Mel B. Ćwiczenia na pośladki, ramiona, brzuch i nogi

10.01.2017 15:09
ABS ćwiczenia z Mel B

ABS ćwiczenia z Mel B

Mel B zaczęła ćwiczyć, żeby zgubić kilogramy po ciąży. Tak rozkochała w sobie aktywność fizyczną, że została guru fitness i wyprodukowała własne płyty dvd z ćwiczeniami. Totally Fit, gry fitness i 10 minutowe ćwiczenia na brzuch, nogi czy pupę uwielbiają wszystkie dziewczyny dbające o swoje sylwetki.

rusz się

Mel B - początki z fitnessem

Mel pierwszy raz na siłowni pojawiła się po urodzeniu córki Angel Iris, czyli 6 lat temu. Wtedy też przytyła sporo w ciąży i chciała na dobre pozbyć się nadprogramowych kilogramów, ale bez efektu jo-jo. Mel B twierdzi, że pomógł jej w tym trening interwałowy. Codziennie, przez 30 minut biegała na dworze albo na bieżni. Przez 2 minuty szybko spacerowała, a przez 3 kolejne minuty biegała.

Ile i co pić podczas ćwiczeń latem?

Mel B trening interwałowy

Taki trening przyspiesza tętno, nakręca metabolizm (także po treningu), poza tym można na niego poświęcać mniej czasu, spalając jednocześnie tyle kalorii, ile przy dłuższym treningu. Dzieje się tak, ponieważ im intensywniejszy wysiłek, tym więcej kalorii spala się w jednostce czasu, np. w czasie 1 minuty. Oznacza to, że w czasie np. 25 minut treningu interwałowego można spalić tyle samo kalorii, co podczas godzinnego wysiłku o niskiej intensywności.

Mel B śniadanie

Mel zaczyna dzień od omletu z białek jajek i indyka albo owsianki. Przygotowuje ją z 40 gramów płatków owsianych zalanych chudym mlekiem. Do owsianki dodaje owoce.

Do tego piosenkarka pije koktajl z 150 ml odtłuszczonego jogurtu, 150 ml chudego mleka, banana i garści borówek. Mel uwielbia także kawę, ale pije tylko jedną dziennie.

Omlet, jajecznica, zielony koktajl. Jak wyglądają śniadania trenerów?

Mel B posiłki

Lunch to zazwyczaj sałata z krewetkami albo tuńczykiem, obiad to ryba albo kurczak z warzywami.

Mel B ćwiczenia

Mel ma siłownię w domu i ćwiczy codziennie przez 90 minut. Lubi ćwiczyć sama, ale też często do siłowni zaprasza męża albo przyjaciółki.

Mel B zaczyna trening od interwałów, które lubi najbardziej. Po takiej rozgrzewce  przychodzi czas na ćwiczenia na różne partie ciała.

W poniedziałek wykonuje ćwiczenia na nogi, czyli różne wariacje przysiadów. Np. przysiady sumo - podczas których stoi na szeroko rozstawionych nogach. Po każdej serii, żeby dodatkowo zmęczyć mięśnie, robi lekkie pulsowanie. Następnego dnia trenuje ramiona, z hantlami, robi krążenia ramion i pompki.

Mel B - pomysł na szybki obiad

Pomysł na szybki obiad to zupa jarzynowa. Mel bierze te warzywa, które ma pod ręką, brokuły, cebulę, kukurydzę i marchewkę. Dodaje indyka i zalewa wszystko wodą. Całość gotuje przez noc na wolnym ogniu, już po ugotowaniu doprawia do smaku. Taką zupę je już bez dodatków, ale dzieciom dodaje makaron.

Mel B dieta

Mel stara się jeść co 2 godziny. Dlatego zawsze ma przy sobie zdrowe przekąski, zazwyczaj jest to marchewka pokrojona na słupki albo orzechy. Czasem pełnoziarnisty chrupki chlebek z serkiem wiejskim albo serkiem naturalnym. One sprawiają, że cały czas czuje się najedzona, nie ma ochoty na niezdrowe produkty i nie ma napadów wilczego głodu. Mel uważa jednak, żeby przekąski były małe, dlatego odmierza np. 30 gramów orzechów i pakuje do torebki. Przyznaje także, że nie przekonują ją produkty, które są zdrowe, ale nie wyglądają zachęcającą. "Jedzenie zawsze musi wyglądać tak, że chcesz je zjeść i cieszyć się nim".

12 sposobów na to, by lepiej wyglądać nago

Mel B fitness guru

Mel stała się prawdziwą fanką fitnessu. Piosenkarka mówi, że po prostu lubi się pocić. Ćwiczy podczas oglądania telewizji i rozmów telefonicznych. Chwali się, że potrafi zrobić 100 brzuszków w mniej niż 2 minuty, a 4, 5 razy w tygodniu robi 600 przysiadów.

Mel stała się specjalistką od ćwiczeń w Stanach. Była twarzą programu odchudzającego Jenny Craig i wody Real Alkalized. Mel połączyła siły z Fitness First w 2012 roku, podczas International Fitness Week. Założeniem akcji było zachęcenie ludzi do ćwiczeń, dlatego podczas tygodnia wiele klubów fitness oferowało bezpłatne zajęcia i konsultacje.

Mel B 10 minutowy trening pośladków

Pięknie je podnosi i nadaje wymarzony kształt. W 10 minut poczujesz wszystkie mięśnie, a na końcu satysfakcję, że pokonałaś swoje słabości i dałaś radę dokończyć program ćwiczeń.Trening posladków, który pieknie wyrzeźbi tę bardzo strategiczną dla kobiet część ciała.

Mel B 10 minutowy trening brzucha

Dzięki temu treningowi poczujesz mięśnie brzucha, o których nie byłaś świadoma ich istnienia. Ćwiczenia z hantlem lub butelką wody.

Mel B 10 minutowy trening ramion

Trening z hantlami lub butelkami wody, który napnie i wyrzeźbi piękne mięśnie ramion.

Mel B 10 minutowy trening nóg

Trening nóg, który pięknie je wymodeluje i sprawi, że pokochasz nosić szorty i krótkie sukienki.

Mel B 15 minutowy trening cardio

Trening kardio, który doskonle przyspieszy tętno i dzięki któremu poczujesz, że żyjesz.

Mel B Trening ABS

Trening na brzuch, dzięki któremu zbliżysz się do wymarzonego kaloryfera.

Mel B 20 minutowy trening całego ciała

Trening działający na wszystkie partie ciała, który wyrzeźbi i poprawi całą Twoją sylwetkę.

Komentarze (1)
Mel B. Ćwiczenia na pośladki, ramiona, brzuch i nogi
Zaloguj się
  • Owijek Owijek

    0

    Bardzo fajne ćwiczenia ale w domu samemu ciężko kontrolować prawidłową technikę dlatego przydaje się duże lustro ale nawet największe lustro w domu nie może się równać z tym z mojej siłowni w Saturn Fitness na Bielanach bo w nim widać każdy ruch w każdym ćwiczeniu. Oczywiście najlepiej jest trenować z pod czujnym okiem trenera ale w razie wolnej chwili którą poświęcimy na trening to lustro też dużo pomoże.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane