Tabata z Adą Palką: rzeźbienie mięśni całego ciała

Redakcja
10.06.2015 17:45
Znudziły Ci się ćwiczenia na brzuch, na pośladki, na uda? Chcesz kompleksowo zadbać o swoje ciało i trenować wszystkie jego partie? Wykonaj krótki i prosty trening z Adą Palką, a osiągnięcie wymarzonej sylwetki przestanie być Twoim utrapieniem.
Sposób Ady Palki na piękne ciało:
Tabata na sexy nogi
Płaski brzuch i jędrne pośladki w 4 minuty
3 ćwiczenia na nogi i pośladki
5 mitów na temat płaskiego brzucha
Ćwiczenia na kaloryfer [WERSJA HARD]
Więcej filmów o treningu i diecie znajdziesz na fitness.sport.pl/wideo
Komentarze (8)
Zaloguj się
  • Konrad Mat

    Oceniono 52 razy 44

    Bardzo jest Pani ładna i zgrabna, jednak samo wykonywanie ćwiczeń w cyklach 20sek/10sek odpoczynku to jeszcze nie Tabata. Sama Tabata w założeniach ma być treningiem metabolicznym, w zasadzie pewną odmianą High Intensity Interval Training (HIIT).
    Żeby można było mówić o Tabacie, ćwiczenie (bądź ćwiczenia, jeśli wybieramy ich do obwodu więcej niż 1) powinno być tak dobrane, aby po ostatniej serii osiągnąć bardzo wysokie zakresy tętna. Tylko to faktycznie spowoduje istotne przyśpieszenie metabolizmu po treningu (google: EPOC).
    Ćwiczenie zaprezentowane przez Panią Adę niestety tego nie powoduje (zresztą widać, że się Pani zbytnio nie zmęczyła), nie ma więc mowy o Tabacie.
    Sama Tabata zresztą przeznaczona jest wyłącznie dla zdrowych i już wytrenowanych osób - przeciwwskazań jest wiele, choćby powszechne problemy z ciśnieniem.
    Temat rzeka, a Pani demonstrująca beztrosko poleca Tabatę dla każdego bez śladu zastrzeżeń.
    Rozumiem, że ktoś was poprosił o promowanie Pani Palki, jednak przed publikacją jej mądrości poproście jakiegoś doświadczonego trenera o konsultację materiału.

    PS. Tak, jestem ekspertem.

  • boo-boo

    Oceniono 18 razy 12

    I to ma byc Tabata ? - jaja sobie robicie chyba.....

  • golass

    Oceniono 5 razy 5

    palka zapalka dwa kije, kto nie trenuje, ten pije (piwko)

  • agay12

    Oceniono 19 razy 3

    Tak, to jest tabata. Zasada jest prosta: 20 sek wysiłku, 10 sek. odpoczynku, ćwiczenie robimy na maks i nie jest ono dla każdego ale to łatwo poczuć. To ze pani Palka się nie zasapała nie świadczy że nie jest to trening interwałowy a tylko że nie demonstruje nam swojej maksymalnej wydolności która pewnie jest spora i dla wielu byłaby zniechęcająca a technikę wykonania. Znam to i robię regularnie (na swoim skromnym poziomie) więc też wiem o czym mowa. Nie zamulajmy sprawy mędrkowaniem, lepiej sami coś pokażmy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX