Kettlebells: 6 ćwiczeń na brzuch, uda i pośladki

Magda Derewecka, Mateusz Zauszkiewicz, Krzysztof Hautz
25.12.2014 15:20
Kettlebells nie są zarezerwowane tylko dla facetów! Trening z kettlebells rzeźbi całe ciało, ale szczególnie brzuch, uda i pośladki. Zuza Sobczak z IRONii pokazuje 6 ćwiczeń: halo, martwy ciąg, wykroki, swing, hollow body i russian twist. Pamiętaj, że tylko poprawnie wykonane ćwiczenia dadzą rezultaty!
Jak kettlebells wpływają na sylwetkę? Wyjaśnia trener Michał Gronowski Zobacz inne ćwiczenia z kettlebells na stronie IRONia.
Komentarze (6)
Zaloguj się
  • Oceniono 2 razy 2

    Wydaje mi się że w swingu trochę za wysoko w kolanach i halo za szybko, ale może się mylę. Poza tym ketel rządzi. Pozdrowienia.

  • Anna Salamon

    0

    Właśnie tak apropo. Na zajęcia z kettlami w SNG (Łódź) chodzą głównie Panie. Sporadycznie widuję tam facetów. Pozdrawiam ciepło :)

  • jan.go

    Oceniono 1 raz -1

    russian twist - tu nie wiem o co chodzi tylko russian mi się skojarzył bo to ulubiony przyrząd Rosjan stosowany na świecie już tysiące lat Faktycznie do tej pory był cały metalowy Jestem ciekawy czy jakiś cwaniak opatentował Kettlebells, tfu odważnik .

  • Jan Kowalski

    Oceniono 7 razy -7

    Ćwiczenia wykonywane na brzuch, tak jak każde inne, powinny być co jakiś czas zmieniane żeby poruszyć wszystkie mięśnie brzucha. Bardzo cenne porady można dostać od profesjonalnych trenerów pracujących w Saturn Fitness (Warszawa Bielany).

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX