wytrwała. Nie może poddawać się lenistwu i żadnym wymówkom. Jessica swoje pierwsze kroki na siłowni stawiała w wieku 17 lat. To tata zabrał ją na pierwszy trening. Pokazał Jessice, że jeżeli chce osiągnąć piękną sylwetkę, powinna trenować 5 dni w tygodniu angażując do pracy każdą cześć swojego ciała. Co więcej, nauczył ją, że musi być wytrwała. Nie może poddawać się lenistwu i żadnym wymówkom. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Jessica Arevalo ćwiczy pięć dni w tygodniu. Zastanawiasz się, jak wygląda jej trening? Oto jej przykładowy plan treningowy:
<br>
<br>
1. Poniedziałek - trening klatki piersiowej oraz tricepsa,
<br>
<br>
2. Wtorek - ćwiczenia na plecy i biceps,
<br>
<br>
3. Środa - trening na nogi i pośladki,
<br>
<br>
4. Czwartek - odpoczynek,
<br>
<br>
5. Piątek - ćwiczenia na ramiona,
<br>
<br>
6. Sobota - odpoczynek,
<br>
<br>
7. Niedziela - trening na nogi i pośladki. Jessica Arevalo ćwiczy pięć dni w tygodniu. Zastanawiasz się, jak wygląda jej trening? Oto jej przykładowy plan treningowy:

1. Poniedziałek - trening klatki piersiowej oraz tricepsa,

2. Wtorek - ćwiczenia na plecy i biceps,

3. Środa - trening na nogi i pośladki,

4. Czwartek - odpoczynek,

5. Piątek - ćwiczenia na ramiona,

6. Sobota - odpoczynek,

7. Niedziela - trening na nogi i pośladki. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Zastanawiasz się jakie jest ulubione ćwiczenie Jessicy? Zdecydowanie jest to podrzut. Modelka lubi mierzyć swoją siłę i jest bardzo zadowolona, kiedy podrzuca sztangę z dużym ciężarem. Co więcej, potrafi wycisnąć tyle kilogramów, ile sama waży.  

Zastanawiasz się jakie jest ulubione ćwiczenie Jessicy? Zdecydowanie jest to podrzut. Modelka lubi mierzyć swoją siłę i jest bardzo zadowolona, kiedy podrzuca sztangę z dużym ciężarem. Co więcej, potrafi wycisnąć tyle kilogramów, ile sama waży. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Jessica lubi również wykonywać ćwiczenia kardio. Standardowo robi je podczas każdego treningu przez 20 minut. Natomiast, kiedy zależy jej na maksymalnym wyrzeźbieniu mięśni (np. przed startem w zawodach bikini fitness), wyklucza je ze swojego planu treningowego. Jessica lubi również wykonywać ćwiczenia kardio. Standardowo robi je podczas każdego treningu przez 20 minut. Natomiast, kiedy zależy jej na maksymalnym wyrzeźbieniu mięśni (np. przed startem w zawodach bikini fitness), wyklucza je ze swojego planu treningowego. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Jessica Arevalo na swoim portalu zamieszcza filmy treningowe na wszystkie partie ciała. Możemy tam również zobaczyć metamorfozy jej podopiecznych. To pokazuje, że jej metody są naprawdę skuteczne. Jessica Arevalo na swoim portalu zamieszcza filmy treningowe na wszystkie partie ciała. Możemy tam również zobaczyć metamorfozy jej podopiecznych. To pokazuje, że jej metody są naprawdę skuteczne. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Jessica nie zapomina, że oprócz treningu ważna jest również zdrowa dieta. Trenerka dostarcza zbilansowane ilości białka, węglowodanów złożonych oraz zdrowych tłuszczy. Najchętniej spożywa płatki owsiane, białka jajek, chude mięso, owoce, warzywa, białko serwatkowe, ryby oraz brązowy ryż. Jak twierdzi Jessica, w jej diecie kluczowe znaczenie ma białko, które odpowiada za przyrost tkanki mięśniowej. Jessica nie zapomina, że oprócz treningu ważna jest również zdrowa dieta. Trenerka dostarcza zbilansowane ilości białka, węglowodanów złożonych oraz zdrowych tłuszczy. Najchętniej spożywa płatki owsiane, białka jajek, chude mięso, owoce, warzywa, białko serwatkowe, ryby oraz brązowy ryż. Jak twierdzi Jessica, w jej diecie kluczowe znaczenie ma białko, które odpowiada za przyrost tkanki mięśniowej. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Jessica spożywa sześć posiłków dziennie. Oto przykładowy plan żywieniowy modelki:
<br>
<br>
1. Pół szklanki płatków owsianych, owoce, 6 białek z jajek,
<br>
<br>
2. Czerwone mięso, bataty, warzywa,
<br>
<br>
3. Białko serwatkowe, banan, masło z nerkowców,
<br>
<br>
4. Kurczak lub ryba, brązowy ryż, warzywa (szparagi lub brokuły),
<br>
<br>
5. Kurczak i bataty,
<br>
<br>
6. 6 białek z jajek z odżywką białkową.
Jessica spożywa sześć posiłków dziennie. Oto przykładowy plan żywieniowy modelki:

1. Pół szklanki płatków owsianych, owoce, 6 białek z jajek,

2. Czerwone mięso, bataty, warzywa,

3. Białko serwatkowe, banan, masło z nerkowców,

4. Kurczak lub ryba, brązowy ryż, warzywa (szparagi lub brokuły),

5. Kurczak i bataty,

6. 6 białek z jajek z odżywką białkową. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Jessica prowadzi również swój kanał na You Tube. Możemy tam oglądać nie tylko jej treningi, ale i szczere wypowiedzi dotyczące jej prywatnego życia. Jessica chętnie dzieli się swoją historią, ponieważ chce zainspirować innych do tego, że można zmienić swoje życie niezależnie od tego, na jakim etapie obecnie się znajdujemy. Jessica prowadzi również swój kanał na You Tube. Możemy tam oglądać nie tylko jej treningi, ale i szczere wypowiedzi dotyczące jej prywatnego życia. Jessica chętnie dzieli się swoją historią, ponieważ chce zainspirować innych do tego, że można zmienić swoje życie niezależnie od tego, na jakim etapie obecnie się znajdujemy. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Życie Jessicy nie zawsze wyglądało tak perfekcyjnie, jak obecnie. Przyznaje, że miała problemy z alkoholem oraz cierpiała na depresję. Przeszła długą i ciężką drogę, by osiągnąć sukces. Dzięki temu dziś nie ma dla nie rzeczy niemożliwych. Życie Jessicy nie zawsze wyglądało tak perfekcyjnie, jak obecnie. Przyznaje, że miała problemy z alkoholem oraz cierpiała na depresję. Przeszła długą i ciężką drogę, by osiągnąć sukces. Dzięki temu dziś nie ma dla nie rzeczy niemożliwych. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Mama Jessicy znajduje się w więzieniu dla kobiet. Trenerka bardzo ją kocha i nie nigdy nie ocenia jej postępowania. Zdaniem Jessicy na jej życie złożyło się wiele trudnych sytuacji, które sprawiły, że znalazła się w takiej sytuacji. Mama Jessicy znajduje się w więzieniu dla kobiet. Trenerka bardzo ją kocha i nie nigdy nie ocenia jej postępowania. Zdaniem Jessicy na jej życie złożyło się wiele trudnych sytuacji, które sprawiły, że znalazła się w takiej sytuacji. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Jessica nie lubi być oceniania jedynie na podstawie swojego wygląd. Jak twierdzi, ludzie uważają, że ma doskonałe życie, bo jest piękna i ma świetną figurę. Jessica nie ukrywa, że jej życie prywatne jest dalekie od ideału. Jessica nie lubi być oceniania jedynie na podstawie swojego wygląd. Jak twierdzi, ludzie uważają, że ma doskonałe życie, bo jest piękna i ma świetną figurę. Jessica nie ukrywa, że jej życie prywatne jest dalekie od ideału. Jessica Arevalo (www.instagram.com/jessicaarevalo_)
Misją Jessicy jest motywowanie kobiet do zmiany swojego życia na lepsze. Ostatnio Monika Bodalska na swoim Instagramie przyznała, że jest ona jej największą treningową inspiracją. Misją Jessicy jest motywowanie kobiet do zmiany swojego życia na lepsze. Ostatnio Monika Bodalska na swoim Instagramie przyznała, że jest ona jej największą treningową inspiracją. www.instagram.com/mbodyrevolution