Ćwiczenia w domu: trening całego ciała

Magdalena Derewecka, Piotr Szubryt
07.03.2014 10:24
Ćwiczenia w domu - Jak schudnąć 20 kg?

Redukcja w diecie
Niezależnie od diety jaką wybierzesz, z Twojego codziennego jadłospisu powinny koniecznie zniknąć określone grupy produktów:
1. Cukier i słodycze - największą przeszkodą w traceniu na wadze jest cukier - zarówno biały, jak i brązowy. Jeśli nie wyobrażasz sobie życia bez słodkiego smaku, wtedy również nie musisz się martwić! Cukier łatwo zastąpisz antybakteryjnym ksilotolem lub stewią. Zamiast sklepowych ciastek postaw natomiast na domowe wypieki, koniecznie bez dodatkowych słodzików! Naturalnego cukru dostarczą Ci ponadto owoce - zarówno świeże, jak i suszone.
2. Fast Foody - Twoje uzależnienie od tego rodzaju produktów jest spowodowane tym, iż do fast foodów dodawane są chemiczne poprawiacze smaku, działające na organizm jak narkotyk.
3. Białe pieczywo - z diety należy wyeliminować biały chleb pszenny. Jest tuczący i nie zawiera wartości odżywczych. Nie smaruj chleba masłem, gdyż węglowodany łączone z białkiem znacznie przyśpieszają tycie! Białe pieczywo zastąp razowym, a masło zdrową oliwą z oliwek.
4. Piwo - alkohol ten towarzyszy niemal każdej imprezie, jednak warto być świadomym tego, jak bardzo jest kaloryczny. Pół litra piwa to około 250 kalorii. Znacznie lepszy wybór stanowi czerwone wino, które za sprawą dużej zawartości flawonoidów wpływa pozytywnie na trawienie.
5. Kluski, pierogi, makaron itp. - dania mączne spożywane regularnie bardzo utrudniają chudnięcie. Otóż przetworzona mąka jest ogromnie tucząca, a na dodatek pozbawiona wspomagającego trawienie błonnika. Niezłą alternatywą mogą być w tym przypadku dania przygotowane na bazie mąki orkiszowej, migdałowej lub razowej.

Co jeść aby schudnąć 20 kg?
Dieta na odchudzanie powinna być przede wszystkim bogata w świeże warzywa oraz owoce, a także soki owocowo-warzywne. Nie może także zabraknąć w niej pełnoziarnistych produktów zbożowych, będących bogatym źródłem wspomagającego trawienie błonnika. Jedz określone produkty:
1. Kaszę jaglaną
2. Siemie lniane
3. Ciepłą wodę z cytryną
4. Kiszoną kapustę
5. Zieloną pietruszkę
6. Płatki orkiszowe
7. Marchew
8. Buraki
9. Brokuły
10. Kalafior
11. Kalarepę
12. Imbir
13. Rumianek, miętę, melisę czy pokrzywę

Skuteczne ćwiczenia na odchudzanie
Pomocna w odchudzaniu jest także aktywność fizyczna, jednak niekoniecznie chodzi o morderczy trening na siłowni. Znacznie korzystniej na przemianę materii wpłyną spokojne ćwiczenia, takie jak joga, tai-chi, albo nawet zwyczajna gimnastyka. Pomocny może się także okazać spacer każdego wieczora, co dodatkowo pozwoli Ci zwalczyć niepotrzebne napięcie utrudniające odchudzanie. Teraz już doskonale wiesz, jak schudnąć 20 kg, a nawet więcej! Zastosowanie się do przedstawionych w artykule porad znacznie zwiększa Twoje szanse na ostateczny sukces. Odtąd już wszystko zależy wyłącznie od Ciebie i Twojej motywacji.
Komentarze (3)
Zaloguj się
  • rozbojnick

    Oceniono 19 razy 15

    @tonyclifton
    Spokojnie, jest dłuuuuga kolejka, bo do tej pani wzdycha znaczna część bywalców tego portalu :)

  • Owijek Owijek

    0

    Może nie uwierzycie ale u mnie w domu nie da się wykonać tych ćwiczeń. Moja koleżanka też ma taki problem czyli przeszkadza nam rodzeństwo. Muszę poprosić żeby mój trener z Saturn Fitness na Bielanach nauczył mnie wykonywać te ćwiczenia to będę sobie trenowała na siłowni.

  • mz50

    Oceniono 15 razy -11

    Owszem zgrabna , bez tłuszczyka ale przez cwiczenia zbyt ma muskularne uda

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX