Ćwiczenia w domu: ćwiczenia na brzuch z Małgorzatą Mączyńską

Magdalena Derewecka, Piotr Szubryt
07.03.2014 00:01
ĆWICZENIA W DOMU: ĆWICZENIA NA BRZUCH Z MAŁGORZATĄ MĄCZYŃSKĄ
Gdy zdecydujemy się już na walkę o piękną sylwetkę i zdrowe ciało, musimy pamiętać o tym, że swój cel z pewnością osiągniemy dzięki odpowiedniej diecie, zmianie trybu życia, aktywności fizycznej i systematyczności. Jeśli nie mamy czasu na regularne odwiedzanie siłowni, pamiętajmy, że są ćwiczenia, które z powodzeniem możemy wykonać w zaciszu swojego domu. Jak je wykonywać? Ćwiczenia na brzuch zaprezentuje Małgorzata Mączyńska.

Inne ćwiczenia Małgosi Mączyńskiej:
Tabata fat burning
10 minut na jędrne pośladki
10 minut na płaski brzuch
Trening na ramiona w domu


Mistrzyni Polski Fitness Bikini pokazuje nam, że do ćwiczeń możemy wykorzystać kanapę. Układamy się na niej, podpieramy ręce, odginamy się nieco do tyłu i przyciągamy nogi. Ruch ten powtarzamy dziesięć razy w czterech seriach. Ważne jest by zaokrąglać odcinek lędźwiowy przy ruchu tułowia i nóg do środka. Nie ściągamy również brody do mostka i staramy się zaokrąglać łopatki. To istotne, ponieważ nie chcemy nabawić się żadnej kontuzji kręgosłupa i zależy nam na osiągnięciu efektu, którego nie zobaczymy, jeśli nie będziemy ćwiczeń wykonywać poprawnie. Jeśli czujemy się na siłach, możemy wykonać utrudnioną wersję ćwiczenia i naprzemiennie przyciągać kolano do brody.


Drugie ćwiczenie proponowane przez trenerkę wymaga od nas położenia się na podłodze (plecy przyklejone do podłoża) i umieszczenie nóg pod kątem prostym na kanapie. Przystawiamy dłonie do skroni i pamiętamy o tym, by nie ciągnąć głowy do góry podczas wykonywania brzuszków. Nie odrywamy odcinka lędźwiowego, zwracamy uwagę na pracę mięśni brzucha. W tym przypadku również wykonujemy dziesięć ruchów po cztery serie. Wersja dla nieco zaawansowanych wymaga trzymania rąk w górze i powolne opadanie ciała.


Kolejno opieramy przedramiona na kanapie (łokcie w linii barków). Prostujemy nasze ciało jak przy klasycznej desce. Napinamy mięśnie, wciągamy brzuch, utrzymujemy nasze ciało w tej pozycji wytrzymując około pół minuty i powtarzamy tę figurę cztery razy. Aby rozciągnąć ciało po treningu warto położyć się brzuchu i podciągnąć swoje ciało na rękach jak najmocniej do tyłu.


UWAGA! Przed wykonaniem treningu należy zrobić rozgrzewkę. Nie możemy zacząć treningu tuż po jedzeniu ani na czczo. Pamiętajmy o piciu dużej ilości wody i uzupełnianiu elektrolitów. Jeśli cierpimy na jakieś schorzenia, skonsultujmy z lekarzem możliwość wykonywania przedstawionych ćwiczeń.



Komentarze (9)
Zaloguj się
  • maw1988

    Oceniono 96 razy 74

    z taką trenerką też bym poćwiczył :)

  • rozbojnick

    Oceniono 30 razy 26

    Z taką trenerką nie ma szans, żeby facet skupił się na ćwiczeniach:) Nieprzyzwoicie seksowna dziewczyna. Adasiowi Miauczyńskiemu najprawdopodobniej marzyła się właśnie taka Małgorzata.
    "Codzienne wychodzę z domu, żeby spotkać swoją Małgorzatę..." :)

  • ideefiks

    Oceniono 23 razy 21

    odcierpiałem reklamy i obejrzałem wyłącznie z uwagi na panią trenerkę. i w sumie nie żałuję. :)

  • nanga_29

    Oceniono 46 razy 16

    wersja dla zaawansowanych ...40 brzuszków, no żeby się przypadkiem nie zmęczyć. Po tak ciężkim treningu zjadamy pół słoika nutelli i obserwujemy nasz płaski brzuch.

  • hearthland93

    Oceniono 21 razy 15

    Nie wiem czemu ale kobiety w takich leginsach kolorowych to cukiereczki :P
    Kobieta z filmiku ma fajną pupę i jest słodziudka.
    Co do ćwiczeń, też lubię poćwiczyć, zresztą stretching od kilku już lat , i na pompkach pikowych itd. w szczególności ostatnie ćwiczenie gdzie podpierasz się na rękach można ładnie wyrzeźbić triceps. Oczywiście po przejściu na siłownie zdajesz sobie sprawy że wiele kilogramów nie udźwigniesz ale na prawdę efekty są. Filmik na + ale po mojemu lepiej to robić na grubym kocu i wolniej.

  • ajemaj

    Oceniono 21 razy 5

    Cudze chwalimy swego nie znamy - Polki są Piękne :)

  • boo-boo

    Oceniono 15 razy -3

    A ja polecam Jillian Michaels- konkretna kobieta, konkretne ćwiczenia i widoczne efekty.

    I co admini ?- znowu mój wpis usuniecie bo wymieniam konkretne nazwisko ? Żenujący jesteście.....

  • pataran

    Oceniono 77 razy -57

    Upss, dywanik chyba już nie pierwszej świeżości :-) Wygląda jak mój po intensywnym używaniu przez 2 dzieci.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX