Rozgrzewka Gymbreak: 20 prostych ćwiczeń

Gymbreak, Magda Derewecka, Piotr Szubryt, Krzysztof Hautz
15.03.2015 13:04
Rozgrzewka to niezbędny element każdego treningu. Dzięki niej zminimalizujesz ryzyko kontuzji, a twój trening będzie bardziej efektywny. Kasia Kępka i Szymon Gaś, autorzy Gymbreak, ułożyli 20 prostych ćwiczeń na rozgrzanie całego ciała.
Więcej filmów z ćwiczeniami znajdziesz na kanale Rusz się na YouTube
Odwiedź także kanał Gymbreak na YouTube
Komentarze (12)
Zaloguj się
  • krzepki.harry

    Oceniono 75 razy 69

    Spociłem się od samego oglądania, aż strach pomyśleć jak wyglądają właściwe ćwiczenia jeśli to była tylko rozgrzewka ;-O
    Idę pocieszyć się Snickersem...

  • tom_39

    Oceniono 53 razy 33

    Kiedyś to była wspaniała kobieta....A teraz ? Gdzie podział się biust? Gdzie pupa ?

  • algreg

    Oceniono 29 razy 21

    osobiście wolę ją przed schudnięciem

  • urssula.inc

    Oceniono 16 razy 12

    Nie wiem czy zdjęcia,kamera tak uwydatniają( u niektorych aktorek/ów,celebrytek/tów którzy sporo schudli) dużą głowę,czy rzeczywiście niektórzy z nich po odchudzaniu wygladają komicznie z dużą głowa i odchudzonym ciałem.

  • delivered

    Oceniono 15 razy 5

    Pani Magda ma taki piękny uśmiech, że od razu ciało rwie się do rozgrzewki. Proszę nie przestawać się uśmiechać:)

  • melomarcin

    Oceniono 4 razy 2

    ten pajac musi ciągle powtarzać kolejno "super, ekstra, świetnie" ??? Ciekawe co jęczy jak freda męczy? znaczy marszczy.

  • rasmus13

    Oceniono 1 raz 1

    To jego "super" , irytuje cholernie.
    Zmień gościu już repertuar

  • ziomzzoimow

    Oceniono 2 razy 0

    Osobiście wolę okrąglejsze kształty, ale nie grube, takie jak nasze fitnesski bikini Kornelia Pietrzyk, Basia Domagała, okrągłe i wysportowane- po prostu trenują, a nie gubią wagę.

  • geraltriviaa

    Oceniono 12 razy 0

    Fajne cwiczenia, ale skad wziela sie moda zeby nazywac wszystkie cwiczenia "Cardio". Z tego co pamietam cardiofitness to cwiczenia/sport podczas ktorego trzymamy puls w pewnym zakresie przez dluzszy okres. Czyli np. 1 godzina biegania, 2-3 godziny na rowerze np. z 120-140 bpm.

    Podczas cwiczen podanych tutaj nie ma mozliwosci kontrolowania pulsu i sa zdecydowanie za krotkie zeby nazywac je cardio.

    Zapraszam Pana i Pania z wideo na przejazdzke z 150-200km na rowerku, pokaze jak sie czlowiek dobrze czuje po prawdziwym cardio.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX