Ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha

Tuan Club
23.01.2015 09:56
Martyna Rapp prezentuje proste i skuteczne ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha. Martyna jest instruktorką z wieloletnim doświadczeniem. Obecnie pracuje w Tuan Club w Piasecznie.
Komentarze (11)
Zaloguj się
  • Bartek Mączyński

    Oceniono 17 razy 11

    Dużo ćwiczyłem (2x w tygodniu biegania, 1x basen, bez odpuszczania) przez ostatni rok, a waga ani drgnęła. Poszedłem na badania i... niedoczynność tarczycy. Podobno dzisiaj jest to NAJCZĘSTSZA przyczyna otyłości (niekoniecznie jakiejś dużej). Polecam sprawdzić wszystkie objawy tej choroby i postawić sobie diagnozę, jeśli również macie problemy z wagą: OBJAWY NIEDOCZYNNOŚCI TARCZYCY

  • wredny_komentator

    Oceniono 12 razy 4

    > Sposób na wyrzeźbiony brzuch to nie brzuszki!

    Wiadomo, żadne ćwiczenia nie są w stanie wyrzeźbić brzucha, działa tylko dieta

    > Mamy prosty zestaw ćwiczeń

    Aha. Muszę powiedzieć, że jestem optymistą. Skoro powstają już strony parodiujące te wszystkie tytuły skonstruowane wyłącznie by wygenerować jak najwyższą ilość kliknięć (np. clickhole) to znaczy, że ludziom to przeszkadza i może kiedyś zbojkotują wszystkie strony takie jak ta.

  • rilwen1

    Oceniono 2 razy 2

    Mona machac nogami do upadlego, ale bez zredukowania tkanki tluszczowej krata sie po prostu nie ujawni.

  • Wiesiek Kamiński

    0

    Miła pani trener personalna,pewnie po dwutygodniowym kursie ! komu pani to pokazuje ,żadna pani czy pan z nadwaga nie wykonają tych ćwiczen ! pani ze swoją wagą pewnie 50kg...może się lansować,ale lans to nie bycie trenerem...dieta...ćwiczenia dostosowane do danego partnera....pokazanie czy mówienie o technice wykonania ćwiczenia...pozdrawiam !

  • o-wsiok

    0

    Wystarczy nogi wysoko trzymać...żadnego leniucha

  • sidian

    Oceniono 16 razy -4

    Zawsze mną trzęsie, jak czytam o robieniu brzuszków. Krata = dieta. Robienie brzuszków ZWIĘKSZA obwód brzucha. I po co ludzie pałują sobie brzuchy miliardami powtórzeń, tysiącami brzuszków, skłonów i podciągnięć? Przecież to taki sam mięsień jak każdy inny. 8-15 powtórzeń w zależności od treningu i do domu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX