Zdrowa i pełna witamin sałatka do ręki [HAPS FIT]

12.08.2016 16:38
Zanim wyjdziesz w pośpiechu do pracy i nie zjesz śniadania, cofnij się i zrób sałatkę do ręki, którą będziesz mogła zjeść w biegu. Plusów jest mnóstwo. Jeden najważniejszy - nie trzeba myć naczyń. Taka mieszanka warzyw, owoców i orzechów doda ci odpowiednią ilość energii na rozpoczęcie dnia. Gwarantujemy to!

Składniki:
Sos:
oregano
czosnek granulowany
sól
pieprz
oliwa
sok z cytryny

Sałatka:
sałata rzymska
pomidorki koktajlowe
nerkowce
awokado
czarne oliwki
bazylia

Przygotowanie:
Na samym początku przygotuj sos. Do kubka wsyp przyprawy, zalej łyżką oliwy i wymieszaj. Następnie urwij i umyj odpowiednio duże liście sałaty. Pokrój warzywa i owoce oraz proporcjonalnie wyłóż na sałacie. Na samym końcu skrop wszystko przygotowanym sosem. Gotową sałatkę bierz w rękę i pędź tam, gdzie musisz.

Nutella z awokado i banana

Pudding chia z musem z mango

Chipsy z jarmużu podane na guacamole
Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX